is dat vanavond ?quote:Op donderdag 7 september 2006 11:10 schreef Joene het volgende:
King - van Gerwen zal wel spannend worden.
Lloyd - Taylor , zal wel een wals eroverheen zijn van ome phil.
Dat is vanavond ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
is dat vanavond ?
zo ja: kut, ik ben er niet vanavond. Het lijken me wel mooie potjes.
ie van gerwen komt er wel
Net ingeschakeld ja.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:15 schreef Joene het volgende:
Ja Hoi , kijken we ?
Ik hoop dat het 4-5 wordt.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Heeft van Gerwin toch wel geluk hoor, speelt niet zo goed als afgelopen partijen. Hope ndat hij de stijgende lijn kan doorzetten
Natuurlijk heb je geen foto in je FoBo hequote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef PDOA het volgende:
Wat een hondenkop heeft die Van Gerwen. Hij staat wel goed te spelem, maar hij kijkt erbij alsof die zwakzinnig is.
Z'n mond kan inderdaad best wel dichtquote:Op donderdag 7 september 2006 20:45 schreef PDOA het volgende:
Wat een hondenkop heeft die Van Gerwen. Hij staat wel goed te spelem, maar hij kijkt erbij alsof die zwakzinnig is.
Hoeft niet, check mijn avatar.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef Xebber het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je geen foto in je FoBo he
Ssssssttttttquote:Op donderdag 7 september 2006 21:11 schreef Ambrosius het volgende:
4-2 King alweer, Van Gerwen gaat eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |