Nice... Ik ben wanhopig op zoek naar een regenboog, maar die zijn helaas niet zoveel voorkomendquote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef TheShadow het volgende:
Dit is mijn vernieuwde idee:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:47 schreef Puckzzz het volgende:
Yeey...een TVP
ja sinterklaas komt eraan ik oefen alvast![]()
Triviantjes!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef roger_dry het volgende:
Ik dacht eerst dat ik deze keer niet mee kon doen omdat ik zaterdag 3 weken op vakantie ga. Had dus ook niet gestemd. Maarrrr, toen werd het onderwerp kleurenen daar had ik nog wel foto's van! Voor een kleuradvies site heb ik nl een hele serie gemaakt. Wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
was een zalmkleurig krijtjequote:Op woensdag 6 september 2006 21:41 schreef Phoenixx het volgende:
Persoonlijk zou ik het bruine en het gele krijtje iets verder naar achteren schuiven... dan zijn ze duidelijk onscherp en niet "net out of focus". En misschien ook een krijtje terugstoppen in dat "zwarte gat".
Ik blijf me nu afvragen wat voor verschrikkelijke kleur dat arme krijtje gehad moet hebben dat je hebt besloten "dat 'ie niet mee mag doen"
Ik ook nietquote:
Vond hem gelijk wat hebben toen ik hem per mail binnen kreeg. Lekker frisse kleuren...mooie scherptediepte.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:08 schreef roger_dry het volgende:
Ik dacht eerst dat ik deze keer niet mee kon doen omdat ik zaterdag 3 weken op vakantie ga. Had dus ook niet gestemd. Maarrrr, toen werd het onderwerp kleurenen daar had ik nog wel foto's van! Voor een kleuradvies site heb ik nl een hele serie gemaakt. Wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
Doe mijn best om niet op te vallenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef prupke het volgende:
[..]
is wel een heel slechte tvp.....
je had natuurlijk een foto kunnen maken van de chocolade op je gezichtjequote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe mijn best om niet op te vallen![]()
Als ik nu op tijd een nieuw huisje krijg......maak ik een leuke plaat van alle kleuren verf die ik op de muren kladder.En anders moet ik nog maar even heeeeel hard gaan nadenken.
en dan 30 reacties door moeten scrollen van fokkers die het er wel af willen likken?quote:Op donderdag 7 september 2006 00:11 schreef prupke het volgende:
[..]
je had natuurlijk een foto kunnen maken van de chocolade op je gezichtje
Ik wil niet heel errug blond doen maar wat is eigenlijk een tvpquote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef G-string het volgende:
[..]
Triviantjes!![]()
(en gelijk een tvp)![]()
Tvp = terug vind postquote:Op donderdag 7 september 2006 09:06 schreef roger_dry het volgende:
[..]
Ik wil niet heel errug blond doen maar wat is eigenlijk een tvpik ben nog niet zo into the afkortingen
![]()
door (bepaalde) modjes ook wel vertaald als te verwijderen postquote:
© bij ondergetekende, dank u wel!quote:Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef diedrick het volgende:
[..]
door (bepaalde) modjes ook wel vertaald als te verwijderen post![]()
![]()
die hebben liever niet allerlei tvp´tjes tussen de berichtjes staan dus....
Toen was je heul nog geen mod hierquote:Op donderdag 7 september 2006 12:55 schreef Phoenixx het volgende:
© bij ondergetekende, dank u wel!
wees dus gewaarschuwd!
Neuh... maar ik zei ook alleen maar dat ik de © op die uitdrukking had... niet het alleenrechtquote:Op donderdag 7 september 2006 12:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen was je heul nog geen mod hier![]()
Hij was onvermijdelijk. Toen ik het onderwerp las, wist ik dat er tenminste 1 cd-inzending ging komen. Speel nog eens wat met de hoek van het licht en je camerastandpunt, in een cd zit meer dan dit.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:32 schreef TheShadow het volgende:
Dit is mijn vernieuwde idee:
[afbeelding]
Jouw exif gegevens worden automatisch met 2 vermenigvuldigdquote:Op woensdag 6 september 2006 21:27 schreef prupke het volgende:
Er staat F2 in de exif maar het is F4. tis ook geen 100mm lens maar 50 mm.
owkej ... thx voor de tips... ik zal er op verder experimenterenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij was onvermijdelijk. Toen ik het onderwerp las, wist ik dat er tenminste 1 cd-inzending ging komen. Speel nog eens wat met de hoek van het licht en je camerastandpunt, in een cd zit meer dan dit.
De D200 kun je handmatig instellen op de f-waarde en op het focuspunt.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Jouw exif gegevens worden automatisch met 2 vermenigvuldigd![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is juist de grap van die lensquote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dan vind ik er voor F4 wel verrekte weinig scherpte inzitten. maar dat zal wel aan mij liggen
ahhh dat verklaart een hoop jaquote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is juist de grap van die lens
www.lensbabies.com
Wat een leuk ding!quote:Op donderdag 7 september 2006 15:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat is juist de grap van die lens
www.lensbabies.com
daar doe je leuke dingen meequote:Op donderdag 7 september 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh dat verklaart een hoop ja
zou je leuke dingen mee kunnen doen
zat een +10 macro ring op de lens dus de foto is vanaf ongeveer 5 cm afstand genomen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dan vind ik er voor F4 wel verrekte weinig scherpte inzitten. maar dat zal wel aan mij liggen
owww dat zou ik echt zooo kut vinden...quote:Op donderdag 7 september 2006 23:24 schreef blomst het volgende:
mijn pc heeft het begeven, en nu kan ik niet bij mijn foto's
a is heel verstandig van je, ik ga de volgende ker ook niet zo lang wachten, laatste back-up was van begin januariequote:Op vrijdag 8 september 2006 10:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
owww dat zou ik echt zooo kut vinden...
* Puckzzz maar weer ff back-uppen gaat dit weekend
is ie nog te repareren?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef blomst het volgende:
[..]
a is heel verstandig van je, ik ga de volgende ker ook niet zo lang wachten, laatste back-up was van begin januarie![]()
Hij word maandag opgehaald, en de maandag daarop weer terug gebracht, er zit nog garantie op.quote:
aan de wedstrijd valt niets meer te doen, aan je foto ervoor welquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:59 schreef Ymke het volgende:
Heb het ook gehad , ik heb nog maar heel weinig fotos over , alles weg![]()
Moet af en toe in de oude topics bladeren om mn fotos terug te zien , suffer kan bijna niet he![]()
De klussers zijn uit mn huis , nu nog de zooi opruimen , hopelijk kan ik van het weekend wat aan de wedstrijd doen.
En je hebt niet een vriend / kennis die voor die tijd nog even een paar folders van je harddisk kan kopiëren? Dit soort reparatieservices heeft doorgaans weinig boodschap aan jouw data, en ik kan me voorstellen dat jij wel verdrietig wordt als straks al je foto's weg zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij word maandag opgehaald, en de maandag daarop weer terug gebracht, er zit nog garantie op.
En ik zag al cd's voorbij komen, en druppels, maar was blij dat dit nog niet de revue gepasseerd was. Tot nu dusquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:08 schreef Ymke het volgende:
Ik had ook ooit eens zo'n foto gemaakt met een cd , een met druppels . ook kwijt , geen idee welke wedstrijd dat was
WHZquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En je hebt niet een vriend / kennis die voor die tijd nog even een paar folders van je harddisk kan kopiëren? Dit soort reparatieservices heeft doorgaans weinig boodschap aan jouw data, en ik kan me voorstellen dat jij wel verdrietig wordt als straks al je foto's weg zijn.
Terug naar de tekentafelquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:44 schreef Ymke het volgende:
Gevonden uit de wedstrijd van 2004 Speciaal voor Schanulleke
[afbeelding]
Doe es niet zo knorrigquote:
Ik weet ook niet waarom Schanulleke zo sjago reageert op het idee en op de fotoquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:51 schreef blomst het volgende:
Ja dat was een mooie Ymke,
Ik ga er van uit dat ze er een nieuwe voeding inzetten, en dat de rest daarna weer normaal draait.
hoop ik, hoop ik
quote:
Nee hoor. Niemand heeft het alleenrecht op een idee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:06 schreef wonderer het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met ideeen? Wie het eerst komt, die het eerst maalt?
Het reglement is inmiddels een klein beetje aangepast... alle inzendingen worden pas gepost als de inzendtermijn gesloten is. An24 zal ze in willekeurige volgorde plaatsen, dus is zij de enige die weet wie welke foto als eerste heeft ingezonden. Als je dus een ontzettend origineel idee hebt, kan je dat "geheim" houden door je foto niet eerst hier te laten zien, maar hem direct naar An sturen. Mocht dan blijken dat je idee toch niet zo heel erg origineel was - en er dus nog iemand eenzelfde soort foto heeft gemaakt - sja... dan zal de foto inderdaad op kwaliteit/compositie ed. beoordeeld worden.quote:Op vrijdag 8 september 2006 23:11 schreef wonderer het volgende:
Maar als iemand met een origineel idee komt maar niet zo'n mooie foto kan maken, en iemand met een betere camera/skills doet dan hetzelfde...
Beetje lullig.
Dan mag er ook wel besloten gestemd worden, zodat men niet beinvloed kan worden. Nu kun je stemmen op iemand die ook op jou stemt, je kan tellen hoeveel iemand nog nodig heeft, enz enzquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:26 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Het reglement is inmiddels een klein beetje aangepast... alle inzendingen worden pas gepost als de inzendtermijn gesloten is.
Of je doekt meteen de wedstrijd op.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dan mag er ook wel besloten gestemd worden, zodat men niet beinvloed kan worden. Nu kun je stemmen op iemand die ook op jou stemt, je kan tellen hoeveel iemand nog nodig heeft, enz enz
Inderdaad.. Laten we er gewoon van uit gaan dat iedereen eerlijk stemt, anders kun je het wel opdoeken (net zoals heel veel fotowedstrijd op internet) en dat zou echt heel erg jammer zijn (en niet nodig vind ik).quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:58 schreef Puckzzz het volgende:
Er wordt altijd vriendjespolitisch gestemd, dat kan je niet vermijden door anoniem stemmen, of zelfs anoniem inzenden. De stijl van de persoon wordt toch wel herkend, en de foto zal waarschijnlijk ook al in dit topic gepasseerd zijn. Anders hebben we natuurlijk altijd nog MSN, mail, postduif etc.
Er zijn ook mensen bij die hun foto hier niet laten zienquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Maar wat Puckz zegt, je kan wel anoniem inzenden, maar hiet worden ook ideeen getoond, en probeersel, staat dat dan ook niet gelijk aan: ik was het eerst met dit idee?
* prupke d'r wereld stort in enen gelijk in....quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mijn god , het is een SPELLETJE ! geen levensbepalende beslissing voor de toekomst.![]()
Welkom op FOTquote:Op zaterdag 9 september 2006 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mijn god , het is een SPELLETJE ! geen levensbepalende beslissing voor de toekomst.![]()
Ik heb net de aanvraag gedaan voor een fomele kiescommissie en het plannen van kiesdistricten. Ook de VN is ingelicht om toezicht te houden, alleen ik weet nog niet waar ik de notariskosten kan declareren.quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb net de aanvraag gedaan voor een fomele kiescommissie en het plannen van kiesdistricten. Ook de VN is ingelicht om toezicht te houden, alleen ik weet nog niet waar ik de notariskosten kan declareren.
* HM2 clubje Blauwhelmen uit de kazerne's sleurt om zich te laten beveiligen tegen opstandige boeren uit de regioquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb net de aanvraag gedaan voor een fomele kiescommissie en het plannen van kiesdistricten. Ook de VN is ingelicht om toezicht te houden, alleen ik weet nog niet waar ik de notariskosten kan declareren.
De oplosmiddelen die in inkten gebruikt worden hebben een nogal laag vriespunt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:45 schreef Ymke het volgende:
Waarom bevriest ecoline niet????
Misschien een tip voor me , welke kleurstof je kan gebruiken om gekleurde ijsblokjes te maken?quote:Op zaterdag 9 september 2006 15:59 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De oplosmiddelen die in inkten gebruikt worden hebben een nogal laag vriespunt.
En een heel laag kookpunt - daardoor verdampt het bij kamertempertuur en kan je het gebruiken om te tekenen/schilderen.
Ik wil andere kleuren blauw en groen enzo en fel geel en zwart ,,,,quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon ranja, zoals aardbeien, reine claude
dan heb je alleen wel blokjes die aan de enekant donkerder zijn als aan de andere kant.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:09 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon ranja, zoals aardbeien, reine claude
anders heel de week eten maken met sausjes .quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:15 schreef Ymke het volgende:
Met waterverf lukt het me niet echt , dat zakt hier steeds naar beneden in het blokjeshoudertje , kruiden is misschien wel en idee ja, saffraan eens proberen
Bedankt iig voor het meedenken
Nooit aan gedachtquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
anders heel de week eten maken met sausjes .
zitten genoeg kleuren bij, en voer is altijd goed in te vriezen.
(misschien kun je gewoon wat blokjes vullen met bv. ketchup of whiskeysaus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |