abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41665716
Nu weet ik niet hoe betrouwbaar de imdb triva's zijn, maar daar staat wel dat er geen cgi auto's is Tokyo Drift rondrijden:
quote:
All of the drifting in the movie was performed by professional drivers, not created by CGI. As reported in a recent Sport Compact Car, Rhys Millen, his father, and a handful of other famous rally and drift racers consistently performed amazing drift sequences for the movie.
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 02:41:38 #62
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41665857
Tot mijn stomme verbazing vind ik van de films van de afgelopen dagen Polleke het leukst. Dappere jeugdfilm die soms wat teveel hooi op z'n vork neemt, maar er met name door het spel van Liv Stig en de volwasssenen mee weg komt. De paar shorts die ik nog even mee heb gepikt uit 11'09''01 - September 11 tel ik dan niet mee. Van de eerste kijkbeurt waren met name de filmpjes van Maryam Karimi en Alejandro González Iñárritu blijven hangen, maar de inzending van Ken Loach is misschien nog wel beter. Sterk acteur, die Vladimir Vega. Kill Bill 1 vond ik destijds een heel stuk minder dan deel 2; nu nog steeds, maar ik ga 'm wel iets meer waarderen. Waarschijnlijk omdat ik tussendoor wat meer Japans spul heb gezien. De KQ-favorieten Running Scared en Slither waren zoals verwacht niet hoogstaand, maar zeker wel vermakelijk. In dezelfde categorie valt Azumi, met vooral een heerlijke bad guy. Austin Powers kan ik met de beste wil van de wereld niet grappig vinden.
Sheridana +1
  zondag 10 september 2006 @ 08:53:05 #63
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_41667659
Take the Lead (Liz Friedlander, 2006)
Haast net zo cliché als die andere dansfilm van deze zomer, Step Up. Wat deze film echter net even iets beter maakt is de aanwezigheid van Antonio Banderas. Met zijn enthousiasme en uitstraling weet hij de film tot leven te wekken. **½

(#406) Zire darakhatan zeyton (Through the Olive Trees) (Abbas Kiarostami, 1994)
Voor het eerst dan de Iraanse cinema me echt weet te grijpen. Hiervoor vond ik het best goede films, maar deze film overtuigt me voor eerst waarom de Iraanse films in sommige kringen zo geroemd worden. Een prachtige kijk in het leven op het platteland in Iran en tegelijkertijd in het maken van films in Iran. Prachtig om te zien hoe het maken van die films niet alleen de buitenwereld een kijkje geeft in het leven van deze mensen, maar hoe deze mensen ook hier afleiding in vinden. Kiarostami vind ook plaats om wat van zijn filosofiën (of die van de acteurs zelf) over een beter bestaan te ventileren door het prachtige personage Hossein. Vooral de eindscene is erg mooi. ****½

Stay Alive (William Brent Bell, 2006)
Een soort van The Ring met een videospelletje, maar dan vele malen slechter en totaal niet spannend of eng. De film ziet er niet uit, het acteerwerk is matig en ook de dialogen zijn nogal slecht. Oftewel troep van de onderste plank wat hier nooit in de bioscoop had mogen verschijnen. *½
  zondag 10 september 2006 @ 09:08:30 #64
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_41667724

Erg gave film.
pi_41672983
LA PLUS LONGUE NUIT DU DIABLE

THE DEVIL'S NIGHTMARE/CASTLE OF DEATH/SUCCUBUS/THE DEVIL'S LONGEST NIGHT/VAMPIRE PLAYGIRLS

Een bus met toeristen mist de veerboot en krijgt onderdak in een somber kasteel om te overnachten. Een succubus (demoon in vrouwelijk gestalte die mannen verleid om ze daarna te vermoorden en de ziel door te sluizen naar Satan) logeert daar toevallig ook en mag zich lekker uitleven op de heren maar ook op de dames (die natuurlijk minstens lesbisch zijn)

Fantastische Italiaans/Belgische produktie vol sfeer, dames die meer sexappeal in hun kleine teennagel hebben zitten dan Angelina Jolie in haar hele lichaam (incl. lippen), kaarsen, creepy onderaardse gewelven, dames die het nodig vinden om in negliché óf uiterst sexy avondjurken in diezelfde gewelven rond te darren, idiote dialogen en vieze eetpartijtjes

Hij was na 20 minuten kijken al besteld

pi_41673386
Chinatown (1974)
Zeer intrigerende filmnoir. Verhaal vormt zich langzaam in het begin en gaat uiteindelijk steeds sneller. Daarbij komen er een aantal aangename twists naar voren waarbij net als je denkt dat je het snapt je conclusie weer onderuit getrapt wordt. Je puzzelt dan ook lekker mee gedurende de film met Detective Jake Gittes (Jack Nicholson). De film draagt de hele tijd een duistere sfeer mee (van begin tot eind) wat dit wat mij betreft een topper maakt.
pi_41673741
had je hem al eens eerder gezien Shogo?

gisteravond met wat vrienden gezien

Secret Window

Aardige film, Depp speelt ok, toen de verhaallijn na verloop van tijd bekend werd was het allemaal wat minder boeiend.

Cijfer: 6

vanmorgen gezien:

Waking Life

Coole film, prachtig gemaakt, (soms ff wennen die getekende animatie) leuke dialogen.

Cijfer: 7,5
pi_41673918
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:02 schreef pascalheister het volgende:
had je hem al eens eerder gezien Shogo?
Nee, maar dat ik hem nog wel eens ga kijken staat wel vast.
pi_41673952
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:08 schreef Shogo het volgende:

[..]

Nee, maar dat ik hem nog wel eens ga kijken staat wel vast.
kijk dat is goed om te horen
  zondag 10 september 2006 @ 15:03:16 #70
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41675352
Dunderklumpen! (1974)

Bizar Zweeds animatie filmpje. Heb ontzettend hard gelachen om de idiote dialogen en de liedjes. Ach ja, oude tijden van animatie, toen fantasie en orginaliteit nog welig tierde. Vol met rariteiten zag ik het af en toe een beetje als een voorloper op een Ghibli. Zo maken ze ze eigelijk niet meer. De versie die ik keek was trouwens in het Nederlands.

The Hustler
Ijzersterk,rauw, onroerend (Sarah ) en gewoon supergoed. Had The Color of Money eerder gezien dan The Hustler wat het stiekem nog leuker maakte. Ben het 100% eens met het cijfer op IMDb.

[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 10 september 2006 @ 15:44:32 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_41676702
Dunderklumpen !! Wat een jeugdsentiment.

Ik heb zelf overigens The Aristocrats gekeken. Erg leuk, maar niet zo erg als ik had verwacht. Zelfs Saget's versie vond ik nog vrij gematigd, hoewel het natuurlijk wel leuk was om 't uit zijn mond te horen. Vooral leuk om zo veel komedianten te zien. Lekker vermakelijk in elk geval.
pi_41677043
The Hills have eyes.

Bespaar je de moeite, wat een kut film....
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_41677150
Gisteren X-Men drie bekeken, en die was heel erg aardig. Misschien iets teveel in 1 film proberen te stoppen (the dark phoenix verdient een film voor haarzelf) maar de actie was strak, het zag er scherp uit en de kostuums waren op juggernaut na erg cool.

Meer verwacht ik niet van een x-men film dus: goed!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_41679211
Evil Death 2 - Death By Dawn

Aangeraden door wat vrienden van me, omdat het een meesterlijke horrorfilm zou zijn. Nou... wat mij betreft de slechtste horrorfilm ooit! Echt, wat een pulp. Totaal niet eng, klei-animaties als special effects En dan ook nog een irritante kerel met een kettingzaag als hand! Allemaal heel erg geloofwaardig... NOT! Ik ga liever een potje mens-erg-je-nieten, dat is nog spannender!! En dan te bedenken dat de maker hiervan later het meesterlijke Spiderman 2 heeft geregisseerd!!!

Conclusie:
pi_41679278
Oeh...
Eens kijken hoe hier op gerageerd wordt
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 10 september 2006 @ 17:08:49 #76
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41679566
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef PDOA het volgende:

Aangeraden door wat vrienden van me, omdat het een meesterlijke horrorfilm zou zijn. Nou... wat mij betreft de slechtste horrorfilm ooit! Echt, wat een pulp. Totaal niet eng, klei-animaties als special effects En dan ook nog een irritante kerel met een kettingzaag als hand! Allemaal heel erg geloofwaardig... NOT! Ik ga liever een potje mens-erg-je-nieten, dat is nog spannender!! En dan te bedenken dat de maker hiervan later het meesterlijke Spiderman 2 heeft geregisseerd!!!

Conclusie:
Hoezo ongeloofwaardig, er zijn meerdere gevallen bekend van mensen met een kettingzaag aan hun arm.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 10 september 2006 @ 17:34:17 #77
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41680367
quote:

Conclusie:
Ach aangezien je het niet hebt over de goede film "Evil Dead 2: Dead by Dawn", zal ik maar niet gaan klagen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_41680415
Sowieso nog al zinloos om over de geloofwaardigheid van een horror te beginnen.
Ik bedoel, Frollo bestaat ook niet echt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_41681665
quote:

Conclusie:
Heb je nu nog vrienden?

pi_41682267
quote:
een irritante kerel met een kettingzaag als hand!
Zeg, je hebt het hier wel over Bruce 'God' Campbell hoor!
pi_41682974
Touchez Pas au Grisbi

heerlijk meesterwerkje, sterk plot, en Gabin is weer fantastisch in deze franse noir

cijfer 8,2
  zondag 10 september 2006 @ 19:09:54 #82
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_41683205
quote:

Conclusie:
ga dood !

ontopic:

Lucky McKee's : The Woods

de Film gaat over een onhandelbaar meisje die door haar vader (Bruce "GOD" Campbell) en moeder naar een prive school voor meisjes wordt gebracht dat omringd is door een bos met een geheimzinnige achtergrond.

Leuke film niet super maar ook zeker niet slecht leuk om Bruce "GOD" Campbell weer eens in actie te zien in een bos en met wat gereedschap en eens niet in een sc-fi channel film
pi_41685370
quote:

Conclusie:
Ik zou de volgende keer deze meesterlijke film gaan kijken 'Evil Dead 2 - Dead By Dawn' die is een stuk beter.
  zondag 10 september 2006 @ 21:54:31 #84
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_41689245
mooi is dat,

meningen dwingen
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  zondag 10 september 2006 @ 22:15:47 #85
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_41690109
quote:
Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef hornage het volgende:
mooi is dat,

meningen dwingen
dwingen?

huilie! pdoa weet dat er hier heel veel fans van the evil dead trilogy rondlopen en doet daarom er nog even een schepje bovenop door te zeggen dat evil dead 2 de slechtste horrorfilm allertijden is... dan is het vragen om gezeik
pi_41691247
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

dwingen?

huilie! pdoa weet dat er hier heel veel fans van the evil dead trilogy rondlopen en doet daarom er nog even een schepje bovenop door te zeggen dat evil dead 2 de slechtste horrorfilm allertijden is... dan is het vragen om gezeik
Shit, je hebt me door!

Evil Dead 2 is een klein meesterwerk, hoewel ik eerlijk gezegd Army of Darkness ietwat beter vind. Vooral de 'volledige' versie.
pi_41692473
THE WICKER MAN

Vergeef me maar alvast de godslastering, het origineel vind ik waardeloos.

Toch maar vanavond naar de bios om de remake te zien en hij is best goed. In het begin had ik wat moeite met Cage die door zijn rol lijkt te slaapwandelen maar later in de film toont hij eindelijk wat pit als hij toch bewijst een echte man te zijn en dat is fout op dat eiland

Al met al een redelijk goede film maar dat einde...

WAAROM!?
  zondag 10 september 2006 @ 23:21:42 #88
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41692932
quote:
Op zondag 10 september 2006 13:35 schreef kinky_queen het volgende:
LA PLUS LONGUE NUIT DU DIABLE

THE DEVIL'S NIGHTMARE/CASTLE OF DEATH/SUCCUBUS/THE DEVIL'S LONGEST NIGHT/VAMPIRE PLAYGIRLS

Een bus met toeristen mist de veerboot en krijgt onderdak in een somber kasteel om te overnachten. Een succubus (demoon in vrouwelijk gestalte die mannen verleid om ze daarna te vermoorden en de ziel door te sluizen naar Satan) logeert daar toevallig ook en mag zich lekker uitleven op de heren maar ook op de dames (die natuurlijk minstens lesbisch zijn)

Hij was na 20 minuten kijken al besteld

[afbeelding]
Oooo yeah! En waar bestel je die gerieviewde films van jou dan altijd?
Lijkt me nogal speciaal nl.

Ik zoek nogsteeds un armee gretchen op dvd.
Women for cellblock 9
En een ongecencureerde versie van Die Blchtrommel
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41693309
EINE ARMEE GRETCHEN en WOMEN FOR CELLBLOCK 9 zijn in Duitsland uitgebracht, ze zijn oa te bestellen bij Chainsaw

btw, kijk ook ff of je CAGED WOMEN kan vinden, ook in Duitsland uitgebracht

[ Bericht 16% gewijzigd door kinky_queen op 10-09-2006 23:37:24 ]
pi_41695860
Fahrenheit 9/11 (2004)
Interessante docu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')