Bak ze ..quote:Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Je pakt het ook verkeerd anders aan chef
Zo nu ff mijn handdoek pakken en naar het strand![]()
![]()
is het zo warm dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Je pakt het ook verkeerd aan chef
Zo nu ff mijn handdoek pakken en naar het strand![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
Middag
Net weer lekker gereden met Rib-I, een paar motorzaken aangedaan en een kenkerheftige tjopper uitgezocht voor als ik zwaar mag![]()
Daarna gelunched bij Rib-I en zijn dochtertje ontmoet die nu al meer manieren heeft dan ik ooit zal hebben![]()
je was toch ontslagenquote:Vervolgens op de snelweg er achter gekomen dat je na 230 kilometer rijden op 1 tank toch wel even de switch op reserve moet zetten
This is just inNews Flash
![]()
Word net gebeld, hoef vanavond niet te werken![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
en een kenkerheftige tjopper uitgezocht voor als ik zwaar mag![]()
Bazziek op een chopper!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bazziek op een chopper!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Voel je je wel goed?
Je ziet wel wat witjes![]()
Op die chopper of je hoofd wit vervenquote:
Me hoofd witverven was bloedserieuze noodzaak in deze pit des doods ook wel Fok!MC genoemdquote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op die chopper of je hoofd wit verven?
Met choppers is niets mis mee hoor!!
Dat witte koppie ook niet hoor, daar niet van!![]()
Kan ook welquote:Op woensdag 6 september 2006 15:13 schreef bvvt het volgende:
WTF?
Suzuki LS650 Savage is toch als <25 KW te rijden??
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Me hoofd witverven was bloedserieuze noodzaak in deze pit des doods ook wel Fok!MC genoemd
En die chopper was een geintjeZat er echt als een opgevouwen aap op
Komt nog wel, als je baard begint te groeienquote:Op woensdag 6 september 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan ook welNet alsof ik ooit het pad der kratjuh zou bewandelen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Komt nog wel, als je baard begint te groeien![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Baardgroei betekent niet een transformatie tot choppernicht
![]()
Het een sluit het ander niet uit ..quote:Op woensdag 6 september 2006 15:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Baardgroei betekent niet een transformatie tot choppernicht
![]()
Aldus het levende bewijsquote:Op woensdag 6 september 2006 15:21 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit ..
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
* Poser alert!!!
[afbeelding]
Griekse posers ownen grote tijd[afbeelding]
Hoi allen![]()
*Is weer terug in NL.
Welkom terug, hoe was de vakantie?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
* Poser alert!!!
[afbeelding]
Hoi allen![]()
*Is weer terug in NL.
Goeie shitquote:Op woensdag 6 september 2006 15:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom terug, hoe was de vakantie?![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie shit
Goed weer, veel goed eten, mooie natuurrelaxend strand gebeuren, hordes dronken Engelsen en gestoord volk op scootertjes, rare brommertjes, quads, motoren, in auto's, taxi's, touringcars ed.
En we mogen trots zijn op het Nederlandse asvalt![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 september 2006 16:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Goeie shit
Goed weer, veel goed eten, mooie natuurrelaxend strand gebeuren, hordes dronken Engelsen en gestoord volk op scootertjes, rare brommertjes, quads, motoren, in auto's, taxi's, touringcars ed.
En we mogen trots zijn op het Nederlandse asvalt![]()
Hier op de WC een hele rolquote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ohja nieuwsfeit: Moi heeft een papiertje
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier op de WC een hele rol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah ik zweet me kapot na het grasmaaien...quote:
Nah, zit er niet inquote:Op woensdag 6 september 2006 14:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Danke![]()
Ga je vanavond nog rijden?![]()
![]()
![]()
Oiquote:Op woensdag 6 september 2006 15:40 schreef koffiekoekje het volgende:
* Poser alert!!!
[afbeelding]
Hoi allen![]()
*Is weer terug in NL.
Nothing changed, het gaat nog steeds nergens overquote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, de CBR slet (nieuwe koosnaam van iemand die d'r scooter "Henk" noemt) is ook weer proper...wat een takkewerk zeg, velgen schoonmaken als je er sinds juni niks meer aan gedaan hebt (jaja, leg mijn kop maar op 't hakblok)
Protect and Shine is een aanrader trouwens!!
Dikke kus...lang niet gezien trouwens, hoe is het gesteld met de gemiddelde kwaliteit van de posts? Nog steeds goed voor mekaar?
Ook goed, net even op mijn girorekening gekeken en die vind het helemaal niet erg dat ik even niet tankquote:
Mijn velgen waren vorige winter geen 1 x schoongemaakt. Zat een laag tectyl op en daar is alles op aangekoekt...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, de CBR slet (nieuwe koosnaam van iemand die d'r scooter "Henk" noemt) is ook weer proper...wat een takkewerk zeg, velgen schoonmaken als je er sinds juni niks meer aan gedaan hebt (jaja, leg mijn kop maar op 't hakblok)
Protect and Shine is een aanrader trouwens!!
Dikke kus...lang niet gezien trouwens, hoe is het gesteld met de gemiddelde kwaliteit van de posts? Nog steeds goed voor mekaar?
Doen Indo's tegenwoordig ook aan uithuwelijken?quote:Op woensdag 6 september 2006 14:05 schreef BazzieK het volgende:
Daarna gelunched bij Rib-I en zijn dochtertje ontmoet die nu al meer manieren heeft dan ik ooit zal hebben![]()
Pwnagequote:
Hou je maar gewoon bij geitenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Doen Indo's tegenwoordig ook aan uithuwelijken?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Zindelijk maken ging nog wel, maar afwassen lukt niet. Ze laten alles uit hun poten vallen
Was best te doen, heb de middag in Rockanje gezeten en het was best lekkerquote:
Meeten kan ook buitenshuisquote:Op woensdag 6 september 2006 17:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Als trouwens alleen zindelijke personen bij jou naar binnen mogen kan ik de komende tijd niet meeten![]()
![]()
![]()
In vetten met een kwast en een potjequote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Meeten kan ook buitenshuis
Wou net mijn ketting invetten toen ik terug kwam van school, lag het potje vet en kwastje niet op de gebruikelijke plekConclusie na even nagedacht te hebben; heb de vorige keer na het invetten de spulletjes vergeten naar binnen te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |