#64quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/139491
enzo
![]()
Doe mij dat nummertje maarquote:
Je vergeet de halve pallet en de trekker bandenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nah, zit er niet in![]()
[..]
Oi![]()
Zijn wel handig daar4 melkbussen, naaimachine en een skelter. Lasapparaat erbij et voila een Grieks voertuig
![]()
Dat gezicht.... of ze moet poepen of iemand kreeg een mep, luttele seconden na het maken van de foto...quote:
Leah Dizon - Broadband for lifequote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef bvvt het volgende:
Damn, waar haal je al die (schoon)heden vandaan zeg
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Leah Dizon - Broadband for life![]()
Yep, same here. "Mister Motorhotelhouder" had de beste kettingsmeer zei die...er zat meer op de achterbrug en mijn velgen dan op de kettingquote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
Mijn velgen waren vorige winter geen 1 x schoongemaakt. Zat een laag tectyl op en daar is alles op aangekoekt...
beetje wd40 en poetsen maar, was redelijk snel schoon
Stinkerdquote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
ff doesuh, ik riek naar sportschool ..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er ook eens aan moet gaan, mijn buik is nogal geëxpandeerd in de vakantie
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helpt voor mij niet veel kwa buik tot nu toe
Conditie voel ik wel beter worden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vandaag mijn eerste maandelijkse evaluatie gehad .. Ik zat ver boven verwachting doelstelling dus mijn instructeur was uitermate tevreden ..![]()
Weer weg voor vanavond, ciao
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helpt voor mij niet veel kwa buik tot nu toe
Conditie voel ik wel beter worden
![]()
![]()
Echt een yup he, met z'n instructeurquote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vandaag mijn eerste maandelijkse evaluatie gehad .. Ik zat ver boven verwachting doelstelling dus mijn instructeur was uitermate tevreden ..![]()
Weer weg voor vanavond, ciao
Try again lutserquote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?Niet gek dan
Instructeur is inbegrepen in het lidmaatschap ..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?Niet gek dan
[..]
Echt een yup he, met z'n instructeur
Gewoon knallen met die balle![]()
Fuck instructeurs, gewoon rennen tot je dood gaatquote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Instructeur is inbegrepen in het lidmaatschap ..![]()
Trust me, van zo'n knakker (helaas heb ik niet een van de 4 instructrices![]()
) kun je een hoop leren ..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef hicham het volgende:
Djoed
[afbeelding]
[afbeelding]
Accu van laptop is op, geen zin om adapter te pakken dus mzzltov, dan maar afwassen![]()
Als jij mij uitnodigd, dan ga ik welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Autoreply het volgende:
Schaamteloze spam, maar m.i. buitengewoon relevantIk twijfelde tussen Travel en PTA, vandaar.
Wie gaat er mee naar de Races of Man 2007?
Is dat niet de extensie van een filmpje met de mobiele camera?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier enig ID waar ik een 3gpp filmpje kan downen![]()
Kheb nog een mooi filmpje van vanaav in de golfbuggy![]()
jahquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat niet de extensie van een filmpje met de mobiele camera?
Te zwaar om door het zand te rijden en te weinig trekkracht onderinquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet iedereen verwart zijn motor voor iets anders
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Te zwaar om door het zand te rijden en te weinig trekkracht onderin![]()
![]()
quote:
Wat voor een mongolen zijn julliequote:
Ik heb dat niet volgens mij, kzal eens kijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan je omzetten naar Realplayer formaat geloof ik met de software die bijgeleverd is![]()
Kan het niet bij photobucketquote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier enig ID waar ik een 3gpp filmpje kan uppen![]()
Kheb nog een mooi filmpje van vanaav in de golfbuggy![]()
Ik geil de afgelopen tijd gewoon op SM's en vooral op de Appiequote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een mongolen zijn jullie(van Makster kan ik 't wel begrijpen). Doe mij maar gewoon die R1
Ja, de afwas is klaar en de vuilnis is gedumpt dus ik heb de adapter erbij gepakt
Godver de godver je bent zelf een dembiobiel mafknaapquote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een mongolen zijn jullie(van Makster kan ik 't wel begrijpen). Doe mij maar gewoon die R1
Ja, de afwas is klaar en de vuilnis is gedumpt dus ik heb de adapter erbij gepakt
quote:
www.photobucket.comquote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Photobucket
Das tog een FOTOprogje
Ik geil de laatste tijd op een lime groene zx10rquote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik geil de afgelopen tijd gewoon op SM's en vooral op de AppieNiet dat ik er ooit een kan betalen
Dat is nog achterlijk veelquote:Op woensdag 6 september 2006 23:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik over een paar weken een bon binnen krijg![]()
110 Euro bij 15 -25 Km/u![]()
Wat een mooi koosnaampje, dembiobielquote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Makster het volgende:
[..]
Godver de godver je bent zelf een dembiobiel mafknaap![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Photobucket
Das tog een FOTOprogje
Wat hij zegtquote:
Hoeveel heb jij eigenlijk neer moeten leggen voor je SM?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik geil de laatste tijd op een lime groene zx10r![]()
En ook wel op SM's maar niet op die appie![]()
Randstad hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, bagger internet weer hier....
t geluid doet het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
hiet issie dan![]()
w0000000000t
je moet wat als je niets te doen hebt tijdens je werk![]()
Nounou, dat was het waardquote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
hiet issie dan![]()
w0000000000t
Wehehehequote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef Snelwagen het volgende:
hiet issie dan![]()
w0000000000t
Almere ftwquote:Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef Roderick2085 het volgende:
pff, bagger internet weer hier....
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat hij zegtJe kunt er foto's en filmpjes uploaden. Zowel de eigenaar, de financieel directeur en een grootaandeelhouder posten ook hier in de Fok!MC
quote:
atm weerquote:Op woensdag 6 september 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Wehehehe
Beter zo die photobucket, hoef ik niet die baggercodec te gebruiken om het filmpje te bekijken
Wat ben je, balletjesraper of grasmaaier?
[..]
Almere ftw
Ik heb nog niks geplanned staanquote:
Zag 't net in je profiel staan jaquote:
Bek dicht, tis garpigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos filmpje
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Wehehehe
Beter zo die photobucket, hoef ik niet die baggercodec te gebruiken om het filmpje te bekijken
Wat ben je, balletjesraper of grasmaaier?
[..]
Almere ftw
1 opdracht maar toch? Ben er nu ook mee bezigquote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]daardoor kon ik de opdrachten niet downloaden... dus moet nu eigenlijk nog weer ff huiswerk maken
Jawohl!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu wel, 14:00 ergens in A'dam of Mc Donalds ergens bij Joetreg![]()
Op zondag om 13:00quote:Op woensdag 6 september 2006 23:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Jawohl! [afbeelding]
Exacte date nader te bepalen in 't weekend
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef hicham het volgende:
[..]
1 opdracht maar toch? Ben er nu ook mee bezig
quote:
-23quote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en, klopt je 2 min 25 nog
waren een paar acces opdrachtjes en die opdracht uit de sheets toch?
Lambalquote:Op woensdag 6 september 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is gewoon een waardeloos filmpje
Binnen de virtuele muren van Fok! ben ik el presidente, hoe je mij in bed noemt moet je er buiten latenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
Ohja monsieur de geitenliefhebber, zowel de camera als mijn mobiel kunnen onbeperkt filmen zolang de geheugenkaart nog niet vol is![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Binnen de virtuele muren van de Fok!MC ben ik el presidente, hoe je mij in bed noemt moet je er buiten laten
Hmm... in de les heeft hij het alleen over de opdracht in de sheet gehad. Er staan idd meerdere opdrachten op de website, maar ik denk niet dat die voor morgen bedoelt waren?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:24 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en, klopt je 2 min 25 nog
waren een paar acces opdrachtjes en die opdracht uit de sheets toch?
Duurrrrrrrrr.....quote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Merk: KAWASAKI
Type ZZ R 600
Model 1994
Kleur blauw/zilver
Bouwjaar 1994
Teller 51695 KM
Kenteken MT-28-FZ
Prijs ¤ 3950,-
Voor de helft mogen ze die van mij hebben![]()
Zouden ze erin trappen![]()
Gewoon 1000 minder voor vragen en slopen is kopen afspreken bij de proefrit. Gegarrandeerd dat een van de vele gebreken de bestuurder een ongeval aannaaitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Type ZZ R 600
Model 1994
Kleur blauw/zilver
Bouwjaar 1994
Teller 51695 KM
Kenteken MT-28-FZ
Prijs ¤ 3950,-
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sorry schat
![]()
Ik bedoel meneer presidente
![]()
![]()
Misschien als diegene kleurenblind isquote:Op woensdag 6 september 2006 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Type ZZ R 600
Model 1994
Kleur blauw/zilver
Bouwjaar 1994
Teller 51695 KM
Kenteken MT-28-FZ
Prijs ¤ 3950,-
ok, alleen die gare sheet opdracht dusquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... in de les heeft hij het alleen over de opdracht in de sheet gehad. Er staan idd meerdere opdrachten op de website, maar ik denk niet dat die voor morgen bedoelt waren?![]()
Aah schoolpraatquote:Op woensdag 6 september 2006 23:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Hmm... in de les heeft hij het alleen over de opdracht in de sheet gehad. Er staan idd meerdere opdrachten op de website, maar ik denk niet dat die voor morgen bedoelt waren?![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon 1000 minder voor vragen en slopen is kopen afspreken bij de proefrit. Gegarrandeerd dat een van de vele gebreken de bestuurder een ongeval aannaait![]()
Editten?? Wie? Ik??quote:Op woensdag 6 september 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moeilijk he, kwooten.![]()
Pfff snel editten![]()
Pfft zwak van je hoor, speelt je gebrek aan baan je toch partenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar mijn bandje heel laat tot na de circuitdag
Waar jij uiteraard ook al voor ingeschreven bent
sja, sommige mensen doen nog wel eens wat nuttigsquote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aah schoolpraat [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Verschrikkelijk hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Misschien als diegene kleurenblind is
quote:
Vertel eens over de rest van die gebreken danquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd, ik rij al een tijdje met de gebreken en zelfs ik word nog weleens verrast![]()
Merk je anders niks van als je met je rijdtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd, ik rij al een tijdje met de gebreken en zelfs ik word nog weleens verrast![]()
Dat is alles, valt eigenlijk wel mee hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Vertel eens over de rest van die gebreken danIk weet alleen van een slechte tweede versnelling en het moeilijke starten
~175 euro blijft veel, met of zonder bijbaanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pfft zwak van je hoor, speelt je gebrek aan baan je toch parten
Uhm tjaDenk niet dat mijn bandje door de keuring komt
Vind het persoonlijk op het eerste gezicht wel meevallen, maar als de eigenaar steeds over een zuurstok begint dan ga je erop lettenquote:
Vertel, afslaan bij het wegrijden?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Merk je anders niks van als je met je rijdt
Maar ik moet niks zeggen met mijn stoplicht fobie
Je gaat voor kwaliteit van gebreken ipv kwantiteitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is alles, valt eigenlijk wel mee he![]()
Kutjanusquote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Psst, ducati kopen? Is prachtig donkerrood:
[afbeelding]
![]()
Ik weet, ik weet. Kom je nog wel door de keuring heen? Zou anders zonde zijn van de sirkwiedag.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
~175 euro blijft veel, met of zonder bijbaan
Rag 'm liever ff flink op het circuit af en daarna nog op een parkeerplaats voordat ik 'm vervang
Dat had ik dus ookquote:[..]
Vind het persoonlijk op het eerste gezicht wel meevallen, maar als de eigenaar steeds over een zuurstok begint dan ga je erop letten
3x volgens mijquote:[..]
Vertel, afslaan bij het wegrijden?
Het is echt een zuurstok hequote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk op het eerste gezicht wel meevallen, maar als de eigenaar steeds over een zuurstok begint dan ga je erop letten
Dat gezicht als ie afslaatquote:[..]
Vertel, afslaan bij het wegrijden?
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
Die zuurstok is dan nog wel meer waard dan je ZZRquote:
Durfde je vanochtend niet meer aan te kijkenquote:[..]
Dat gezicht als ie afslaat![]()
![]()
Priceless![]()
Ik heb een halve dag rijden, halve dag baco, dus ik verlies er sowieso geen geld aan. Alleen maar plezier. Mocht een marshall moeilijk doen bij de technische keuring dan kan ik altijd nog zeggen dat er genoeg op de zijkanten zit en dat ik niet van plan ben een hele dag te raggenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Kom je nog wel door de keuring heen? Zou anders zonde zijn van de sirkwiedag.
Als eigenaar van een motor kijk je nou eenmaal heel anders tegen de machine aan. Je ziet 'm elke dag, de dingen worden uitvergroot. Dat roestplekje daar... die grote spiegels hier (begint Rib-i ook steeds overquote:[..]
Dat had ik dus ook![]()
Dat is echt pauprischquote:[..]
3x volgens mijWaarvan 2x bij het eerste stoplicht bij het PV
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zuurstok is dan nog wel meer waard dan je ZZR
[..]
Durfde je vanochtend niet meer aan te kijkenWas echt te erg
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zuurstok is dan nog wel meer waard dan je ZZR
[..]
Durfde je vanochtend niet meer aan te kijkenWas echt te erg
![]()
![]()
BazzieK school spoiler:quote:Op woensdag 6 september 2006 23:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
doe die opdracht gewoon in 1 keer... red je makkelijk binnen de 2 min 25
nu alleen nog iets netter op papier zetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik alleen rijd boeit het me niet, werd nog toegezongen zelfs door een paar vrouwtjes voor een stoplichtquote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Als eigenaar van een motor kijk je nou eenmaal heel anders tegen de machine aan. Je ziet 'm elke dag, de dingen worden uitvergroot. Dat roestplekje daar... die grote spiegels hier (begint Rib-i ook steeds over). Terwijl je als outsider gewoon naar het geheel kijkt
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb een halve dag rijden, halve dag circuit
Hopelijk geloven ze jequote:, dus ik verlies er sowieso geen geld aan. Alleen maar plezier. Mocht een marshall moeilijk doen bij de technische keuring dan kan ik altijd nog zeggen dat er genoeg op de zijkanten zit en dat ik niet van plan ben een hele dag te raggen
Koude motor, heel mager stationair toerental, weinig koppel onderin + ik ben een kneus die niet kan rijdenquote:[..]
Dat is echt pauprischIk vroeg me vanmiddag bij het stoplicht nog af hoe iemand het in zijn hoofd kan halen om een motor af te laten slaan bij vertrek
![]()
Zat ook heel even met samengeknepen kringspier op de motor toen Rib-I voorkroop en ik volgdequote:Ik drong namelijk voor en soms kom ik dan in die benarde situaties waarbij ik dan denk, wat zou er gebeuren als de motor nu zou uitvallen...
Ach ja, vond het wel lief van je dat je em express moeilijk liet starten om mij beter te laten voelenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Gisteren moest ik echt lachen toen ie de eerste keer afsloeg maar verder toch lekker gereden![]()
Jouw versnellingsbak is ook gaar Wooooo00OO0O0t!!!11!1einseins111!!!!eleven!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
gewoon meer gas geven...
ik voel me af en toe ook nog wel kut.... trek ik lekker weg... naar z'n 2 schakelen.... komt ie in z'n vrij te staanvol het gast open midden op het kruispunt... ook niet leuk
vooral niet als je hem echt wel goed omhoog trapt![]()
damn... bedenk me nu ineens weer... laatst deed deden die versnellingen ook al kut![]()
ik schakel naar 4 ofzo, vaag geluid, doet een beetje raar met toeren, en toen zat ie ineens in een andere versnelling![]()
Kan maar wil ook gewoon lekker rustig en subtiel wegtrekken met koude motorquote:
Als ik wat hoger in de toeren doortrek moet ik van zijn 1 naar zijn 2 echt hard trappen wat ik nogwel eens vergeet wat een hoogtoerig geluid + kenkerharde klang zodra ik em in zijn 2 ram tot gevolg heeftquote:ik voel me af en toe ook nog wel kut.... trek ik lekker weg... naar z'n 2 schakelen.... komt ie in z'n vrij te staanvol het gast open midden op het kruispunt... ook niet leuk
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zat ook heel even met samengeknepen kringspier op de motor toen Rib-I voorkroop en ik volgdeGelukkig werd het snel groen
![]()
![]()
Jij kunt je helm afdoen, dan maak je nog indruk. Als ik mijn helm afdoe dan schrik ik de mensen afquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik alleen rijd boeit het me niet, werd nog toegezongen zelfs door een paar vrouwtjes voor een stoplicht![]()
Maar als ik jullie motoren zie dan valt het kleurverschil pas op![]()
![]()
Edittedquote:
Same here in de winter, carb-icing en toch voordringenquote:Zat ook heel even met samengeknepen kringspier op de motor toen Rib-I voorkroop en ik volgdeGelukkig werd het snel groen
![]()
![]()
quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet zien onze motoren er ook gewoon belachelijk uitquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als ik alleen rijd boeit het me niet, werd nog toegezongen zelfs door een paar vrouwtjes voor een stoplicht![]()
Maar als ik jullie motoren zie dan valt het kleurverschil pas op![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jouw versnellingsbak is ook gaar Wooooo00OO0O0t!!!11!1einseins111!!!!eleven!!
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:46 schreef hicham het volgende:
[..]
BazzieK school spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genoeg over school, het is klaarstationair toerental kan je met een schroefje ergens afstellenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hopelijk geloven ze je
[..]
Koude motor, heel mager stationair toerental, weinig koppel onderin + ik ben een kneus die niet kan rijden
quote:[..]
Zat ook heel even met samengeknepen kringspier op de motor toen Rib-I voorkroop en ik volgdeGelukkig werd het snel groen
![]()
![]()
als ik alleen ben doe ik het ook nog nooit eigenlijk
volgens mij ookquote:Op woensdag 6 september 2006 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jouw versnellingsbak is ook gaar Wooooo00OO0O0t!!!11!1einseins111!!!!eleven!!
maar boeiend... hij moet nog 13 maanden meeja, dat heb ik dus ook af en toe...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan maar wil ook gewoon lekker rustig en subtiel wegtrekken met koude motor
[..]
Als ik wat hoger in de toeren doortrek moet ik van zijn 1 naar zijn 2 echt hard trappen wat ik nogwel eens vergeet wat een hoogtoerig geluid + kenkerharde klang zodra ik em in zijn 2 ram tot gevolg heeft![]()
In Tilburg toen we richting de 2e motorzaak reden. Was bang dat ik em af zou laten slaanquote:
Dat we de rij rechts inhaalden en dat er een audi op je kont zat omdat hij rechtsaf wilde slaanquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In Tilburg toen we richting de 2e motorzaak reden. Was bang dat ik em af zou laten slaan
Enne gekeken, geweldige hond![]()
![]()
Vaak is het gewoon te wijten aan niet hard genoeg doortrappen bij enthousiast optrekken. Maak je geen zorgen, pas als het begint te ratelen zou ik even stoppen en recapitulerenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, dat heb ik dus ook af en toe...
Ik zit er tussenin, ik schrik alleen vrouwen afquote:Op woensdag 6 september 2006 23:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij kunt je helm afdoen, dan maak je nog indruk. Als ik mijn helm afdoe dan schrik ik de mensen af
quote:Was laatst bezig met wat kleine klusjes aan de motor hier voor het huis. Kwam een gozert langs die ook bezig was met z'n rijbewijs en een praatje maakte. Hij bleef maar doorhameren over hoe mooi mijn motor wel niet wasIk had echt zoiets van, kijken we naar dezelfde motor??
Motor lag namelijk ook nog half open (zadel eraf en een zijkapje eraf met de bedrading er half uit
)
Betaal je dan ook de helft ofzo?quote:[..]
EdittedCircuit > baco
![]()
quote:[..]
Same here in de winter, carb-icing en toch voordringen
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon te wijten aan niet hard genoeg doortrappen bij enthousiast optrekken. Maak je geen zorgen, pas als het begint te ratelen zou ik even stoppen en recapituleren
Ach ja, vind het wel goed, moet alleen nog even wennen gewoonquote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
stationair toerental kan je met een schroefje ergens afstellen
Ik ook (nog) niet, ben er nog iets te braaf voorquote:[..]
als ik alleen ben doe ik het ook nog nooit eigenlijk
![]()
ik na 11 maanden nog steedsquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, vind het wel goed, moet alleen nog even wennen gewoon
[..]
Ik ook (nog) niet, ben er nog iets te braaf voor
Had die audi niet eens gezien, rechter spiegel was weer eens ingeklaptquote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat we de rij rechts inhaalden en dat er een audi op je kont zat omdat hij rechtsaf wilde slaan![]()
Niet iedereen houd er dezelfde maatstaven kwa motorbehoud op na als uwesquote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon te wijten aan niet hard genoeg doortrappen bij enthousiast optrekken. Maak je geen zorgen, pas als het begint te ratelen zou ik even stoppen en recapituleren
Je kunt het bij een chick regelen die daar ook vaak te vinden is, alleen is het dit jaar de laatste circuitdag van hun (MotorXtra) dus ze hebben geen baco's meer nodig. Ik betaal niet de helft, hun 'betalen' mij door me een halve dag gratis te laten rijden. In de ochtend (of middag) vlaggen en na de grote pauze ga je dan rijden (of juist vlaggen, ligt eraan hoe je bent ingedeeld)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Betaal je dan ook de helft ofzo?
Enne waar regel je dat baco gedoe, lijkt me ook wel leuk, lekker brommers kieken op een andere plaats dan gewoonlijk![]()
Verbaasd me dat je niet vraagt wat carb-icing is, je gaat met grote stappen vooruitquote:[..]
![]()
De ideale schoonzoonquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik na 11 maanden nog steeds![]()
Dat is dus echt flauwquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik ook (nog) niet, ben er nog iets te braaf voor
Hicham, Worldpimber en OPM hebben mij verpest op de 1e meetquote:Op woensdag 6 september 2006 23:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zeker goed baantje danquote:Op donderdag 7 september 2006 00:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Je kunt het bij een chick regelen die daar ook vaak te vinden is, alleen is het dit jaar de laatste circuitdag van hun (MotorXtra) dus ze hebben geen baco's meer nodig. Ik betaal niet de helft, hun 'betalen' mij door me een halve dag gratis te laten rijden. In de ochtend (of middag) vlaggen en na de grote pauze ga je dan rijden (of juist vlaggen, ligt eraan hoe je bent ingedeeld)
quote:Als pimber niet op tijd terug is van vakantie kan jij misschien wel in zijn plaats
Ik kom er wel, ooitquote:[..]
Verbaasd me dat je niet vraagt wat carb-icing is, je gaat met grote stappen vooruit
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is dus echt flauwJe bent nu al rijp voor een chopper
Heb nog niet met ze geredenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Hicham, Worldpimber en OPM hebben mij verpest op de 1e meet![]()
slecht hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
slecht heschande voor het motorrijders imago
![]()
en momenteel ben ik nog niemands schoonzoonVolgens mij zou je ma nog liever zien dat je een vriendin kreeg en uit huis oprotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste keer is zeker leuk om te vlaggen, dat je daar gewoon helemaal vrij en blij op het circuit kan en mag lopen geeft een bijzonder gevoelquote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is dus echt flauwJe bent nu al rijp voor een chopper
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Hicham, Worldpimber en OPM hebben mij verpest op de 1e meet![]()
Oh, BWT hoort ook in dit rijtje![]()
Trouwens de rest van FOK MC ook![]()
dat valt nog best wel mee denk ikquote:Op donderdag 7 september 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij zou je ma nog liever zien dat je een vriendin kreeg en uit huis oprotte![]()
Hele dag in een hokje staan, hele dag in een bed liggen, whats the differencequote:Op donderdag 7 september 2006 00:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Eerste keer is zeker leuk om te vlaggen, dat je daar gewoon helemaal vrij en blij op het circuit kan en mag lopen geeft een bijzonder gevoelDe volgende keren is al een stuk saaier dus ikzelf vind het met de leukheid nu wel meevallen. Je staat daar dus mooi wel de hele dag in een hokje
Zou geen van beide afwijzen, beter regel je die shizzle even voor mequote:Je kunt bijvoorbeeld ook een hele dag vlaggen, en vervolgens een andere dag een hele dag gratis rijden. Alleen vind ik dat gewoon niks, omdat je dus de hele tijd naar anderen kunt kijken hoe ze lol beleven en zelf niet even los kunt gaan. Dan liever 2 dagen rijden + vlaggen
quote:En het tijdstip is ongemerkt de 00:00 gepasseerd, paupers ik had in bed moeten liggen![]()
![]()
Uhmmm....quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou gaat voor straf m'n helm weer in het kluisje
![]()
als ik weer een keer met de motor kom![]()
[..]met die stuntmeet toen.... gewoon met z'n alle voordringen
sta je daar met 6 man
mag jij 3x raden wie er achteraan in het rijtje stond![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]met die stuntmeet toen.... gewoon met z'n alle voordringen
sta je daar met 6 man
mag jij 3x raden wie er achteraan in het rijtje stond![]()
Dat denk je maarquote:Op donderdag 7 september 2006 00:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat valt nog best wel mee denk ikheb een hele lieve moeder
![]()
pff, gelukkig niet, die vent die vooraan stond liet mij nog voorgaan toen het groen werdquote:Op donderdag 7 september 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Jij alle boze koekblikkers op je dak![]()
![]()
Leuk om mijn voorganger kwa pispaal te ontmoetenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
pff, gelukkig niet, die vent die vooraan stond liet mij nog voorgaan toen het groen werd![]()
was maar goed ook, want er kwam ook gelijk een bocht na dat stoplicht
voor mij ook tijd om te pitten, om 6.30 gaat de wekker alweer![]()
![]()
![]()
Ik zet ze 's avonds uitquote:Op donderdag 7 september 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wordt je vriendin niet gek van je?Halve dag motorrijden en de andere helft er over nalullen
quote:Op donderdag 7 september 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ook pittenmorgen weer vroeg op, brood bakken
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Staan kost meer moeitequote:Op donderdag 7 september 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hele dag in een hokje staan, hele dag in een bed liggen, whats the difference
quote:Op donderdag 7 september 2006 08:47 schreef Rib-i het volgende:
Ey Macchia_Nera, succes vandaag bij het afrijden![]()
Tuurlijk, kan altijd van pas komen iemand met BEquote:Op donderdag 7 september 2006 09:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gaat men eigenlijk op 9 okt ook voor mij duimen ondanks dat het niks met motoren te maken heeft .. ?
Heb ik een probleem als het m'n eigen kawa is ..quote:Op donderdag 7 september 2006 09:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan altijd van pas komen iemand met BE![]()
Zolang er Kawasaki's in de groep rijden![]()
NOH!HH!!!! Het is een rozequote:Op woensdag 6 september 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Psst, ducati kopen? Is prachtig donkerrood:
[afbeelding]
![]()
BMW's zijn best okeeeee weet je!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:06 schreef kratjuh het volgende:
OMG wat gebeurt er met me .. Ik zat zowaar naar 2e hands BMW's en MB's te kijken .. [afbeelding]
Weet je wat nog het ergste is, ik vond ze nog mooi ook .... [afbeelding]
Meeste BMW's zijn groot .. Jij bedoelt zeker zo'n X3 of X5 ?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
BMW's zijn best okeeeee weet je!Had er laatst ook 1 zien staan, off road model
![]()
alleen ze zijn wel allemaal zo HUGE!
Wat gebeurt er met jequote:Op donderdag 7 september 2006 10:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Meeste BMW's zijn groot .. Jij bedoelt zeker zo'n X3 of X5 ?
[afbeelding]
Ik zag een 725tds staan die ik wel wilde hebben .. Vallen me op zich nog best mee in prijs ..![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je [afbeelding]
Jah ik wist niet dat Mercedes Benz ook motoren maakte .. ?quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef -XX- het volgende:
Je had het over auto's![]()
![]()
Anyway, die is wel tof!!! voor een auto
Ik heb in een autoblad gelezen dat het goedkoper kan zijn om zo'n grote auto te kopen. De middenklassers en kleine auto's zijn inmiddels zo duur geworden in aanschaf (tweedehands) dat het loont om een 7 serie of iets soortgelijks te kopenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vraag ik mezelf dus ook af .. Mja scheelt dat ik toch geen geld heb ..
Kheb al wat leuks gezien hoor ..quote:Op donderdag 7 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb in een autoblad gelezen dat het goedkoper kan zijn om zo'n grote auto te kopen. De middenklassers en kleine auto's zijn inmiddels zo duur geworden in aanschaf (tweedehands) dat het loont om een 7 serie of iets soortgelijks te kopen![]()
Ik doe niet andersquote:Op donderdag 7 september 2006 11:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kheb al wat leuks gezien hoor ..
730D = 3.0 diesel V6 .. 14.000 euri, verbruikt gemiddeld 1:12 ..
Ach dagdromen is soms best leuk ..
Ach ik hoop dat ik volgend jaar bij mij in het dorp full-time mag werken .. dan studie afronden en ga ik vanzelf genoeg verdienen voor een BMW ..quote:
Beter zorg je voor een Volvo XC90 leasebakquote:Op donderdag 7 september 2006 11:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ach ik hoop dat ik volgend jaar bij mij in het dorp full-time mag werken .. dan studie afronden en ga ik vanzelf genoeg verdienen voor een BMW ..
Irritant icoon, maar dat past wel bij jequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Irritant icoon, maar dat past wel bij je![]()
En hoe is het met de gezondheid en de liefdequote:Ben weer terug, vanochtend kort gesprekje gehad bij mijn aanstaande stagebedrijf. Totaal meer dan 2 uur gereist voor een gesprek van 25 minuten![]()
Lekker weertje hier in Leeuwarden![]()
Gezondheid: was goed, was een fikse keelonsteking. Maar sinds vanochtend heb ik weer een klein beetje last van mijn keel, klieren zijn ook weer opgezet merk ik. Nu is het meer de rechterkant, vorige week de linker. Hoop dat het snel overgaat en niet (weer) verergert.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En hoe is het met de gezondheid en de liefde![]()
Alleen het onderhoud is ook een stukje duurderquote:Op donderdag 7 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb in een autoblad gelezen dat het goedkoper kan zijn om zo'n grote auto te kopen. De middenklassers en kleine auto's zijn inmiddels zo duur geworden in aanschaf (tweedehands) dat het loont om een 7 serie of iets soortgelijks te kopen![]()
Leasebak, als dat zou kunnenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter zorg je voor een Volvo XC90 leasebak![]()
![]()
Ik heb een goede kennis die een garage runt (niet merkgebonden). Die heeft mij destijds met m'n dure Peugeot 605 ook enorm goed geholpen tegen hele schappelijke prijzen. En wie zegt dat je bougiekabels perse origineel MB moet hebben eigenlijk .. ?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Alleen het onderhoud is ook een stukje duurderonderdelen zijn ook schreeuwend duur
![]()
een (vage) kennis van mij had goedkoop een MB 500sec gekocht ( zo'n echte kamperbak)en na een jaartje ermee gereden te hebben moest ie nieuwe bougiekabels laten monteren, ik stond erbij toen ie de rekening kreeg en daarmee ook gelijk een hartverzakking
hij moest voor een setje bougiekabels origineel MB 600 gulden afrekenen
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Alleen het onderhoud is ook een stukje duurderonderdelen zijn ook schreeuwend duur
![]()
een (vage) kennis van mij had goedkoop een MB 500sec gekocht ( zo'n echte kamperbak)en na een jaartje ermee gereden te hebben moest ie nieuwe bougiekabels laten monteren, ik stond erbij toen ie de rekening kreeg en daarmee ook gelijk een hartverzakking
hij moest voor een setje bougiekabels origineel MB 600 gulden afrekenen
![]()
Hier in Nijmegen begint het nu eindelijk een beetje op te klaren.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Irritant icoon, maar dat past wel bij je![]()
Ben weer terug, vanochtend kort gesprekje gehad bij mijn aanstaande stagebedrijf. Totaal meer dan 2 uur gereist voor een gesprek van 25 minuten![]()
Lekker weertje hier in Leeuwarden![]()
Hier begint het te regenenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:46 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen begint het nu eindelijk een beetje op te klaren.
Straks weer mooi weer![]()
die gast wilde alleen maar originele onderdelenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb een goede kennis die een garage runt (niet merkgebonden). Die heeft mij destijds met m'n dure Peugeot 605 ook enorm goed geholpen tegen hele schappelijke prijzen. En wie zegt dat je bougiekabels perse origineel MB moet hebben eigenlijk .. ?
Verstandig .. Neppers doen het vaak net zo goed en kosten minder dan de helft ..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die gast wilde alleen maar originele onderdelendaar was ie snel van terug gekomen
![]()
Hoezo gepast, ben je ziek ? Lijkt me dat je dan een ander moet gebruiken ..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Disclaimer: Bij deze meld ik op gepaste toon mijn beweging naar het toilet...
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoezo gepast, ben je ziek ? Lijkt me dat je dan een ander moet gebruiken ..
[afbeelding]
Juhquote:Op donderdag 7 september 2006 13:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoezo gepast, ben je ziek ? Lijkt me dat je dan een ander moet gebruiken ..
[afbeelding]
Een Y2Kquote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef -XX- het volgende:
<------ ziet men wat voor motor dat is!Ik zit er op!...! Het is alleen wat getekende versie
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een Y2K
[afbeelding]
Netjes over getrokken![]()
Proficiatquote:Op donderdag 7 september 2006 13:42 schreef Macchia_Nera het volgende:
En geslaagdT/M
[[url=]afbeelding[/url]]
je bent trouwens wel een enorm wijf enorme mevrouw als dat op schaal getekend isquote:Op donderdag 7 september 2006 13:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
OvergetrokkenHa, daar doe ik niet aan!
![]()
quote:
Fokken heeft niemand bezwaar tegen .. Pr0n daar entegen vind mijn werkgever not-done en daar geef ik 'm gelijk in ..quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat doe je dan op Fok!
Fokken is alles wat niet met werken te maken heeft
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
je bent trouwens wel een enorm wijf enorme mevrouw als dat op schaal getekend is
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fokken heeft niemand bezwaar tegen .. Pr0n daar entegen vind mijn werkgever not-done en daar geef ik 'm gelijk in ..
Maar bedankt voor de waarschuwing ..
Mevrouw is wat gewend zo te lezenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Versta jij dat onder Pr0n
het blijft voor mij toch softe hentai!
![]()
Welneequote:Op donderdag 7 september 2006 13:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mevrouw is wat gewend zo te lezen
Die toeval ook altijd hè?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welnee![]()
Zag er laatst wat over staan, ik surfde er toevallig langs![]()
En mijn geheugen is fotografisch![]()
quote:
Kaaaa,,,,,,quote:
Anders loop je even in de voetstappen van Kratjuhquote:Op donderdag 7 september 2006 14:06 schreef bvvt het volgende:
[..]
Kaaaa,,,,,,
Damn, ff een NSFW melding zou prettig zijn
Ook mijn werkgever vind surfen prima maar PrOn is uit den boze.....![]()
Voor deze keerquote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Anders loop je even in de voetstappen van Kratjuh![]()
![]()
Sorry, vergeef me![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Fokken heeft niemand bezwaar tegen .. Pr0n daar entegen vind mijn werkgever not-done en daar geef ik 'm gelijk in ..
Maar bedankt voor de waarschuwing ..
Mijne?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:07 schreef bvvt het volgende:
O ja, Misschien kun je plaatje nog ff aanpassen zodat je op het zadel komt te zitten ipv op de tank.?
Tuurlijk, daarom dump je ook dagelijks hentai pics bij mij op msnquote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welnee![]()
Zag er laatst wat over staan, ik surfde er toevallig langs![]()
En mijn geheugen is fotografisch![]()
!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom dump je ook dagelijks hentai pics bij mij op msn![]()
![]()
En voor de mensen die het niet geloven kan ik wel fotografisch bewijs aanleverenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijne?
Welnee joh! Die motor was voor mij gemaakt!
Dat zadel hadden ze er bewust niet op geparkeerd omdat mijn kontje van zichzelf als lekker zacht is![]()
Tja, als je. Hoi, hoe gaat het er mee? als: HENTAAAAAAAAAAAAI verstaat dan vraag ik er om jaquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!NIET
Ik doe het alleen maar omdat jij daar om vraagt
![]()
Nu denkt ieder zeker dat ik een groot hentai fanaat ben![]()
Niet hoorAlleen manga / anime
![]()
NOH!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja, als je. Hoi, hoe gaat het er mee? als: HENTAAAAAAAAAAAAI verstaat dan vraag ik er om ja![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!NIET
Ik doe het alleen maar omdat jij daar om vraagt
![]()
Nu denkt ieder zeker dat ik een groot hentai fanaat ben![]()
Niet hoorAlleen manga / anime
met een hentai shoe fetisch
Ik geloof het nietquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En voor de mensen die het niet geloven kan ik wel fotografisch bewijs aanleveren![]()
![]()
quote:
Hij heeft een foto van billetjes waarvan hij niet weet dat dat de billen zijn van mijn vriendins neefjequote:
WTFquote:Op donderdag 7 september 2006 14:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noh!
Wat heb je er een verstand van![]()
Shonen-ai moet jou dan wel bekend voor komen.
Ga toch voetballenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WTFik bedoel heel iets anders
maw. je verspreid kinderpornoquote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van billetjes waarvan hij niet weet dat dat de billen zijn van mijn vriendins neefje![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
maw. je verspreid kinderporno![]()
In dat geval mag ik em vast wel hier posten?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van billetjes waarvan hij niet weet dat dat de billen zijn van mijn vriendins neefje![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
maw. je verspreid kinderporno![]()
Nee johquote:Op donderdag 7 september 2006 14:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In dat geval mag ik em vast wel hier posten?![]()
![]()
;'( Ik snap hem nietquote:Op donderdag 7 september 2006 14:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk eens uit het raam. Hetgene dat je ziet vliegen is je geloofwaardigheid
Een foto is genoegquote:Op donderdag 7 september 2006 15:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij ons werkt een Shrek3is koppelen een idee ?
![]()
mijn camera kan er geen foto van makenquote:
... voordat ik stop. Dat ik kap, dat ik nok. Nog enz..quote:Op donderdag 7 september 2006 16:56 schreef bvvt het volgende:
nog 20 minuten
Beetje dealert doet het voor nop, whehequote:Op donderdag 7 september 2006 17:07 schreef Crashcat het volgende:
Hoeveel kost het om een ketting te laten spannen?
Ik kan bij een mf'er terechtquote:Op donderdag 7 september 2006 17:29 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Beetje dealert doet het voor nop, whehe
Nee, als je vraagt of ze 'm zelf bij een garage mag spannen, geen probleem toch? Beetje babbel en het is zo voor mekaar
Ben ik leidinggevende af.quote:
Ben jij toevallig Sjaak uit de klaagbaak?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik leidinggevende af.![]()
Mjah werksituatie is een beetje vreemd dus best lastig dat gespuis in toom te houden, 1 collega spoort gewoon niet en is enorm betweterig, de andere eerst ontslagen maar nu mag ie toch blijven, motivatie = 0. Daarnaast vonden ze het nodig 2 afdelingen samen te voegenen ik moest iemand inwerken.
Dit vermeerdert met de talrijke vergaderingen, management overleggen etc. zorgde er de laatste 3 weken voor dat ik dagelijks consequent met een gezonde hoofdpijn weer huiswaarts kon sturen na een lange dag war @ the office.
![]()
...en ik kan godverdomme niet rijden omdat ze de riolering opnieuw aan het aanleggen zijn en ik no way de motor uit de tuin kan krijgen omdat de stoep openligt.![]()
Gezien de smillie ga ik er vanuit dat het een goed ding isquote:Op donderdag 7 september 2006 17:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben ik leidinggevende af.![]()
Mjah werksituatie is een beetje vreemd dus best lastig dat gespuis in toom te houden, 1 collega spoort gewoon niet en is enorm betweterig, de andere eerst ontslagen maar nu mag ie toch blijven, motivatie = 0. Daarnaast vonden ze het nodig 2 afdelingen samen te voegenen ik moest iemand inwerken.
Dit vermeerdert met de talrijke vergaderingen, management overleggen etc. zorgde er de laatste 3 weken voor dat ik dagelijks consequent met een gezonde hoofdpijn weer huiswaarts kon sturen na een lange dag war @ the office.
![]()
Das dan weer behoorlijk kut...quote:...en ik kan godverdomme niet rijden omdat ze de riolering opnieuw aan het aanleggen zijn en ik no way de motor uit de tuin kan krijgen omdat de stoep openligt.![]()
Neuh Lars, aangenaam.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:41 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ben jij toevallig Sjaak uit de klaagbaak?
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 17:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de smillie ga ik er vanuit dat het een goed ding is
Vooral ook fijn dat ze het even aangekondigd hebben.quote:Das dan weer behoorlijk kut...![]()
God straft meteenquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef hollander172 het volgende:
Vooral ook fijn dat ze het even aangekondigd hebben.Die buizen liggen hier alweer een maand of 4 en net nu moeten ze de grond in.
Je leest autobladen, wat gebeurt er met jequote:Op donderdag 7 september 2006 11:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toppiequote:
Dat overkwam hem vast bij de kapperquote:Op donderdag 7 september 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Je leest autobladen, wat gebeurt er met je
Plankie over geul en gaanquote:Op donderdag 7 september 2006 17:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vooral ook fijn dat ze het even aangekondigd hebben.Die buizen liggen hier alweer een maand of 4 en net nu moeten ze de grond in.
quote:Op donderdag 7 september 2006 19:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat overkwam hem vast bij de kapper... Niet dat hij daar wat te zoeken had
niet geschikt.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
Wou net mijn ketting invetten toen ik terug kwam van school, lag het potje vet en kwastje niet op de gebruikelijke plekConclusie na even nagedacht te hebben; heb de vorige keer na het invetten de spulletjes vergeten naar binnen te halen
Dat dus en er ligt een behoorlijke berg zand die uit die geul komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:16 schreef hicham het volgende:
Plankie over geul en gaanOf hebben ze écht je hele stoep opengegooid?
Dat weet hij ook al?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:22 schreef Macchia_Nera het volgende:
Rijden is lekkerPa is zijn motor kwijt vanaf nu
![]()
Over 5 jaar heb jij een goed inkomen, en zijn die Appies voor een appel en een ei tweedehands te krijgen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef BazzieK het volgende:
Ik geil de afgelopen tijd gewoon op SM's en vooral op de AppieNiet dat ik er ooit een kan betalen
Gewoon opdrinken of zeg ik nu iets heel raars?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:28 schreef Worldbeater het volgende:
MF plat, wat moet ik nu met mijn.....................
Smaakt niet half zo lekker meer.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef hollander172 het volgende:
Gewoon opdrinken of zeg ik nu iets heel raars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |