Hai, stroeks.quote:
Je bent me weer voor...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:14 schreef NathaN het volgende:
*opneem*
Waarom ben je dan ook zo voorspelbaar?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:16 schreef wonderer het volgende:
Je bent me weer voor...
Het begint enigszins raar te worden nu
Ik wou dat ik het wistquote:Op donderdag 7 september 2006 18:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook zo voorspelbaar?
Komt vast omdat je half Amerikaans bent, nu.quote:
Welke helft dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:23 schreef NathaN het volgende:
[..]
Komt vast omdat je half Amerikaans bent, nu.
En nu bloedt je piemel?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:25 schreef BB_Koning het volgende:![]()
Ik heb me gesneden tijdens het scheren![]()
Dat was ik dus, want MAMS die logt weer eens niet uit waardoor ik op fok en MSN ineens onder zijn naam zatquote:
Hihihi, je zei 'piemel'quote:
Laat t hier zien, deel het me tonsquote:Op donderdag 7 september 2006 18:59 schreef samjustme het volgende:
Roel kom je nog online wou nog een foto laten zien
Vond het al zo raar dat ie het twee keer zeiquote:Op donderdag 7 september 2006 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was ik dus, want MAMS die logt weer eens niet uit waardoor ik op fok en MSN ineens onder zijn naam zatDe volgende keer ga ik er ongenadig misbruik van maken.
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lolquote:Op donderdag 7 september 2006 19:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Laat t hier zien, deel het me tons![]()
Bang voor een te streng oordeelquote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lol
De jarige helft?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef wonderer het volgende:
Welke helft dan?
Ik ben helemaal jarigquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 7 september 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal jarig
Hoewel eigenlijk pas om acht voor twaalf CET...
Nou op karakter ben je al beoordeeld en bij mij kun je alleen nog pluspunten scoren met een heerlijk uiterlijk!quote:Op donderdag 7 september 2006 19:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zodat jullie me hier gaan beoordelen op looks ik denk het niet lol
Ik meen ik om 09:10 CETquote:Op donderdag 7 september 2006 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal jarig
Hoewel eigenlijk pas om acht voor twaalf CET...
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik benquote:Op donderdag 7 september 2006 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou op karakter ben je al beoordeeld en bij mij kun je alleen nog pluspunten scoren met een heerlijk uiterlijk!
Maar wel hoe je hier over komt.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik ben
Het is niet voor niks onzin voor je levenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel hoe je hier over komt.
Oftewel, we kunnen jou net zo goed niet serieus nemenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet voor niks onzin voor je leven
het is het homo-topic, en daar zit geschiedenis.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is niet voor niks onzin voor je leven
whehe jij durft, erikquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oftewel, we kunnen jou net zo goed niet serieus nemen?
(hihi, ik zei nemen)
Ja, af en to is lekker rellen best eens fijn. Vooral als je toch al wat opgekropte frustraties hebt, dan kan je die zo lekker afreagerenquote:Op donderdag 7 september 2006 19:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe jij durft, erik.
ach we kunnen nog wel wat mensen gebruiken die snel op hun plasser getrapt zijn, nieuwe relletjes zijn nooit mis.
Puberquote:Op donderdag 7 september 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, af en to is lekker rellen best eens fijn. Vooral als je toch al wat opgekropte frustraties hebt, dan kan je die zo lekker afreageren.
Oordelen kan iedereen, heel simpel. En ik kan oordelen op hoe je hier overkomt.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:32 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je kent me niet dus je kan ook niet oordelen hoe ik ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |