20 jaar terug misschienquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een blonde bimbo met buikketting?
Bijna.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
alleen n.v.t hier denk ik...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
1. Sleutels in de auto laten liggen?
Als je auto sleutel met afstandsbediening heeft kan dit wel eens handig van pas komen: Als je je sleutels in je auto hebt laten liggen en de reservesleutel ligt thuis, bel dan met je GSM naar de persoon met de reservesleutels. Hou je GSM op 30 cm van je auto en laat de persoon aan de andere kant van de lijn op de “open” knop drukken terwijl hij de sleutels vlakbij z’n gsm houdt. Als alles goed gaat, is de auto nu open ..
Afstand is geen bezwaar, je kan honderden kilometers van elkaar verwijderd zijn - als je iemand kan bereiken die de andere afstandsbediening heeft, kan je de auto openen.
Als dat echt werkt is het wel erg cool.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
Als je auto sleutel met afstandsbediening heeft kan dit wel eens handig van pas komen: Als je je sleutels in je auto hebt laten liggen en de reservesleutel ligt thuis, bel dan met je GSM naar de persoon met de reservesleutels. Hou je GSM op 30 cm van je auto en laat de persoon aan de andere kant van de lijn op de “open” knop drukken terwijl hij de sleutels vlakbij z’n gsm houdt. Als alles goed gaat, is de auto nu open ..
Afstand is geen bezwaar, je kan honderden kilometers van elkaar verwijderd zijn - als je iemand kan bereiken die de andere afstandsbediening heeft, kan je de auto openen.
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsquote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef murp het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef Quara het volgende:
[..]
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsIemand dit al getest of het daadwerkelijk werkt?
Weet je wel zeker dat het de goeie auto wasquote:
Nee, maar Brechtje welquote:Op woensdag 6 september 2006 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net getest met mijn Toyota Yaris en het werkt niet!! maar wel een goede grap voor de collega's morgenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef Quara het volgende:
[..]
Hmm!! Dat is wel een erg handig ietsIemand dit al getest of het daadwerkelijk werkt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het de goeie auto was
niet dat je straks een boze buur op de stoep hebt staan en jij je herinnerd dat je gister avond tóch besloot dronken naar huis te lopen![]()
Mwah, voor een PTA topic.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef NJ het volgende:
Goed topic, dit.
Leedvermaak is altijd leuk. Zelfs in PTA.quote:
I'm gonna mention the war!!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Leedvermaak is altijd leuk. Zelfs in PTA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |