abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41914753
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Sabsie eigenlijk gedaan?
op dit moment gaat ze nog steeds door met haar studie, er zit vooruitgang in en ze begint er toch al iets meer plezier in te krijgen (aldus haar vriend )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_41921587
tis nog steeds klote.
pi_41921633
Wat wil je nou zelf? Je kan beter snel beslissen dan een jaar door sukkelen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41921708
wat moet ik dan? ongeschoold werk doen de rest van me leven?????
pi_41921746
Nee, iets wat je wel leuk vindt en aankan

En zeker niet zielig gaan doen of overdrijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 september 2006 @ 16:10:50 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_41922999
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ga er even vanuit dat je een jaar of 17/18 bent. Op die leeftijd is het echt geen ramp als je een half jaar of een jaar loopt te sukkelen. Dat hoort er nu eenmaal bij, want je moet ontdekken wat je wilt. Je hebt in totaal 7 jaar stufi (inclusief lening), dus is het niet direct foute boel als het niet meteen lukt. Als je VWO gedaan hebt, zou je er ook over kunnen denken om naar de universiteit te gaan. Ik zou ook zo snel geen alternatief weten voor een HBO opleiding biologie.
Niet meer actief op Fok!
pi_41923321
Je kan natuurlijk niets doen en kansloos ongeschool werk voor de rest van je leven gaan doen, of je onderneemt wat actie en gaat eens kijken wat je ook leuk vind om te doen, bijvoorbeeld via een beroepskeuze test, dan heb je alleen wel een jaar verspeeld, maar ja ach wat is 1 jaar op een mensenleven.
pi_41929152
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik ga er even vanuit dat je een jaar of 17/18 bent. Op die leeftijd is het echt geen ramp als je een half jaar of een jaar loopt te sukkelen. Dat hoort er nu eenmaal bij, want je moet ontdekken wat je wilt.
Ik ben 21 en heb al 2 jaar aangesukkeld. Het probleem is dat ik ook persoonlijke problemen heb waardoor ik me heel onzeker voel en al snel het idee heb dat ik nix kan. Ik heb echt het gevoel dat ik ben vastgelopen. Ik heb me helemaal op deze studie gefocused (eindelijk weer eens iets nuttigs doen in de maatschappij) en dat gaat het weer mis........

Iedereen in ieder geval bedankt voor de antwoorden. Ik weet dat ik uiteindelijk ZELF een keus moet maken.
pi_41929930
Welke studie doe je nu dan?
pi_41930001
voeding en diėtethiek
pi_41932255
Ik zou eerlijk gezegd niet zo snel opgeven. Je hebt nog geen enkel tentamen gedaan maar weer nu al dat je het niet gaat redden
pi_41937181
Als je vwo hebt gedaan, moet dit toch wel te doen zijn voor je? Kun je niet met een mentor/studiebegeleider gaan praten. Misschien is er wel een bijles ofzo voor de vakken die je moeilijk vindt. Of vraag extra oefenstof, je ben echt niet de eerste die dat doet Als dit echt is was je wil, en je vindt het leuk, moet je ook iets voor doen. Dan kun je jezelf in ieder geval niet verwijten dat het jouw schuld is, dan heb jij er iig alles aangedaan.
know'm sayin?
word? word.
pi_41942626
quote:
Op maandag 18 september 2006 23:24 schreef alors het volgende:
Als je vwo hebt gedaan, moet dit toch wel te doen zijn voor je?
Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik vwo heb gedaan????? Ik ben begonnen met mavo en heb daarna mbo gedaan.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:25:01 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_41944561
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:10 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik vwo heb gedaan????? Ik ben begonnen met mavo en heb daarna mbo gedaan.
niet zo fel reageren, het is goed bedoeld.

Ik snap trouwens wat je bedoelt. Ik ben zelf 22, maar ik heb ook een tijd lopen sukkelen en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden met waar ik nu zit. Ik ga het wel afmaken (zit in het laatste jaar), maar ik zie mezelf daarna meteen wel weer met wat anders beginnen.
Niet meer actief op Fok!
pi_41946029
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:10 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik dat had gelezen, niet dus. Mede ook door dit nam ik aan dat je alleen havo/vwo had.
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:27 schreef Sabsie het volgende:
wat moet ik dan? ongeschoold werk doen de rest van me leven?????
Maar je hebt dus gewoon MBO, dat noem ik niet ongeschoold.

Maar goed, ga dus gewoon met een studiebegeleider oid praten. Zij hebben er ervaring mee. Ik weet niet wat je anders wilt horen.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:19:49 #66
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_41986361
RELAX! Financieel heb je tot 1 februari probeer- en twijfelkansen. Stop je voor die datum definitief, dan ZIE HIER ONDER.

Dus ik zou het of nog even aankijken, die mogelijkheid heb je. Of als je nu al zeker weet dit niet te willen er mee stoppen, jaartje orienteren of NU beginnen aan een andere opleiding. Ik ben in de 7e week van het jaar geswiched van opleiding, zelfs dat was nog te doen. Ga naar een decaan anders. Succes!

Zie site IB-Groep

Stoppen in je eerste jaar
De aanvullende beurs die je in je eerste studiejaar ontvangt, wordt niet uitbetaald als een lening, maar als een gift. Stop je na een jaar met je studie, dan moet je alleen de basisbeurs van dat eerste jaar terugbetalen.

Stop je zelfs voor 1 februari in dat eerste jaar, dan hoef je ook je basisbeurs niet terug te betalen. Je mag vanaf 1 februari tot het einde van dat studiejaar niet opnieuw een prestatiebeurs aanvragen. De tot februari ontvangen maanden tellen als verbruikte maanden studiefinanciering. Stop je voor 1 februari? Geef deze wijziging dan direct aan ons door.
KISSSSSSSSSSS
pi_42013680
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb HBO communicatie gedaan en ik stopte na twee dagen. Al tijdens de introductieweek welteverstaan .
zonde, tis leuk
How rude!
pi_42037824
Ik ga ook switchen na 3 weken van journalistiek naar sph,
het is gewoon zo anders.. ik had zelfs en meeloop dag gevolgd.

beter nu dan in februarie enne tot 1 oktober kun je probleemloos switchen.

succes!
  vrijdag 22 september 2006 @ 03:16:57 #69
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42037862
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 03:05 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik ga ook switchen na 3 weken van journalistiek naar sph,
het is gewoon zo anders.. ik had zelfs en meeloop dag gevolgd.

beter nu dan in februarie enne tot 1 oktober kun je probleemloos switchen.

succes!
welke plaats zit je?
  vrijdag 22 september 2006 @ 08:05:50 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42038595
quote:
Op donderdag 21 september 2006 13:47 schreef blaaatkipje het volgende:

[..]

zonde, tis leuk
Ik ga misschien alsnog de master CIW doen. Dan ben ik weer op de plek waar ik begon , alleen dan een treetje hoger .
Niet meer actief op Fok!
pi_42062696
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 03:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

welke plaats zit je?
Zwolle
pi_42062775
Het probleem is, dat je nu al met de instelling zit dat je het niet kan. Mijn eerste jaar hbo (IBMS) had ik ook in het begin van WTF alles in het engels en veel woorden ken ik niet, is dit wel voor mij. Maar het eerste jaar heb ik toch me P gehaald. Als je blijft denken dat je het niet kan dat ga je het ook nite halen omdat je je houding negatief opzet. Je moet gewoon wat zelfstudie doen wat je maybe niet gewend bent.
I'm a fucking miracle worker !!
pi_42064286
ga eens op gesprek bij de decaan en studentenpsycholoog!
dag
pi_42115367
Hier nog even het laatste nieuws. Vanochtend ben ik bij de huisarts geweest en ik kan worden opgenomen. Op school heb ik met de decaan alles geregeld wat ik moet doen als ik wil stoppen. Een groot gedeelte van het collegegeld krijg ik gelukkig terug en ik kan tot november stufi en ov houden. Ook kan ik gewoon nog de colleges volgen tot 1 november.
pi_42115892
Ok ik heb blijkbaar wat gemist, maar waar wordt je opgenomen en waarvoor?
pi_42122498
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:58 schreef Spyronius het volgende:
Ok ik heb blijkbaar wat gemist, maar waar wordt je opgenomen en waarvoor?
Ja ik heb er idd nog nooit iets over gepost op fok. Maar de reden is depresie en borderline. Misschien dat ik binnenkort een nieuw toppic open en er wat meer over vertel....
pi_42127927
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Sabsie het volgende:

[..]

Ja ik heb er idd nog nooit iets over gepost op fok. Maar de reden is depresie en borderline. Misschien dat ik binnenkort een nieuw toppic open en er wat meer over vertel....
Oei, dat verandert de zaak natuurlijk ook nogal. In dat geval lijkt het me inderdaad een slimme keus voorlopig even geen studie aan je hoofd te hebben. Sterkte er mee!
pi_42129812
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Lexiun het volgende:
Mijn eerste jaar hbo (IBMS)
HRO?
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:18 schreef Sabsie het volgende:

[..]

21 jr?

Ik heb ook zoiets als jou vanaf mijn 16e, maar is pas 3jr. geleden geconstateerd.
Doe nu 1e jrs. trade management in Rotterdam en ik heb erzelf voor gekozen om ervoor te gaan en me niet teveel door mijn toestand te laten leiden.

School volgen kan je nog altijd, immers, ik ben 26.

Veel sterkte en succes om jezelf te vinden en er weer erboven op te komen.
Makkelijk is het niet, maar dat is het punt van leven, toch?

Volharding brengt succes.
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')