hehe als je maar met een grote groep bent, ik moet zon dertig man per avond minstens aanspreken hahaquote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop in een hippe zaak waar ik ook ooit kom want dan gris ik ff zo'n fles van z'n blad af
juh!quote:
Eindelijk iemand die me erkentquote:
Wat nou bitchy, ik snapte de zin gewoon niet omdat hij niet goed liep, dus ik vraag wat je ermee bedoelde. Als er hier iemand bitchy is, dan ben jij het wel, met die reacties... heb ik je kat gewurgd per ongeluk ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
juh!.
ik dacht al: kugari bitchy tegen mij? heb ik m weer es ergens onbedoeld genegeerd ofzo?
over een weekjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me erkent
Je hebt zeker weer films nodig?
Heb je al een pasje aan laten maken bij me?quote:
hij liep goed, godverrrrquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat nou bitchy, ik snapte de zin gewoon niet omdat hij niet goed liep, dus ik vraag wat je ermee bedoelde. Als er hier iemand bitchy is, dan ben jij het wel, met die reacties... heb ik je kat gewurgd per ongeluk ofzo?
![]()
![]()
![]()
![]()
jup, moest alleen de R&B nog overtekenenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je al een pasje aan laten maken bij me?
O dus over een weekje kom je'm hier ff snel door de gleuf halen?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup, moest alleen de R&B nog overtekenen.
ik heb verkeerde kleren aan vandaag, een erg rode broek en een erg licht blauw t-shirt... met rode sokken en donkere zwarte puntschoenen die kapot zijn. Ik heb me in het openbaar vertoond met deze kleurige ensemble, en daarvoor zou ik tegen de muur moeten worden gezet.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij liep goed, godverrrr![]()
.
alles goed roel!?
LOL..quote:Op woensdag 6 september 2006 18:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe als je maar met een grote groep bent, ik moet zon dertig man per avond minstens aanspreken haha
kan dat niet dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb verkeerde kleren aan vandaag, een erg rode broek en een erg licht blauw t-shirt... met rode sokken en donkere zwarte puntschoenen die kapot zijn. Ik heb me in het openbaar vertoond met deze kleurige ensemble, en daarvoor zou ik tegen de muur moeten worden gezet.
Ja, maar daar kom jij niet binnen..quote:Op woensdag 6 september 2006 18:41 schreef TehRockstar het volgende:
is now&wow leuk?
ik dacht dat ie nu gesloten was?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom jij niet binnen..
Yo momma so ugly, they filmed "Gorillas in the Mist" in her shower!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat ie nu gesloten was?
yo momma is so fat, the only reason she has a husband is gravity!
yo momma is so fat, that if she wears black clothes, you think it's night!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Yo momma so ugly, they filmed "Gorillas in the Mist" in her shower!
Zomerstop en verbouwing ja...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik dacht dat ie nu gesloten was?
yo momma is so fat, the only reason she has a husband is gravity!
he.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
Ik ben er in elk geval niet.
Twee topics bijhouden te lastig?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:09 schreef NathaN het volgende:
Ik ben er in elk geval niet.
Zo snel gaan ze niet.quote:
Meer kracht zetten doet altijd wonderenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hm, mijn SD kaartje past niet in mijn kaartlezer ...
Niet zo leuk
Zo heeft mijn oma een keer een cd-rom in de diskette-ingang (of hoe heet zoiets) gekregen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Meer kracht zetten doet altijd wonderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |