Ik vind alleen zn bril vreselijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Bruce117 het volgende:
Adams is een goeie vent.
Enige nadeel is dat hij ook als hij verliest blij is, en dat hoort dan misschien toch wat minder bij topsport.
Maar hij is altijd sportief en zal nooit een verkeerd woord over iemand zeggen of iets doen wat niet kan.
OP en top professional
En het aanknopje is weer gevondenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Joene het volgende:
Zet Calvobbes die stream weer uit ,die lul
Goedzo.quote:
Dat zal vast gebeuren.quote:
4-3 voor Niels. straks.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
1-1 in sets.
Lekker tijdstip , Welterusten .quote:Op woensdag 6 september 2006 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
kut stream
Anyway ik ga toch maar naar m'n nest want om half 5 () loopt de wekker af.
Grapje van de baas.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog even in mijn laatste 2 weken naar Parijs. Altijd fijn zo op de valreep.
yep, stream heeft het af en toe ewen klein beetje lastig.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Grapje van de baas.
Ook hier begint de stream nu te haperen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
yep, stream heeft het af en toe ewen klein beetje lastig.
Mag ik je handtekeningquote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef mini-lellan het volgende:
Ron Meulekamp (vrijdag 20:00 uur op SBS6) is mijn buurjongen!!![]()
![]()
Now, who wants to touch me?
Doe je er ook een bezweet t-hemd bijquote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Wat is je postcode?
Dan stuur ik em wel op![]()
hmm moet ik ff kijken of ik nog grotere envelopen hebquote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er ook een bezweet t-hemd bij
voor de ruiter ja.quote:
ik betaal de extra porto wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
hmm moet ik ff kijken of ik nog grotere envelopen heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |