#64quote:Op woensdag 6 september 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/139491
enzo
![]()
Doe mij dat nummertje maarquote:
Je vergeet de halve pallet en de trekker bandenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nah, zit er niet in![]()
[..]
Oi![]()
Zijn wel handig daar4 melkbussen, naaimachine en een skelter. Lasapparaat erbij et voila een Grieks voertuig
![]()
Dat gezicht.... of ze moet poepen of iemand kreeg een mep, luttele seconden na het maken van de foto...quote:
Leah Dizon - Broadband for lifequote:Op woensdag 6 september 2006 18:49 schreef bvvt het volgende:
Damn, waar haal je al die (schoon)heden vandaan zeg
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:05 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Leah Dizon - Broadband for life![]()
Yep, same here. "Mister Motorhotelhouder" had de beste kettingsmeer zei die...er zat meer op de achterbrug en mijn velgen dan op de kettingquote:Op woensdag 6 september 2006 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
Mijn velgen waren vorige winter geen 1 x schoongemaakt. Zat een laag tectyl op en daar is alles op aangekoekt...
beetje wd40 en poetsen maar, was redelijk snel schoon
Stinkerdquote:Op woensdag 6 september 2006 20:26 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
ff doesuh, ik riek naar sportschool ..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er ook eens aan moet gaan, mijn buik is nogal geëxpandeerd in de vakantie
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helpt voor mij niet veel kwa buik tot nu toe
Conditie voel ik wel beter worden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vandaag mijn eerste maandelijkse evaluatie gehad .. Ik zat ver boven verwachting doelstelling dus mijn instructeur was uitermate tevreden ..![]()
Weer weg voor vanavond, ciao
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helpt voor mij niet veel kwa buik tot nu toe
Conditie voel ik wel beter worden
![]()
![]()
Echt een yup he, met z'n instructeurquote:Op woensdag 6 september 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vandaag mijn eerste maandelijkse evaluatie gehad .. Ik zat ver boven verwachting doelstelling dus mijn instructeur was uitermate tevreden ..![]()
Weer weg voor vanavond, ciao
Try again lutserquote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?Niet gek dan
Instructeur is inbegrepen in het lidmaatschap ..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit was net de derde keer voor jou ofzo?Niet gek dan
[..]
Echt een yup he, met z'n instructeur
Gewoon knallen met die balle![]()
Fuck instructeurs, gewoon rennen tot je dood gaatquote:Op woensdag 6 september 2006 21:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Instructeur is inbegrepen in het lidmaatschap ..![]()
Trust me, van zo'n knakker (helaas heb ik niet een van de 4 instructrices![]()
) kun je een hoop leren ..
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:36 schreef hicham het volgende:
Djoed
[afbeelding]
[afbeelding]
Accu van laptop is op, geen zin om adapter te pakken dus mzzltov, dan maar afwassen![]()
Als jij mij uitnodigd, dan ga ik welquote:Op woensdag 6 september 2006 21:38 schreef Autoreply het volgende:
Schaamteloze spam, maar m.i. buitengewoon relevantIk twijfelde tussen Travel en PTA, vandaar.
Wie gaat er mee naar de Races of Man 2007?
Is dat niet de extensie van een filmpje met de mobiele camera?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier enig ID waar ik een 3gpp filmpje kan downen![]()
Kheb nog een mooi filmpje van vanaav in de golfbuggy![]()
jahquote:Op woensdag 6 september 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dat niet de extensie van een filmpje met de mobiele camera?
Te zwaar om door het zand te rijden en te weinig trekkracht onderinquote:Op woensdag 6 september 2006 22:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet iedereen verwart zijn motor voor iets anders
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Te zwaar om door het zand te rijden en te weinig trekkracht onderin![]()
![]()
quote:
Wat voor een mongolen zijn julliequote:
Ik heb dat niet volgens mij, kzal eens kijkenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan je omzetten naar Realplayer formaat geloof ik met de software die bijgeleverd is![]()
Kan het niet bij photobucketquote:Op woensdag 6 september 2006 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand hier enig ID waar ik een 3gpp filmpje kan uppen![]()
Kheb nog een mooi filmpje van vanaav in de golfbuggy![]()
Ik geil de afgelopen tijd gewoon op SM's en vooral op de Appiequote:Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat voor een mongolen zijn jullie(van Makster kan ik 't wel begrijpen). Doe mij maar gewoon die R1
Ja, de afwas is klaar en de vuilnis is gedumpt dus ik heb de adapter erbij gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |