Prima, er heeft er één boxarrest wegens het ontvreemden van allerlei speledingen uit de handen van zijn zus. Of bedoel je de mijne niet?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
Ben benieuwd hoe het met onze tweeling is
heerlijk nog maar 1 week!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef ik80 het volgende:
Jippie nog maar 1 week werken!!
Ik heb net de baby doos gehaald bij de kruidvat, daar zit echt niks in.
Oke, een speen. Maar misschien gaat ze wel duimen.
Kunnen ze die doos dan niet de helft kleiner maken?
Goed zo, daarna lekker relaxen!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef ik80 het volgende:
Jippie nog maar 1 week werken!!
Tut tut....quote:Ik heb net de baby doos gehaald bij de kruidvat, daar zit echt niks in.
Oke, een speen. Maar misschien gaat ze wel duimen.
Kunnen ze die doos dan niet de helft kleiner maken?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef chacama het volgende:
Minoes dat zijn nog eens mooie resultaten...en daar mag je dan zooooo lang op wachten.
Kozakken gefeliciteerd....ik wil wel mee om je te begeleiden......
En hier heb ik me een beetje zitten 'vervelen', mag van mezelf (en jullie) niet te veel doen dus ben ik maar met cijfertjes aan de slag gegaan....
In het babietjes topic staan 30 kindjes geboren tot nu toe. Van deze 30 zijn er 21 een jongen en dus slechts 9 een meid.....
Er moeten nog 20 kindjes dit jaar binnen FOK op de wereld komen..... Om FOK een afspiegeling van de maatschappij te laten zijn en de kans op dubbele ***FOK***-kinderen te verhogen zullen er toch meer meiden geboren moeten worden. Er zouden in de komende 4 maanden nog maar 5 jongens op uitgeperst mogen worden (waarvan die van Moonah nummer 1 wordt......) en de rest moeten meiden zijn....
zeer subjectieve conclusie van dit zeer beperkte onderzoek.... de kans dat ik een meid krijg is 75%.
Natuuuuurlijk wordt mijn kind nummer 1!!! Met stip zelfs!quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef chacama het volgende:
(waarvan die van Moonah nummer 1 wordt......)
Jup, zit al de hele dag op twee bestellingen te wachten en heb 4 uur lang zitten balen dat mijn internet eruit lag....terwijl het de router was (hoezo blond).quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Natuuuuurlijk wordt mijn kind nummer 1!!! Met stip zelfs!![]()
![]()
Djeez, jij verveelt je écht he?![]()
![]()
Oja, dat is waar ook. En bij de Etos krijg je wel 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Goed zo, daarna lekker relaxen!
[..]
Tut tut....![]()
Er zat ook een (lees één!!!) luier bij, een plastic opbergdoosje voor kunstvoeding en een monsterflesje Natusan. Dus niet zo mopperen hoor.... Het is toch zeker gratis...
Ik dacht gisteren presíes hetzelfde als jij! Echt een waardeloze kutdoos van het Kruidvat.![]()
![]()
Jajaja..........maar met het oog op de toekomst is het niet geheel onhandig als er meiden op de wereld worden gezet. Ik heb mijn best gedaan bij de eerste trouwens, dus praktisch gesproken zou ik ooit weleens oma kunnen worden.....mits ze zelf moeder wil worden (omg...ze is pas 3)quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Neuk het volgende:
chacama: jongens zijn toch veel leuker! Daarom zie je in de winkel veel leukere en vooral veel meer meisjeskleertjes hangen.... anders is daar al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |