Ik vind je heel slim om nu te bedenken dat het niet bij je past dan dat je door blijft ploeteren en een heel jaar weggooit.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Na 2 weken stoppen.. hoe kansloos ben je dan..
Nouja, een jaar studie is altijd nuttig natuurlijk.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je heel slim om nu te bedenken dat het niet bij je past dan dat je door blijft ploeteren en een heel jaar weggooit.![]()
Je inschrijven en geen idee hebben wat je moet gaan doen is ook heel slim.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je heel slim om nu te bedenken dat het niet bij je past dan dat je door blijft ploeteren en een heel jaar weggooit.![]()
Nee, jij bent perfect en maakt altijd de goeie keuzesquote:Op woensdag 6 september 2006 21:35 schreef wonko het volgende:
[..]
Je inschrijven en geen idee hebben wat je moet gaan doen is ook heel slim.
Ervaringsdeskundige...dat klopt. Dus hoezo egoist?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Nee, jij bent perfect en maakt altijd de goeie keuzes
egoist![]()
Er zijn meerdere HBO opledingen en die verschillen ook in niveau (net als academische opleidingen)quote:Op donderdag 7 september 2006 18:41 schreef italiaan1987 het volgende:
ik vind het tot nu toe niks byzonders...
sterker nog veel herhalen wat ik op het MBO ook al heb gehad
en wiskunde en duits zelfs vmbo niveau.
ot: je kan gewoon switchen...als je stopt krijg je volgens mij maar 2/3 terug van je college geld,omdat het al 31 augustus is geweest
Ik kan je vertellen dat het begin van iedere opleiding in het begin hartstikke moeilijk is en flink hard werken is. Kan je geen hulp vragen van je medestudenten? Vorm een studiegroepje en ga samen de stof doorploegen.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:20 schreef Sabsie het volgende:
Ik zit dus met een groot probleem. Ik zit er nu al aan te denken om te stoppen met mijn HBO-opleiding, omdat het gewoon te moeilijk is. Veel scheikunden en biologie waar ik nu al niets meer van begrijp.
Ik vind het namelijk heeeeeeeeeeel erg zonde dat ik die 1500 euro collegegeld nu kwijt ben of kan ik dat ergens terug krijgen? Boeken, laptop..........
Wat moet ik doen? Het 1e halfjaar volmaken en met een kutgevoel naar school gaan of stoppen?
Ah, iemand die iedere studie ooit is begonnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef Dickbride het volgende:
Ik kan je vertellen dat het begin van iedere opleiding in het begin hartstikke moeilijk is en flink hard werken is.
Nou, dat was ook niet zo'n ramp geweest hoor...ziet er wel lekker uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:06 schreef Tijn het volgende:
Ik ben nog steeds blij met die beslissing, want als ik door was gegaan, had ik het eerste jaar vrijwel zeker niet gehaald en had ik met de gebakken peren gezeten.
uni zuigt ook.quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef JAM het volgende:
OK. Doe het. HBO zuigt.
Wat moeten Neerlandici met de echte wereld dan? Jij kan toch gewoon een boek lezen?quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uni zuigt ook.
Ik heb geen idee hoe de wereld er buiten de collegezalen uit ziet. HBO'ers wel.
Roflkopter zegquote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Thundertje het volgende:
[..]
Wat moeten Neerlandici met de echte wereld dan? Jij kan toch gewoon een boek lezen?![]()
op dit moment gaat ze nog steeds door met haar studie, er zit vooruitgang in en ze begint er toch al iets meer plezier in te krijgen (aldus haar vriendquote:Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Sabsie eigenlijk gedaan?
Ik ben 21 en heb al 2 jaar aangesukkeld. Het probleem is dat ik ook persoonlijke problemen heb waardoor ik me heel onzeker voel en al snel het idee heb dat ik nix kan. Ik heb echt het gevoel dat ik ben vastgelopen. Ik heb me helemaal op deze studie gefocused (eindelijk weer eens iets nuttigs doen in de maatschappij) en dat gaat het weer mis........quote:Op maandag 18 september 2006 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ga er even vanuit dat je een jaar of 17/18 bent. Op die leeftijd is het echt geen ramp als je een half jaar of een jaar loopt te sukkelen. Dat hoort er nu eenmaal bij, want je moet ontdekken wat je wilt.
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik vwo heb gedaan????? Ik ben begonnen met mavo en heb daarna mbo gedaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef alors het volgende:
Als je vwo hebt gedaan, moet dit toch wel te doen zijn voor je?
niet zo fel reageren, het is goed bedoeld.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:10 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik vwo heb gedaan????? Ik ben begonnen met mavo en heb daarna mbo gedaan.
Ik dacht dat ik dat had gelezen, niet dus. Mede ook door dit nam ik aan dat je alleen havo/vwo had.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:10 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik vwo heb gedaan????? Ik ben begonnen met mavo en heb daarna mbo gedaan.
Maar je hebt dus gewoon MBO, dat noem ik niet ongeschoold.quote:Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Sabsie het volgende:
wat moet ik dan? ongeschoold werk doen de rest van me leven?????
quote:Op zondag 17 september 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb HBO communicatie gedaan en ik stopte na twee dagen. Al tijdens de introductieweek welteverstaan.
welke plaats zit je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 03:05 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ga ook switchen na 3 weken van journalistiek naar sph,
het is gewoon zo anders.. ik had zelfs en meeloop dag gevolgd.
beter nu dan in februarie enne tot 1 oktober kun je probleemloos switchen.
succes!
Ik ga misschien alsnog de master CIW doen. Dan ben ik weer op de plek waar ik begonquote:
Ja ik heb er idd nog nooit iets over gepost op fok. Maar de reden is depresie en borderline. Misschien dat ik binnenkort een nieuw toppic open en er wat meer over vertel....quote:Op maandag 25 september 2006 16:58 schreef Spyronius het volgende:
Ok ik heb blijkbaar wat gemist, maar waar wordt je opgenomen en waarvoor?
Oei, dat verandert de zaak natuurlijk ook nogal. In dat geval lijkt het me inderdaad een slimme keus voorlopig even geen studie aan je hoofd te hebben. Sterkte er mee!quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Ja ik heb er idd nog nooit iets over gepost op fok. Maar de reden is depresie en borderline. Misschien dat ik binnenkort een nieuw toppic open en er wat meer over vertel....
HRO?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Lexiun het volgende:
Mijn eerste jaar hbo (IBMS)
21 jr?quote:Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Sabsie het volgende:
[..]
Ja ik heb er idd nog nooit iets over gepost op fok. Maar de reden is depresie en borderline. Misschien dat ik binnenkort een nieuw toppic open en er wat meer over vertel....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |