Nou, met straffen weet jij toch wel raadquote:Op donderdag 7 september 2006 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog, Brad is laat.
Owja bijna vergetenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Gelukkig!![]()
15:35
Hoe gaat het met jou??
Mja ik moet het ook niet te laat makenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten
Binnenkort nieuwe foon
Goed hoor ik ga maar denk ik vandaag "vroeg slapen"
gezien het er morgen niet van komt
En gij?
Sony Ericsson k800quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik moet het ook niet te laat maken
Neem je wel een Sony Ericsson W810i? Het is net een speelgoedding![]()
\
En naja, vandaag weer gewerkt.... verder is mijn leven saai, in kapitale letters...of ja in kapitalen geschreven dan...
Ja maar die wilde ikquote:
Oef ik weet niet of dat allemaal op 1 foto past hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar die wilde ik
Nou maaaarrrr dan hebben we wel hetzelfde merk en een zwarte en alles!En jij kunt dan heel mooie foto's maken van van alles en nog wat, met Vondelparkje onder je raam en een
krekeltje
in de vensterbank en de poesjes onder je stoel en op je bed en dan lig je onder je "good morning goede morgen guten morgen" dekbed
en dan *prrrrrrrrrrrr* een poesje die erbij ligt te slapen en kopjes geeft en doet
Jaweeeellll dan plak je allemaal foto's aan elkaar zodat het zo'n 360 graden panorama-foto wordt!quote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Oef ik weet niet of dat allemaal op 1 foto past hoor
Ja hoer, je hebt me tot 2x toe wakker gemaakt!!!! 1x VOOR de wekker en 1x tijdens de snooze-fasequote:Op donderdag 7 september 2006 06:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedenmorgen, normaal doet ang3l dar als eerste en nu ben ik het een keer
![]()
En trekken de regenbuien al weg uit Delft zodat jij alsnog buiten kan gaan kwasten ?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:40 schreef HuubTuub het volgende:
hallo
Ja en dat kwasten wil je toch echt wel in de gezonde buitenlucht uitvoeren, zodat het wel sneller droogt, en je niet nog een hele week in die dampen hoeft te huizenquote:Op donderdag 7 september 2006 09:53 schreef HuubTuub het volgende:
het lijkt er wel op, er vallen gaten in de wolken. Ik wacht gespannen af. Ik heb net al twee stoelen binnengezet. Die waren al helemaal kaal geschuurd en dan moet je er geen regen op hebben.
is wonderer jarig?quote:
Hou je nog wel tijd genoeg over om je grondig voor te bereiden voor vanavond ?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
poetsuh poetsuh poetsuh alles moet mooi zijn voor het verjaardagsbal
Nou je weet wel welke kant je die regenbui moest opsturenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef HuubTuub het volgende:
Meteen erachteraan de 3 stadia van de tuinstoelen.
[afbeelding]
Het is droog en zo af en toe de zon, ideaal klusweer.
zouden alle revolutionairen net zo zenuwachtig zijn als ik vlak voor de grote coup?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hou je nog wel tijd genoeg over om je grondig voor te bereiden voor vanavond ?
Ja sorry, maar als het geen probleem voor je is, houd die bui maar daar, dan kan ik het werk hier helemaal afronden.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou je weet wel welke kant je die regenbui moest opsturen
Hij loopt nu langzaam leeg boven Eindhoven
En je stoelen worden wel erg mooi![]()
maar duiden zenuwen in zulk geval dan niet op twijfel en onzekerheidquote:Op donderdag 7 september 2006 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zouden alle revolutionairen net zo zenuwachtig zijn als ik vlak voor de grote coup?
Gelukkig kan ik mijn werkzaamheden binnen uitvoerenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als het geen probleem voor je is, houd die bui maar daar, dan kan ik het werk hier helemaal afronden.
ik bedacht me vannacht dat de coalitie zich ook tegen ons kan keren en evt met de hulp van een opostiepartij een PvdA onafhankelijk college kan vormenquote:Op donderdag 7 september 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar duiden zenuwen in zulk geval dan niet op twijfel en onzekerheid
en volgens mij zijn twijfel en onzekerheid nu juist niet aan de orde bij het plegen van een grote coup.
en dat zou dus betekenen dat er weer een stap terug in de tijd gezet gaat worden?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedacht me vannacht dat de coalitie zich ook tegen ons kan keren en evt met de hulp van een opostiepartij een PvdA onafhankelijk college kan vormen
lekker opethquote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Sunjammer het volgende:
Onder het motto: "Knal bij de buren de kalk van de muren".
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 44
Heb je een leuke buurman, zodat je daarna kan aanbieden om te komen helpen behangenquote:Op donderdag 7 september 2006 14:29 schreef Sunjammer het volgende:
Onder het motto: "Knal bij de buren de kalk van de muren".
Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 44
succesquote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo het huisje is weer zo goed als schoon, niet helemaal want de swiffer wet doekjes waren op maar dat kan evt vlak voor het bal nog
dan ga ik nu naar de baricades
nee ik neem gewoon plaats op de publieke tribune, tussen de andere sensatiezoekers en journalistenquote:
Heb je de afgelopen dagen al de Nikita Chroestjov methode verder bekwaamd ?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo het huisje is weer zo goed als schoon, niet helemaal want de swiffer wet doekjes waren op maar dat kan evt vlak voor het bal nog
dan ga ik nu naar de baricades
Hai, stroeks.quote:
Je bent me weer voor...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef NathaN het volgende:
*opneem*
Waarom ben je dan ook zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef wonderer het volgende:
Je bent me weer voor...
Het begint enigszins raar te worden nu
Ik wou dat ik het wistquote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo voorspelbaar?
Komt vast omdat je half Amerikaans bent, nu.quote:
Welke helft dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Komt vast omdat je half Amerikaans bent, nu.
En nu bloedt je piemel?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:![]()
Ik heb me gesneden tijdens het scheren![]()
Dat was ik dus, want MAMS die logt weer eens niet uit waardoor ik op fok en MSN ineens onder zijn naam zatquote:
Hihihi, je zei 'piemel'quote:
Laat t hier zien, deel het me tonsquote:Op donderdag 7 september 2006 18:59 schreef samjustme het volgende:
Roel kom je nog online wou nog een foto laten zien
Vond het al zo raar dat ie het twee keer zeiquote:Op donderdag 7 september 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ik dus, want MAMS die logt weer eens niet uit waardoor ik op fok en MSN ineens onder zijn naam zatDe volgende keer ga ik er ongenadig misbruik van maken.
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lolquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat t hier zien, deel het me tons![]()
Bang voor een te streng oordeelquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lol
De jarige helft?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef wonderer het volgende:
Welke helft dan?
Ik ben helemaal jarigquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 september 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal jarig
Hoewel eigenlijk pas om acht voor twaalf CET...
Nou op karakter ben je al beoordeeld en bij mij kun je alleen nog pluspunten scoren met een heerlijk uiterlijk!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lol
Ik meen ik om 09:10 CETquote:Op donderdag 7 september 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal jarig
Hoewel eigenlijk pas om acht voor twaalf CET...
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik benquote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou op karakter ben je al beoordeeld en bij mij kun je alleen nog pluspunten scoren met een heerlijk uiterlijk!
Maar wel hoe je hier over komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik ben
Het is niet voor niks onzin voor je levenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel hoe je hier over komt.
Oftewel, we kunnen jou net zo goed niet serieus nemenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet voor niks onzin voor je leven
het is het homo-topic, en daar zit geschiedenis.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet voor niks onzin voor je leven
whehe jij durft, erikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, we kunnen jou net zo goed niet serieus nemen?
(hihi, ik zei nemen)
Ja, af en to is lekker rellen best eens fijn. Vooral als je toch al wat opgekropte frustraties hebt, dan kan je die zo lekker afreagerenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe jij durft, erik.
ach we kunnen nog wel wat mensen gebruiken die snel op hun plasser getrapt zijn, nieuwe relletjes zijn nooit mis.
Puberquote:Op donderdag 7 september 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, af en to is lekker rellen best eens fijn. Vooral als je toch al wat opgekropte frustraties hebt, dan kan je die zo lekker afreageren.
Oordelen kan iedereen, heel simpel. En ik kan oordelen op hoe je hier overkomt.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |