Ik had ook de meesten ik de eerste post dus niet meer dan gerechtigheidquote:
Ik snapte al nx van de vraagquote:Op woensdag 6 september 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik deel geen punten uit, ik wil het gewoon weten.
Dat weet ikquote:Op woensdag 6 september 2006 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Frank komt uit Nijmegenvolgens wiki iig
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik snapte al nx van de vraag
Ik snap überhaupt niet waar iedereen vandaan komt...
dát vroeg je nietquote:Op woensdag 6 september 2006 22:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Maar wat doet ie in de OP?
Dan ga ik voor ditquote:Op woensdag 6 september 2006 22:08 schreef Homdeck het volgende:
heb jij nog een voorkeur voor in de OP? Wat is typisch ChrisJX?
Het slot zelf of de plaats waar het staat?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Daar wil ik nog wel een keer naartoe.
ik heb je er tussen geproptquote:
"Dat zoeken we op. Ik zet één joker in. Stop de tijd."quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Het slot en de tuin.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef ChrisJX het volgende:
Het slot zelf of de plaats waar het staat?Het slot ben ik in 8 maanden 4 keer geweest
"mag ik een kanskaart?"quote:Op woensdag 6 september 2006 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Herman Brood toen hem gevraagd werd : 'Neemt u ********** tot uw wettelijke vrouw' ?
Herman Brood :quote:
De metro nemen, uitstappen, naar binnen lopen, kaartje halen en doorlopen. En zo nog 3 keerquote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Het slot en de tuin.
Hoe doe je dat, 4 keer in 8 maanden?
Hoe kom ik bij de metro? Kan ik mijn fiets meenemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef ChrisJX het volgende:
De metro nemen, uitstappen, naar binnen lopen, kaartje halen en doorlopen. En zo nog 3 keer
Jawel. Kilometertje of 1200 in zuidoostelijke richting fietsen. Ik geloof alleen niet dat ze er een fietstenstalling hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hoe kom ik bij de metro? Kan ik mijn fiets meenemen?
Maar dan wordt mijn fiets nat. Dat moet ik niet hebben. Ik wacht wel tot het slot naar mij toe komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Jawel. Kilometertje of 1200 in zuidoostelijke richting fietsen. Ik geloof alleen niet dat ze er een fietstenstalling hebbenMaar wel een groot hek
Homdeck +1quote:Op woensdag 6 september 2006 22:34 schreef Homdeck het volgende:
tangram
Weg gaan ? Ik was 2 minutren in 30 andedre topics.quote:
Je krijgt hier niet eens de tijd om rustig te gaan poepen, tongquote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
da's geen 2 minutenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |