Meer kracht zetten doet altijd wonderenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hm, mijn SD kaartje past niet in mijn kaartlezer ...
Niet zo leuk
Zo heeft mijn oma een keer een cd-rom in de diskette-ingang (of hoe heet zoiets) gekregen.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Meer kracht zetten doet altijd wonderen
quote:
Ik neem aan dat dit gaat over andere dingen dan voedsel, dus mijn vraag: w...., hihihihi, ik durf het niet te vragenquote:Wonderer:
Ik kan eigenlijk niks in mijn mond hebben, dan word ik misselijk, dus erg prettig was het niet, maar goed.
Owja? Nou MIJN oma heeft een keer een diskette-drive door een cd-rom gekregenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo heeft mijn oma een keer een cd-rom in de diskette-ingang (of hoe heet zoiets) gekregen.
't Is een kaartje van 70 dollarquote:Op woensdag 6 september 2006 22:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Meer kracht zetten doet altijd wonderen
Mijn diskette-drive heeft nog eens een oma door een CD-rom gekregen!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:46 schreef davidov het volgende:
Owja? Nou MIJN oma heeft een keer een diskette-drive door een cd-rom gekregen![]()
Ja, met pijpen heb ik er ook last van soms.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat dit gaat over andere dingen dan voedsel, dus mijn vraag: w...., hihihihi, ik durf het niet te vragenIk bedenk me ook dat het eigenlijk onbeleefd is om zoiets aan een dame te vragen, ook al ben ik geen hetero
Ik vraag t wel stiekem op msn![]()
Je rookt?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:51 schreef wonderer het volgende:
Ja, met pijpen heb ik er ook last van soms.
Hell noquote:
Mietjuh!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef BB_Koning het volgende:
* BB_Koning merkt dat er iets over een seksuele handeling gezegd is, wordt verlegen en komt later terug![]()
Bi'tje eigenlijk.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bi'tje eigenlijk.
mie... oh, Nathan was me voorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef BB_Koning het volgende:
* BB_Koning merkt dat er iets over een seksuele handeling gezegd is, wordt verlegen en komt later terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |