Vrienden??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:21 schreef remlof het volgende:
Heb je geen vrienden die wel ANWB lid zijn?
Firma Kreuk ook gebeld? Die belt de politie zelf ook als ze een slotenopenmaakmeneer nodig hebben!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gebeld, doen ze niet. Ze verwijzen naar een sleutelmaker. Voor sleutelmaker, zie OP.
Mmm, het is een rechte pin. Nogal glad, maar ik noteer het effe.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Tarabass het volgende:
Je kunt de punt van de deur toch gewoon iets naar buiten trekken/krikken en dan met een stukje ijzerdraad (met een lusje aan het einde) de pin omhoog trekken?![]()
Van de daderdaadster??quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef iamredleader het volgende:
Nou. Dan maar pics?
Uiteraard, nakend, in boeien en terwijl ze gestrafd word!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Van de daderdaadster?? [afbeelding]
Wat hij zegt. De hoek van je deur is aan de bovenkant bij het raam meestal niet zo stevig, die kan je wel ombuigenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Tarabass het volgende:
Je kunt de punt van de deur toch gewoon iets naar buiten trekken/krikken en dan met een stukje ijzerdraad (met een lusje aan het einde) de pin omhoog trekken?![]()
Hmm, hoe denk je dat de anwb het doet dan? Of de politie? Precies..quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, het is een rechte pin. Nogal glad, maar ik noteer het effe.![]()
Nee, maar het dakraam staat nog wel openquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef sjimz het volgende:
Is je achterbak nog open? Als het een 3 of 5 deurs is....
Slotjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, maar het dakraam staat nog wel open
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ik ben sinds 2 minuten geleden profesioneel autoinbreker!!![]()
IJzeren klerenhanger verbogen, mooi lusje aan het eind maken, afstand naar het knopje geschat, tussen het raampje en het rubber naar binnen, kwartslag draaien, omhoog trekken en hopsakee.![]()
Als je maar van mijn auto afblijftquote:Op woensdag 6 september 2006 18:37 schreef Snakey het volgende:
Ik ben sinds 2 minuten geleden profesioneel autoinbreker!!![]()
IJzeren klerenhanger verbogen, mooi lusje aan het eind maken, afstand naar het knopje geschat, tussen het raampje en het rubber naar binnen, kwartslag draaien, omhoog trekken en hopsakee.![]()
Nu de auto open is weigert ze.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gelukkig maar. En nu die pics
![]()
1 auto heb ik wel genoeg aan.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Als je maar van mijn auto afblijft![]()
Verbazingwekkend makkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef robert-dirksen het volgende:
goh, wat is het toch makkelijk!
Okee. Kijk, hier is ze met de auto, weer helemaal blij.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niks mee te maken, pics nemen en uploaden![]()
Dat is geen rover, liegbeest.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee. Kijk, hier is ze met de auto, weer helemaal blij.![]()
[afbeelding]
![]()
Mooie bumpers wel, whehehe.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is haar auto.![]()
Ik heb het Rovertje.![]()
Dan is het vast een nietszeggend persoon.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow ja, dat. Ik ben voor het karakter gegaan.![]()
Dat werkt niet voor Snakey, aangezien Snakey een snakey heeftquote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Ripley het volgende:
Politie opbellen en een trillende lipje opzetten.
Works like a charm
Bij een agente zou het me gelukt zijn, maar er zaten ineens alleen maar mannen op de centrale.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef Ripley het volgende:
Politie opbellen en een trillende lipje opzetten.
Works like a charm
Dan moet ie een politie agente bellen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor Snakey, aangezien Snakey een snakey heeft.
Die zijn lesbisch en hebben een dikke kontquote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan moet ie een politie agente bellen.
Ze zegt inderdaad weinig. Maar een goed karakter he.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het vast een nietszeggend persoon.
Ze heten niet allemaal tessje hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die zijn lesbisch en hebben een dikke kont.
Ssssst.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:02 schreef yvonne het volgende:
Ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet, ik lach niet
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze zegt inderdaad weinig. Maar een goed karakter he.![]()
Ratelslangetjequote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?
Over een paar dagen heb ik er een paar voor een prikkie.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef Klonk het volgende:
ik zoek nog een mooie radio
Erm, eh, jij?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wie was dat dan in de auto die aan één stuk zat te ratelen?
Zie ik eruit als een blonde bimbo met buikketting?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |