Ik had geloof ik nog liever de darmspoeling gezienquote:Op donderdag 7 september 2006 22:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
.. er zijn echt dingen die je niet te rationeel moet bekijken![]()
zoenen is er een van
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetquote:Op donderdag 7 september 2006 22:55 schreef E.T. het volgende:
Ace of Base! Jeugdsentiment! (dem, ik word oud..)
daar was ik ookquote:Op donderdag 7 september 2006 23:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inmiddels is het Sabotage en heb ik het geluid al zachter gezetHerrie!
Ik kon Ace of Base meezingen netOoeoeoehhh en Skunk Anansie
En komt net de ex online waarmee ik Skunk gezien heb, in het voorprogramma van U2. Dat was echt een toffe dag (en nacht
)
Uhm....tijd om te gaan slapen![]()
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef Githa het volgende:
Ook niet leuk als iemand zó voorspelbaar is, of is dat alleen voor jullie het geval![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik denk dat de rest van dat groepje vrienden het prachtig vindt.
maandag was ze al met een ambulance afgevoerd wegens hartklachten. een paar uur later kwam ze weer met een taxi naar huis omdat het volgens de cardioloog niet dr hart was.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:48 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje joh... Dat moet een hele schrik zijn geweest. Hoe kwamen jullie daarachter dan?
Mijn opa kwam terug van controle, alles ok, hartfilm gemaakt, mocht een pilletje minder... Volgende dag met gillende sirene naar het ziekenhuis om er niet meer uit te komen, hij stierf krap een week later, een dag voor zijn 80e.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Och jee... Hoe oud was ze? En die cardioloog verstaat zijn vak ook niet echt lijkt wel
De buurvrouw kan wel aan iets heel anders overleden zijn?quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
En die cardioloog verstaat zijn vak ook niet echt lijkt wel
ik had ook zoiets van: er hoeft helemaal geen verband te zijn tussen die twee.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een schrik, lady-wrb
[..]
De buurvrouw kan wel aan iets heel anders overleden zijn?
ja hoor, het is ons door de politie aangeboden. maar we vinden het allebei niet zo nodig. we kunnen er in ieder geval met elkaar over praten vanavond.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:51 schreef Noli. het volgende:
Kunnen jullie eventueel ook aanspraak maken op slachtofferhulp ofzo?
Of je het wil is een tweede natuurlijk..
Hee, pas op wat je zegt hèquote:
Hij staat NU voor de deurquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:12 schreef Nijna het volgende:
Rewimo, hoe lang nog voordat je em op mag halen???
Woohooquote:
quote:
* Sjeekie_Beekie woont op nog geen 5 minuten fietsen van de Efteling vandaanquote:Op woensdag 6 september 2006 21:35 schreef sjak het volgende:
Efteling is zoooo leuk, ik kan niet wachten tot Jetske oud genoeg is om dat soort dingen te gaan doen.
Ja, maar de rest van de tijd dan?quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:42 schreef m@x het volgende:
Oh maar dat is een makkelijke hoor Rewimo. Morgen een verjaardag, overmorgen leuke dingen doen met Kai (naar het miniatuurstoomtreintje, pannenkoeken eten, kinderboerderij), volgende week werken, aan school werken, lezen, een avondje knutselen, vergaderen met de oudercommissie
Ja, dat kan dus effe niet tijdens downtime jaquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik zou kunnen gaan bevallen. Weet nog niet of ik het doe hoor. Maar als ik me echt verveel...![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:03 schreef snoopy het volgende:
Ik zal eens kijken of ik er zin in heb.
Maar als het mooi weer is ga ik daar lekker van genieten want Morris (mijn zoon van 2 jaar, 1maand en 2 dagen) gaat logeren bij mijn moeder
Wil ik me ff voorstellen anders?quote:
Met een liefde voorquote:Op vrijdag 8 september 2006 22:25 schreef Belana het volgende:
ik begrijp iig dat je een gerimpelde dame bent met 2 kinderen
Die heb ik nietquote:
Roseetje doorgeeftquote:
Welke in je sig? Miep of Myrthe?quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:28 schreef poemojn het volgende:
Mijn dochter (zie sig) is pas meegeweest naar een bruiloft en heeft zich geweldig goed gedragen, zelfs een kerkdienst uitgezeten (met 3 pepermuntjes en een doosje rozijntjes en wat boekjes).Was erg leuk, ze weet nu ook wat trouwjurken zijn.
Veel plezier morgen Sjak!
quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:34 schreef Jelief het volgende:
Dit is echt erg, ik zie Leah als laatste post op het bankje en ik denk, "HA drank!
quote:
quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:48 schreef m@x het volgende:
Hollands next tap maddel
Dat moet ik straks van de diëtistequote:Op zaterdag 9 september 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
Aan tafel eten? Wat is dat nou weer voor een merkwaardig concept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |