Yup, plus dat ze al vrij snel overgaan op sondevoeding als een prematuurtje niet goed wil drinken. Freek heeft daardoor nog lang problemen gehad, en de eerste drie maanden mochten we zijn voetjes idd ook niet aanraken, door het vele prikken begon ie meteen te huilen als je daar aan zat.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef poemojn het volgende:
[..]
Kindje van kennis van ons moest ivm geelzien onder de lamp en steeds geprikt worden, was echt getraumatiseerd toen ze weer thuiskwamen.. Verkrampte als pa/ma wilde oppakken en knuffelen, was heel bang als je aan haar benen zat, enz. Ze hebben 't de eerste tijd erg moeilijk gehad daarmee (en icm onzekerheid moeder over eigen lichaam & begeleiding ziekenhuis is de bv toen ook heel snel mislukt). Dat kan dan bij een couveusekindje ook een gevolg zijn denk ik.
Sterkte Moonah!
Dat was het ook. Maar goed, ik schrijf dit alleen maar omdat ik het zelf erg onderschat heb, en me dat allemaal vrij rauw op mijn dak viel. Zelfs Dreumes kreeg met de geboorte (36w5d) nog een infuusje, en het gaat je zwaar aan je hart als je ze met een vrij grote naald ziet zoeken naar een adertje in een heel klein handje. Niet leukquote:
O sorry... het gaat zo snel soms hier dat ik het amper kan volgen. Bij mij was die misselijkheid ook weer terug maar die is sinds een weekje weer weg dus ik hoop voor jou dat die snel verdwijnt (tenzij het voor een goed doel isquote:Op woensdag 6 september 2006 12:14 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dit schreef ik vanmorgen. Beetje misselijk verder, bezig met foto's uitzoeken en wachten tot de hond opgehaald mag worden...
Verder hoop ik dat het over een weekje of 2 komt ofzo! (en niet 4)
Lijkt me ook niet nee. Dan toch liever nog maar nog een paar weekjes blijven zitten idd.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:44 schreef Leah het volgende:
Dat was het ook. Maar goed, ik schrijf dit alleen maar omdat ik het zelf erg onderschat heb, en me dat allemaal vrij rauw op mijn dak viel. Zelfs Dreumes kreeg met de geboorte (36w5d) nog een infuusje, en het gaat je zwaar aan je hart als je ze met een vrij grote naald ziet zoeken naar een adertje in een heel klein handje. Niet leuk![]()
Het aliëngevoel.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef appelsap het volgende:
Lijkt me echt vreemd om dat voor het eerst te zien, dat er iets uit je buik steekt ineens.
quote:* Wat moet je doen als je je kindje niet meer voelt?
Je kan je kindje voor het eerst gaan voelen tussen de 20e en 22e week. Als het je tweede of volgende is meestal wat sneller.
Tot een zwangerschapsduur van 28 tot 30 weken is het normaal dat je je kindje nog niet elke dag voelt. Je kindje is nog te klein om in elke houding die hij of zij aanneemt voelbaar te bewegen.
Als je vanaf 28 tot 30 weken twijfelt ga dan op bed liggen, op je zij. Leg je handen op je buik en kijk of je je kindje in twee uur tijd minimaal 6 keer voelt (elk schopje of elke schuifbeweging is eenmaal). Voel je je kindje minder dan 6 keer dan bel je de verloskundige. Hij of zij zal dan de Gynaecoloog vragen een hartfilmpje van de baby te maken en een echo.
http://www.verloskundige.net/Index.asp?Page_Id=7
hmmm dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:29 schreef poemojn het volgende:
Sterkte Popples
Ik had deze info in m'n hoofd zitten
[..]
Sterkte Popples, ik zou een echo geven in een lijstje en hem stiekem het geslacht en naam in zijn oor fluisteren, een geheimpje zeg maar tussen jullie 3.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef Popples het volgende:
ik heb even een heel ander vraagje.
mijn opa(68) heeft acute leukemie en vandaag hebben we te horen gekregen dat zijn bloedplaatjes weer afbreken. dus nu is het afwachten tot het over is. hij zal zijn eerste kleinkind niet meer zien.
we weten wat het het word en dat willen we nu ook gaan vertellen en de naam aan hem bekend maken. maar heeft nog iemand een leuk idee om het toch op een mooie manier te vertellen?
of nog een ander idee om hem erbij te betrekken want december zal hij misschien niet meer halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |