Ik vind alleen zn bril vreselijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
Adams is een goeie vent.
Enige nadeel is dat hij ook als hij verliest blij is, en dat hoort dan misschien toch wat minder bij topsport.
Maar hij is altijd sportief en zal nooit een verkeerd woord over iemand zeggen of iets doen wat niet kan.
OP en top professional
En het aanknopje is weer gevondenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Joene het volgende:
Zet Calvobbes die stream weer uit ,die lul
Goedzo.quote:
Dat zal vast gebeuren.quote:
4-3 voor Niels. straks.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
1-1 in sets.
Lekker tijdstip , Welterusten .quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
kut stream
Anyway ik ga toch maar naar m'n nest want om half 5 () loopt de wekker af.
Grapje van de baas.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog even in mijn laatste 2 weken naar Parijs. Altijd fijn zo op de valreep.
yep, stream heeft het af en toe ewen klein beetje lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Grapje van de baas.
Ook hier begint de stream nu te haperen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
yep, stream heeft het af en toe ewen klein beetje lastig.
Mag ik je handtekeningquote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef mini-lellan het volgende:
Ron Meulekamp (vrijdag 20:00 uur op SBS6) is mijn buurjongen!!![]()
![]()
Now, who wants to touch me?
Doe je er ook een bezweet t-hemd bijquote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat is je postcode?
Dan stuur ik em wel op![]()
hmm moet ik ff kijken of ik nog grotere envelopen hebquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er ook een bezweet t-hemd bij
voor de ruiter ja.quote:
ik betaal de extra porto wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
hmm moet ik ff kijken of ik nog grotere envelopen heb![]()
is dat vanavond ?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
King - van Gerwen zal wel spannend worden.
Lloyd - Taylor , zal wel een wals eroverheen zijn van ome phil.
Dat is vanavond ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat vanavond ?
zo ja: kut, ik ben er niet vanavond. Het lijken me wel mooie potjes.
ie van gerwen komt er wel
Net ingeschakeld ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , kijken we ?
Ik hoop dat het 4-5 wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heeft van Gerwin toch wel geluk hoor, speelt niet zo goed als afgelopen partijen. Hope ndat hij de stijgende lijn kan doorzetten
Natuurlijk heb je geen foto in je FoBo hequote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef PDOA het volgende:
Wat een hondenkop heeft die Van Gerwen. Hij staat wel goed te spelem, maar hij kijkt erbij alsof die zwakzinnig is.
Z'n mond kan inderdaad best wel dichtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef PDOA het volgende:
Wat een hondenkop heeft die Van Gerwen. Hij staat wel goed te spelem, maar hij kijkt erbij alsof die zwakzinnig is.
Hoeft niet, check mijn avatar.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je geen foto in je FoBo he
Ssssssttttttquote:Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
4-2 King alweer, Van Gerwen gaat eraan.
maar slim is ie heul nietquote:Op donderdag 7 september 2006 21:22 schreef Type-R het volgende:
als ie slim is gaat ie studeren
Je hebt hem wel eens gezien en gehoord?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:22 schreef Type-R het volgende:
als ie slim is gaat ie studeren
Dan klinkt 'ie niet als een IQ van 180 neequote:Op donderdag 7 september 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt hem wel eens gezien en gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |