abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41614919
Aah mibos, dat ik niet niks wat je zo allemaal op je dak komt vallen! Sterkte met alles en probeer een beetje aan jezelf te blijven denken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:35:00 #227
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41615060
Jeetje Mibos, dat valt zo ff rauw op je dak zeg. Sterkte ermee.
Zoals ik al eerder hier schreef is mijn opa (die ook voor het eerst overgrootvader zou worden) in juni overleden. De reden waarom ik daar vrede mee kan hebben is dat hij nu bij oma is denk ik(anders dan bij jou dus). Maar ook al wilde hij zelf nog dit meemaken, die 4 maanden rekken waren niet prettig voor hem geweest dus was het voor mij goed dat hij maar kort heeft hoeven lijden.

Al met al wel een andere situatie, besef ik me nu eigenlijk.
Wat ik eigenlijk gewoon wil zeggen is sterkte...

Meimeltje, hopelijk lekker uitgerust?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41615792
mibos jij ook heel veel sterkte het is niet niks om hem zo te zien liggen.
ik hoop dat je opa het gehoord heeft hoor.
gelukkig gaat het met je beebje goed.

dank je wel voor je berichtje, met mijn opa gaat het wel weten niet wanneer het gebeurt maar we houden moed.

he die hormonen ik moest even huilen bij je berichtje .
mama van 3 kids!
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:04:17 #229
103793 kozakken
Living the life
pi_41615876
En en en.. - struikelt over haar woorden-
Ik ben tante! Schoonzusje is bevallen van een heerlijk jongetje: Nicholas! (7 pond, 50 cm)
En ik wil er zo graag heen.. Maar ze wonen in Melbourne Australie
En nou moet ik huilen van blijdschap en teleurstelling omdat ik er niet heen kan tegelijkertijd..
pi_41616028
Mibos, heel veel sterkte de komende tijd met alles.

Kozakken, gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 8 september 2006 @ 14:11:48 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41616062
Weinig te melden.
Moe, slecht geslapen. Niet eens voorweeën gehad, ondanks de volle maan!

Kozakken, gefeli!
En Mibos, sterkte...

Oh, en Inky, welkom thuis! Lijkt me een heel 'vreemd' gevoel om nu ineens met zijn drietjes te zijn.
Xanthe al thuis? Of loop ik nu op zaken vooruit?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41617787
Wij vanochten de naar de gyn,lekker rustig in de wachtkamer.We werden als 1e geroepen,kijk,da's leuk.
Ik verteld van de vorige bevallingen en of het nu ook een medische indicatie moest worden,maar dat was niet nodig.Als het kind later in de zwangerschap heel groot mocht blijken of zoiets,dan kon ik wel weer bij hem terecht,maar dat moest de verloskundige maar in de gaten houden.
En toen de vraag......is de uitslag binnen????
Euh...nou....ze lopen nogal achter in bilthoven,we gaan meteen voor U bellen....
Na 5 minuten kwamen ze terug,ze kwamen er niet eens doorheen Misschien vanmiddag,zei de gyn,we zullen hen een fax sturen.Maar reken maar op maandag
Ben ik thuis,gaat rond half 1 de telefoon,is het hubbie op z'n mobiel.
Het zh.had hem mobiel gebeld,toen hij op weg naar zijn werk was.De uitslag was toch binnen.
En hier komt ie.........

1:8600
Ik heb hier nog niet zo'n hoog getal gehoord,heb staan janken aan de telefoon met mijn moeder en oma later
Hehe,nu kunnen we eindelijk opgelucht adem halen en gaan genieten,ik kreeg bijna de neiging om de vlag uit te hangen
Dus hier allemaal dolblije mensen en gelukkig geen testen meer voor ons,joepie

Groetjes,Minoes
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:19:48 #233
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41618130
hihi Minoes Da's inderdaad een mooie uitslag. De mijne was trouwens wel ietsje hoger (1 op de 10173) maar boeit het?
Je verhaal is verder niet geheel duidelijk over dat van die medische indicatie... Kan aan mij liggen, hoor maar... waar was dat voor?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:29:33 #234
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_41618461
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
Ben benieuwd hoe het met onze tweeling is
Prima, er heeft er één boxarrest wegens het ontvreemden van allerlei speledingen uit de handen van zijn zus. Of bedoel je de mijne niet?
Ladies, ik geniet van afstand heerlijk mee met jullie belevenissen en hormonale uitbarstingen. Als dat je lukt, hoop ik dat jullie veel kunnen genieten van de 'levendige momenten' inside. Voor je het weet, lachen ze je keihard uit als je het in je hoofd haalt om het woord NEE te laten vallen.
En in mijn geval in het kwadraat
pi_41618794
Ow neuk,hahaa.Had er even niet bij nagedacht.En wat een onwijs hoge score hadden jullie ook zeg,toppie
Ja,mijn 2e dochter is met medische indicatie in het zh.geboren,omdat ik met 35 weken een bloeding kreeg.Ik had 1cm ontsluiting en wat licht weeën,maar niet noemenswaardig.Ben toen 6 dagen daar gebleven,maar mocht weer naar huis,want het veranderde verder niet.
Ze is uiteindelijk met ruim 39 weken geboren en aan de placenta was niks te zien,waar die bloeding nou vandaan kwam.
En mijn oudste is met de vacuum(en subtotaalruptuur)ter wereld gekomen.
Dus gezien allebei de bevallingen,wilde ik toch even zeker weten,of deze dan ook een medische indicatie zou worden,maar dat is dus niet zo.Gewoon op zoek naar een vlos in de buurt dus.
Duidelijk zo?

Groetjes,Minoes
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:45:59 #236
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41619002
och Mibos wat een toestand zeg, je opa voelde het duidelijk aankomen, dat is zeker. veel sterkte ermee
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:12:30 #237
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41619906
Jippie nog maar 1 week werken!!

Ik heb net de baby doos gehaald bij de kruidvat, daar zit echt niks in.
Oke, een speen. Maar misschien gaat ze wel duimen.
Kunnen ze die doos dan niet de helft kleiner maken?
pi_41620088
Mibos, heel veel sterkte!

En Minoes_, fijn hoor, nu maar genieten!

En kozakken, gefeliciteerd, en naar dat je er niet even heen kan. Gelukkig heb je wel internet/e-mail enzo. Ik dacht vanochtend nog, een paar jaar geleden zou zo'n forum als deze toch bijna niet mogelijk zijn, de techniek gaat snel!

Ik zit nog wat na te sudderen, lekker met mijn baas in het zonnetje zitten lunchen; ze kwam op bezoek omdat ze geen afscheid had kunnen nemen voor mijn verlof, omdat ze toen zelf op vakantie was. Het was leuk, en heerlijk weer.
Nu nog even liggen, en misschien kan ik vanavond even naar de kraamafdeling in het ziekenhuis om rondgeleid te worden. Ik moet tenslotte opeens omschakelen...
Eva
pi_41620161
jeetje wat gebeurt er hier veel tijdens een weekje vakantie!
Een paar wereldwondertjes erbij! Super! GEfeliciteerd Xanthe en Inky.
En een nieuwe aanstaande papa en mama....dan ben ik eindelijk niet meer de laatste in het rijtje....
Het weekje weg was heerlijk!!!!!!!! Echt genoten!
We hebben lekker geluierd, gezwommen, bubbelbad hier bubbelbad daar....uit eten en natuurlijk shoppen! Nog wat leuke dingen voor ons minimensje gescoord (het eerste wat we zelf hebben gekocht!) En vriendje wou nog graag naar psv training kijken, prima! Beetje jammer dat ik na een uurtje kijken bijna flauwviel, vriendje kon me nog net vangen..... maar was later wel weer oke! Vaag.......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:22:48 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41620268
Minoes dat zijn nog eens mooie resultaten...en daar mag je dan zooooo lang op wachten .
Kozakken gefeliciteerd....ik wil wel mee om je te begeleiden......

En hier heb ik me een beetje zitten 'vervelen', mag van mezelf (en jullie) niet te veel doen dus ben ik maar met cijfertjes aan de slag gegaan....

In het babietjes topic staan 30 kindjes geboren tot nu toe. Van deze 30 zijn er 21 een jongen en dus slechts 9 een meid.....
Er moeten nog 20 kindjes dit jaar binnen FOK op de wereld komen..... Om FOK een afspiegeling van de maatschappij te laten zijn en de kans op dubbele ***FOK***-kinderen te verhogen zullen er toch meer meiden geboren moeten worden. Er zouden in de komende 4 maanden nog maar 5 jongens op uitgeperst mogen worden (waarvan die van Moonah nummer 1 wordt......) en de rest moeten meiden zijn....

zeer subjectieve conclusie van dit zeer beperkte onderzoek.... de kans dat ik een meid krijg is 75%.
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:23:02 #241
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41620274
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef ik80 het volgende:

heerlijk nog maar 1 week!

ik had juist het meeste aan de kruidvatdoos. weet niet meer waarom verder, maar ik vond dat de fijnste doos.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:24:11 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41620315
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:12 schreef ik80 het volgende:
Goed zo, daarna lekker relaxen!
quote:
Tut tut....
Er zat ook een (lees één!!!) luier bij, een plastic opbergdoosje voor kunstvoeding en een monsterflesje Natusan. Dus niet zo mopperen hoor.... Het is toch zeker gratis...
Ik dacht gisteren precíes hetzelfde als jij! Echt een waardeloze kutdoos van het Kruidvat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Moonah op 08-09-2006 16:34:45 (Heel suffe spelfout...) ]
pi_41620354
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef chacama het volgende:
Minoes dat zijn nog eens mooie resultaten...en daar mag je dan zooooo lang op wachten .
Kozakken gefeliciteerd....ik wil wel mee om je te begeleiden......

En hier heb ik me een beetje zitten 'vervelen', mag van mezelf (en jullie) niet te veel doen dus ben ik maar met cijfertjes aan de slag gegaan....

In het babietjes topic staan 30 kindjes geboren tot nu toe. Van deze 30 zijn er 21 een jongen en dus slechts 9 een meid.....
Er moeten nog 20 kindjes dit jaar binnen FOK op de wereld komen..... Om FOK een afspiegeling van de maatschappij te laten zijn en de kans op dubbele ***FOK***-kinderen te verhogen zullen er toch meer meiden geboren moeten worden. Er zouden in de komende 4 maanden nog maar 5 jongens op uitgeperst mogen worden (waarvan die van Moonah nummer 1 wordt......) en de rest moeten meiden zijn....

zeer subjectieve conclusie van dit zeer beperkte onderzoek.... de kans dat ik een meid krijg is 75%.
Mijn gevoel zegt een meisje maar ik weet het echt eerlijk niet dus ik wil wel even helpen om het meiden-gemiddelde wat op te krikken...
Eva
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:25:54 #244
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41620383
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:22 schreef chacama het volgende:
(waarvan die van Moonah nummer 1 wordt......)
Natuuuuurlijk wordt mijn kind nummer 1!!! Met stip zelfs!

Djeez, jij verveelt je écht he?
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:28:11 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41620461
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:25 schreef Moonah het volgende:

[..]

Natuuuuurlijk wordt mijn kind nummer 1!!! Met stip zelfs!

Djeez, jij verveelt je écht he?
Jup, zit al de hele dag op twee bestellingen te wachten en heb 4 uur lang zitten balen dat mijn internet eruit lag....terwijl het de router was (hoezo blond).
pi_41620468
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Goed zo, daarna lekker relaxen!
[..]

Tut tut....
Er zat ook een (lees één!!!) luier bij, een plastic opbergdoosje voor kunstvoeding en een monsterflesje Natusan. Dus niet zo mopperen hoor.... Het is toch zeker gratis...
Ik dacht gisteren presíes hetzelfde als jij! Echt een waardeloze kutdoos van het Kruidvat.
Oja, dat is waar ook. En bij de Etos krijg je wel 2 luiers. Nee, dan die van de Prenatal: een heel pak luiers, een rompertje, nog een speen heb er nu 4, en eigenlijk vind ik het maar een dom gezicht - maar daar kom ik wel van terug , een spuugdoekje, nog een billendoekjes opbergdoosje 3e en een flesje. En nog een heleboel reclame natuurlijk. Oeh, en kortingsbonnen, ook altijd fijn
Dus halen die Blije doos!

Edit: en voor moeders ook nog wat: een proefflaconnetje Nivea bodymilk...En had ik het proefflaconnetje Sebamed al genoemd? Kind hoeft de eerstkomende jaren nog niet te stinken...
Eva
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:29:49 #247
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41620531
chacama: jongens zijn toch veel leuker! Daarom zie je in de winkel veel leukere en vooral veel meer meisjeskleertjes hangen.... anders is daar al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niets aan
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:30:03 #248
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41620537
ik vind het flauw dat ze die inhoud veranderen

en rompertje! die had ik niet!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:34:05 #249
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41620689
ja die doos moet ik ook nog krijgen, dat ziet er beter uit!
Ach en dan nog een gegeven paard moet je idd niet in de bek kijken.
Er zal vast wel iets in zitten wat ooit van pas gaat komen!
  vrijdag 8 september 2006 @ 16:34:19 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41620702
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:29 schreef Neuk het volgende:
chacama: jongens zijn toch veel leuker! Daarom zie je in de winkel veel leukere en vooral veel meer meisjeskleertjes hangen.... anders is daar al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niets aan
Jajaja..........maar met het oog op de toekomst is het niet geheel onhandig als er meiden op de wereld worden gezet. Ik heb mijn best gedaan bij de eerste trouwens, dus praktisch gesproken zou ik ooit weleens oma kunnen worden.....mits ze zelf moeder wil worden (omg...ze is pas 3)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')