dat mag je eens uitleggen want ik snap de ballen niet van die kromme zin.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef Jerruh het volgende:
jeuh! ik ga vanaf februari rondlopen met dienbladen johhny walker black!
nee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ang3l kan heel lekkere (culinaire) dingen maken, wist je dat?
ik ben aan het twijfelen om Vampire: Prince of the City te kopen!quote:
als je m niet snapt....quote:Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat mag je eens uitleggen want ik snap de ballen niet van die kromme zin.
ooooooh dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 6 september 2006 17:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
De topic titel heeft niets te maken met comics, sterker nog het merendeel van mijn topic titels hebben niets met comics te maken.
Darwi Odrade is een Bene Gesserit.
Beter de interesse in dat spel bij je opwekken dan wat andersquote:Op woensdag 6 september 2006 18:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben aan het twijfelen om Vampire: Prince of the City te kopen!
Je hebt een interesse bij me opgewekt Ang3l! Verdomme!
O god, The Shadows *trauma's*quote:Op woensdag 6 september 2006 16:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q
prachtig
Hij gaat vanaf februari rondlopen met dienbladen, waarop flessen staan van het merk Johnny Walker en het type Black. Niks kroms aan. behalve dan Jerre na het sjouwen van al die dienbladenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat mag je eens uitleggen want ik snap de ballen niet van die kromme zin.
En bij wat voor zaak is dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:50 schreef Jerruh het volgende:
jeuh! ik ga vanaf februari rondlopen met dienbladen johhny walker black!
Ik hoop in een hippe zaak waar ik ook ooit kom want dan gris ik ff zo'n fles van z'n blad afquote:
Ain't I always, honey?quote:
hehe als je maar met een grote groep bent, ik moet zon dertig man per avond minstens aanspreken hahaquote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop in een hippe zaak waar ik ook ooit kom want dan gris ik ff zo'n fles van z'n blad af
juh!quote:
Eindelijk iemand die me erkentquote:
Wat nou bitchy, ik snapte de zin gewoon niet omdat hij niet goed liep, dus ik vraag wat je ermee bedoelde. Als er hier iemand bitchy is, dan ben jij het wel, met die reacties... heb ik je kat gewurgd per ongeluk ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
juh!.
ik dacht al: kugari bitchy tegen mij? heb ik m weer es ergens onbedoeld genegeerd ofzo?
over een weekjequote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me erkent
Je hebt zeker weer films nodig?
Heb je al een pasje aan laten maken bij me?quote:
hij liep goed, godverrrrquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wat nou bitchy, ik snapte de zin gewoon niet omdat hij niet goed liep, dus ik vraag wat je ermee bedoelde. Als er hier iemand bitchy is, dan ben jij het wel, met die reacties... heb ik je kat gewurgd per ongeluk ofzo?
![]()
![]()
![]()
![]()
jup, moest alleen de R&B nog overtekenenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je al een pasje aan laten maken bij me?
O dus over een weekje kom je'm hier ff snel door de gleuf halen?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jup, moest alleen de R&B nog overtekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |