Vrienden??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef remlof het volgende:
Heb je geen vrienden die wel ANWB lid zijn?
Firma Kreuk ook gebeld? Die belt de politie zelf ook als ze een slotenopenmaakmeneer nodig hebben!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gebeld, doen ze niet. Ze verwijzen naar een sleutelmaker. Voor sleutelmaker, zie OP.
Mmm, het is een rechte pin. Nogal glad, maar ik noteer het effe.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Tarabass het volgende:
Je kunt de punt van de deur toch gewoon iets naar buiten trekken/krikken en dan met een stukje ijzerdraad (met een lusje aan het einde) de pin omhoog trekken?![]()
Van de daderdaadster??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Nou. Dan maar pics?
Uiteraard, nakend, in boeien en terwijl ze gestrafd word!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Van de daderdaadster?? [afbeelding]
Wat hij zegt. De hoek van je deur is aan de bovenkant bij het raam meestal niet zo stevig, die kan je wel ombuigenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Tarabass het volgende:
Je kunt de punt van de deur toch gewoon iets naar buiten trekken/krikken en dan met een stukje ijzerdraad (met een lusje aan het einde) de pin omhoog trekken?![]()
Hmm, hoe denk je dat de anwb het doet dan? Of de politie? Precies..quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, het is een rechte pin. Nogal glad, maar ik noteer het effe.![]()
Nee, maar het dakraam staat nog wel openquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:
Is je achterbak nog open? Als het een 3 of 5 deurs is....
Slotjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, maar het dakraam staat nog wel open
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ik ben sinds 2 minuten geleden profesioneel autoinbreker!!![]()
IJzeren klerenhanger verbogen, mooi lusje aan het eind maken, afstand naar het knopje geschat, tussen het raampje en het rubber naar binnen, kwartslag draaien, omhoog trekken en hopsakee.![]()
Als je maar van mijn auto afblijftquote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ik ben sinds 2 minuten geleden profesioneel autoinbreker!!![]()
IJzeren klerenhanger verbogen, mooi lusje aan het eind maken, afstand naar het knopje geschat, tussen het raampje en het rubber naar binnen, kwartslag draaien, omhoog trekken en hopsakee.![]()
Nu de auto open is weigert ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gelukkig maar. En nu die pics
![]()
1 auto heb ik wel genoeg aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je maar van mijn auto afblijft![]()
Verbazingwekkend makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef robert-dirksen het volgende:
goh, wat is het toch makkelijk!
Okee. Kijk, hier is ze met de auto, weer helemaal blij.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks mee te maken, pics nemen en uploaden![]()
Dat is geen rover, liegbeest.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Kijk, hier is ze met de auto, weer helemaal blij.![]()
[afbeelding]
![]()
Mooie bumpers wel, whehehe.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is haar auto.![]()
Ik heb het Rovertje.![]()
Dan is het vast een nietszeggend persoon.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ja, dat. Ik ben voor het karakter gegaan.![]()
Dat werkt niet voor Snakey, aangezien Snakey een snakey heeftquote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Ripley het volgende:
Politie opbellen en een trillende lipje opzetten.
Works like a charm
Bij een agente zou het me gelukt zijn, maar er zaten ineens alleen maar mannen op de centrale.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Ripley het volgende:
Politie opbellen en een trillende lipje opzetten.
Works like a charm
Dan moet ie een politie agente bellen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor Snakey, aangezien Snakey een snakey heeft.
Die zijn lesbisch en hebben een dikke kontquote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan moet ie een politie agente bellen.
Ze zegt inderdaad weinig. Maar een goed karakter he.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het vast een nietszeggend persoon.
Ze heten niet allemaal tessje hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zijn lesbisch en hebben een dikke kont.
Ssssst.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef yvonne het volgende:
Ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zegt inderdaad weinig. Maar een goed karakter he.![]()
Ratelslangetjequote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?
Over een paar dagen heb ik er een paar voor een prikkie.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Klonk het volgende:
ik zoek nog een mooie radio
Erm, eh, jij?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?
Zie ik eruit als een blonde bimbo met buikketting?quote:
20 jaar terug misschienquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een blonde bimbo met buikketting?
Bijna.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
alleen n.v.t hier denk ik...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
1. Sleutels in de auto laten liggen?
Als je auto sleutel met afstandsbediening heeft kan dit wel eens handig van pas komen: Als je je sleutels in je auto hebt laten liggen en de reservesleutel ligt thuis, bel dan met je GSM naar de persoon met de reservesleutels. Hou je GSM op 30 cm van je auto en laat de persoon aan de andere kant van de lijn op de “open” knop drukken terwijl hij de sleutels vlakbij z’n gsm houdt. Als alles goed gaat, is de auto nu open ..
Afstand is geen bezwaar, je kan honderden kilometers van elkaar verwijderd zijn - als je iemand kan bereiken die de andere afstandsbediening heeft, kan je de auto openen.
Als dat echt werkt is het wel erg cool.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
Als je auto sleutel met afstandsbediening heeft kan dit wel eens handig van pas komen: Als je je sleutels in je auto hebt laten liggen en de reservesleutel ligt thuis, bel dan met je GSM naar de persoon met de reservesleutels. Hou je GSM op 30 cm van je auto en laat de persoon aan de andere kant van de lijn op de “open” knop drukken terwijl hij de sleutels vlakbij z’n gsm houdt. Als alles goed gaat, is de auto nu open ..
Afstand is geen bezwaar, je kan honderden kilometers van elkaar verwijderd zijn - als je iemand kan bereiken die de andere afstandsbediening heeft, kan je de auto openen.
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsquote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef Quara het volgende:
[..]
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsIemand dit al getest of het daadwerkelijk werkt?
Weet je wel zeker dat het de goeie auto wasquote:
Nee, maar Brechtje welquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net getest met mijn Toyota Yaris en het werkt niet!! maar wel een goede grap voor de collega's morgenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef Quara het volgende:
[..]
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsIemand dit al getest of het daadwerkelijk werkt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het de goeie auto was
niet dat je straks een boze buur op de stoep hebt staan en jij je herinnerd dat je gister avond tóch besloot dronken naar huis te lopen![]()
Mwah, voor een PTA topic.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef NJ het volgende:
Goed topic, dit.
Leedvermaak is altijd leuk. Zelfs in PTA.quote:
I'm gonna mention the war!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Leedvermaak is altijd leuk. Zelfs in PTA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |