Nou, met straffen weet jij toch wel raadquote:Op donderdag 7 september 2006 00:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben er nog, Brad is laat.
Owja bijna vergetenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Gelukkig!![]()
15:35
Hoe gaat het met jou??
Mja ik moet het ook niet te laat makenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:56 schreef davidov het volgende:
[..]
Owja bijna vergeten
Binnenkort nieuwe foon
Goed hoor ik ga maar denk ik vandaag "vroeg slapen"
gezien het er morgen niet van komt
En gij?
Sony Ericsson k800quote:Op donderdag 7 september 2006 01:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik moet het ook niet te laat maken
Neem je wel een Sony Ericsson W810i? Het is net een speelgoedding![]()
\
En naja, vandaag weer gewerkt.... verder is mijn leven saai, in kapitale letters...of ja in kapitalen geschreven dan...
Ja maar die wilde ikquote:
Oef ik weet niet of dat allemaal op 1 foto past hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 01:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar die wilde ik
Nou maaaarrrr dan hebben we wel hetzelfde merk en een zwarte en alles!En jij kunt dan heel mooie foto's maken van van alles en nog wat, met Vondelparkje onder je raam en een
krekeltje
in de vensterbank en de poesjes onder je stoel en op je bed en dan lig je onder je "good morning goede morgen guten morgen" dekbed
en dan *prrrrrrrrrrrr* een poesje die erbij ligt te slapen en kopjes geeft en doet
Jaweeeellll dan plak je allemaal foto's aan elkaar zodat het zo'n 360 graden panorama-foto wordt!quote:Op donderdag 7 september 2006 01:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Oef ik weet niet of dat allemaal op 1 foto past hoor
Ja hoer, je hebt me tot 2x toe wakker gemaakt!!!! 1x VOOR de wekker en 1x tijdens de snooze-fasequote:Op donderdag 7 september 2006 06:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedenmorgen, normaal doet ang3l dar als eerste en nu ben ik het een keer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |