quote:Op woensdag 6 september 2006 02:27 schreef rubbereend het volgende:ga ook maar eens slapen, wekker gaat weer om 6.30
hoe bedoelt u dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:00 schreef borisz het volgende:
LOL iedereen zit nu op everest te spelen met playchips![]()
Terugkomt? Ik ga naar buiten, naar de zonquote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:
Laten we hopen dat ie nog terugkomt, Ambro
Ik wil send wel een keer op slot gooien hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef borisz het volgende:
sandman en slotjes?? dat is geen combo![]()
Geen melk geven hoor, gaat ie spugenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:53 schreef rubbereend het volgende:
dat betekende dus een kater, die nu nog meehuppeld
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terugkomt? Ik ga naar buiten, naar de zon.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Deze moet ik even met jullie delen nog:
Trijntje - De Zee!
bij ons in de klas hebben sommige ook het poker spelletje ondekt en zaten we in school op everest te spelen, maar het zijn echt noobsquote:
Wat ziet mijn oogquote:Op woensdag 6 september 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:
Laten we hopen dat ie nog terugkomt, Ambro
Ja, mooi hèquote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een bijzonder mooi liedje, alleen jammer dat gebruikt is om die evenementenhal in de Bijlmer mee te openen
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een bijzonder mooi liedje, alleen jammer dat gebruikt is om die evenementenhal in de Bijlmer mee te openen
Iets mompelt over mama die zo heetquote:Op woensdag 6 september 2006 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Clauww als mijn zussies en broers gewild hadden, had ik ook Trijntje geheten
Nu dus niet
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Iets mompelt over mama die zo heet
quote:
Maar natuurlijk welquote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..], die
slaat toch niet op die UFO hoop ik?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mijn oog hier aan de singels nietHij boycot me
![]()
quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]bijna strak blauw hier met een enkel wolke
Stef Bosquote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef clauwheee het volgende:
Neeee daar bedoelt Sandje het liedje mee, dat kan niet anders![]()
edit: Sandje...
Nu Stef Bos - PapaLang leve RTL FM
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:07 schreef clauwheee het volgende:
Stef Bos
hier nog steeds een enkele wolk, helaas bedekt hij zo'n beetje de complete lucht hierquote:
Natuurlijk wel. Zo lelijk als iedereen m vind issie niet. Ik heb er wat meequote:
We moesten gewoon even laten zien wie hier de baaSCH is!quote:Op woensdag 6 september 2006 14:15 schreef Gollemrulez het volgende:
Jajajajaj ik heb hem ook in het oog. Sympathiek van de zon.
De Zeeuwse kustquote:
Ik zie al blauwe lucht naar het westen, gaat hier vast goedkomen zometeen!quote:
Mooi hèquote:
Tskquote:Op woensdag 6 september 2006 14:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik krijg een nieuwe collega. Een vrouwelijkeEindelijk. Misschien dat zij voetbal wél leuk vind
Tomorrow tomorrow I love it tomorrowquote:Bluezzie wanneer hoor jij iets?
Dat is ja! Dat de koffie is!quote:
opquote:
ja, kan al niet meer typen, zo erg is hetquote:
Als het maar niet het knakworstje van E10 isquote:Op woensdag 6 september 2006 14:59 schreef clauwheee het volgende:
Komt goed Bluezzie, we gooien alles in de strijd!
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het maar niet het knakworstje van E10 is
Nee op mijn werk...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:04 schreef clauwheee het volgende:
Hier?
Zielige jijquote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee op mijn werk...
iedereen neemt vrij en wie blijft er weer over
Arm sapjequote:Op woensdag 6 september 2006 15:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee op mijn werk...
iedereen neemt vrij en wie blijft er weer over
quote:
Ik zit hier nog wel tot 19:00quote:
Pokerquote:Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef clauwheee het volgende:
Waar gaaaaaaan de laatste posts over
* clauwheee zich blonT voelt
moet er niet eens een apart pokerforum komen?quote:
Ze kennen je nu alquote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef VoreG het volgende:
Ik heb m'n rooster toegstuurd gekregen voor het werk. Iedereen heeft een kicke kleur, rood, blauw, knalgroen etc. En ik ben roze
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef VoreG het volgende:
Ik heb m'n rooster toegstuurd gekregen voor het werk. Iedereen heeft een kicke kleur, rood, blauw, knalgroen etc. En ik ben roze
Ze hebben je nu al door.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef VoreG het volgende:
Natuurlijk... het gaat ook spannend worden.....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben er de hele dag al niet bij met m'n hoofd Sientje, zit weer flink in de zenuwen, dat snap je!
Ach joh, wees blij dat het geen pijlstaartrog wasquote:Op woensdag 6 september 2006 16:21 schreef RayMania het volgende:
Hele dag met één oog dicht gelopen, kutmuggen die in je ook steken.
en dat terwijl je er niet bij was; ongelooflijkquote:Op woensdag 6 september 2006 15:03 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
Kippenhok hier
daar heb ik een voorgesteld (http://forum.fok.nl/topic/905372) maar men vond het niet de moeitequote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet er niet eens een apart pokerforum komen?
Gedaan.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong, ik wil je band opsturen goed he... Ik ben alleen je mail met adres kwijt. Kun je die nog even sturen naar usernaam @ fok.nl?
begin daar een topic over dode pokerspelers, of met welke dode je een potje zou willen pokerenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar heb ik een voorgesteld (http://forum.fok.nl/topic/905372) maar men vond het niet de moeitenee liever zo'n bagger grafkelder
Café del Marco Vquote:Op woensdag 6 september 2006 16:39 schreef borisz het volgende:
Energy 52- cafe del mar
![]()
wel in de marco V remix![]()
quote:
Brazilië: nummer 10 blijft maar droog staan
6/9/2006 15:58
Het is een grote eer om met nummer tien achter op je shirt voor de nationale ploeg van Brazilië te spelen. Maar aan de eer voor de misschien wel Goddelijkste aller Kanaries kleeft ook een nadeel. Een jaar lang weet de nummer tien al niet meer te scoren.
De laatste keer dat een tien wist te scoren, was op 4 september 2005. Toen maakte Brazilië gehakt van Chili (5-0). Robinho was toen een van de doelpuntenmakers. Sindsdien droeg Ronaldinho tien keer het beroemde rugnummer, Robinho twee keer en Ricardinho één keer.
In de dertien interlands die volgden, scoorde Brazilië 33 keer. Gek genoeg verscheen de naam van de spelmaker geen enkele keer op het scorebord.
Nou volgens mij als het aan Banny ligt nooit meer..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef rubbereend het volgende:
Wanneer komen Vaduz en Suijk eigenlijk terug?
Banny wie?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou volgens mij als het aan Banny ligt nooit meer..
De gene die zich zelf God noemt op het forumquote:
Ons tuinhuisje is nog vrij.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:16 schreef clauwheee het volgende:
Fuckaduck zeg, wat een teringzooitje hierHalf afgemaakte nieuwe kozijnen en ramen...bij wie mag ik een paar dagen komen logeren
Bij ons is ook nog wel plek.. .mooi op de veluwequote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
Het wordt toch goed weer de komende dagenIk zie het probleem niet. Lekker aan zee
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
Het wordt toch goed weer de komende dagenIk zie het probleem niet. Lekker aan zee
Als je je lief gedraagt mag je ook nog gebruik maken van ons badje.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
Die opblaasbare? Of die andere?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je je lief gedraagt mag je ook nog gebruik maken van ons badje.
Wat een planning zeg, daar op schoolquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja goed idee, eten... om 7 uur weer college tot een uurtje of 10...
Dan ben je wel lekker uitgeslapenquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ja goed idee, eten... om 7 uur weer college tot een uurtje of 10...
dat dan weer wel.....quote:Op woensdag 6 september 2006 17:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan ben je wel lekker uitgeslapen
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:21 schreef clauwheee het volgende:
het mooiste is er morgen weer vanafquote:Overdag wordt de wind ook elders noordwestelijk en geleidelijk stroomt wat koelere lucht ons land binnen. Het wordt niet warmer dan een graad of 20. In de ochtend is het nog bewolkt en valt er met name in de zuidoostelijke helft van het land nog wat neerslag. Misschien dat er in de middag in het noorden van land nog een buitje kan vallen, maar op de meeste plaatsen is het dan droog. De wind is matig en aan de kust vrij krachtig en in de loop van de dag in het noordelijk kustgebied mogelijk krachtig, 6 bft.
quote:Kink FM 15 jaar terug in de tijd
Kink FM doet morgen de hele dag alsof het 7 september 1991 is. Dat was de tijd van de Golfoorlog, het uiteenvallen van de Sovjet-Unie en Arnold Schwarzenegger speelde voor de tweede keer de Terminator. Niet alleen de muziek uit 1991 is de hele dag te horen, maar zelfs het ANP doet mee: de gehele dag zijn tijdens de nieuwsbulletins vijftien jaar oude berichten te horen. Ook wordt de luisteraar ieder uur op de hoogte gehouden van het weer van die dag.
Tussen 07:00 uur 's ochtends en 07:00 uur de volgende ochtend is er onder meer een speciale uitzending te horen van Kink FM's alternatieve hitlijst, de Kink 40 van 7 september 1991. Jan Douwe Kroeske laat 2 Meter opnamen van toen horen en technoproducer Maarten van der Vleuten maakte een speciale jaarmix met de beste alternatieve dance uit die periode.
"Het jaar 1991 was cruciaal in de muzikale beleving van velen", zegt station Manager Arjen Grolleman. "De grunge stond op de drempel van de doorbraak, de uiteindelijke wasdom van de dansmuziek werd een feit. Daarnaast moeten onze diskjockeys de hele dag echt doen alsof het 7 september 1991 is: dus geen e-mail, TMF bestond nog niet en sushi was nog hip."
Overigens bestaat Kink FM zelf pas sinds 1995.
Nogal jaquote:Op woensdag 6 september 2006 18:16 schreef borisz het volgende:
BB is als ik het hoor, nog saaier dan ooit
ga eten ko(k/p*)enquote:Op woensdag 6 september 2006 18:22 schreef appelsientje het volgende:
Honger...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
De kijkcijfers zijn dan ook dramatisch.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:20 schreef VoreG het volgende:
Volgens mij jankt iedereen elk jaar weer dat BB zo ontzettend slecht is en dat het nooit zo goed wordt als BB1. En toch blijven kijken
Afgestapt in de Vuelta.quote:
Ik zet wel een kratje voor de deurquote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, wanneer gaan we een biertje halen bij hem?
Dan ben je meteen de helft van je meubilair kwijt.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je meteen de helft van je meubilair kwijt.![]()
Da's inderdaad voor de liefhebbersquote:Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef dndiek het volgende:
Voor de liefhebbers:
De eerste tussenstand van Het grote Nostradamus 2006-2007-topic
quote:Op woensdag 6 september 2006 20:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's inderdaad voor de liefhebbers
Hilde was aan het infiltreren in het andere kamp.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:40 schreef clauwheee het volgende:
Tong hoe was BB? Is er nou al gesext of hoe zit dat.
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:15 schreef DarkShine het volgende:
Hoi.
Rondje voor iedereen die Oranje niet volgt!
Geserveerd door een Nigeriaanse?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:32 schreef borisz het volgende:
degene die het wel volgen krijgen een rondje van v persie![]()
Tong is een vrouwquote:Op woensdag 6 september 2006 20:54 schreef clauwheee het volgende:
Je kunt gewoon twee dingen tegelijk Tong, stoer
Die hebben daar volgens mij wel vaker meer moeite dan vrouwen. Ik zelf ben ook niet goed in meerdere dingen tegelijk doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tong is een vrouwEen man is niet multitasking!
nee door bluezzquote:Op woensdag 6 september 2006 21:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geserveerd door een Nigeriaanse?
het was:quote:Op woensdag 6 september 2006 20:50 schreef tong80 het volgende:
Tijn over Etienne :
'Hij heeft de uitstraling van een dooie Peen.'
Gewoon voor de training , of voor de competitie?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:11 schreef pascalheister het volgende:
lekker gebadmintond, 2 dubbelmix wedstrijden, beide gewonnen
Ja, een resultaat zoals het hoortquote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef borisz het volgende:
ook een rondje van de duiters
kwartiertje maar, want ik wil Pauw en Witteman wel zien.quote:
trainenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon voor de training , of voor de competitie?
Video kapot ?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
kwartiertje maar, want ik wil Pauw en Witteman wel zien.
Dat dusquote:Op woensdag 6 september 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ga ook zo het nest opzoeken: moe!
Ga ik nu naar kijken.:)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Pauw en Witteman vond ik wat minder vandaag.
Meen je niet Noord-ierland verloor met 0-3 van Ijslandquote:
Flink veel doorspoelwerk dus.quote:
Healy maakte een hattrickquote:Op woensdag 6 september 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je niet Noord-ierland verloor met 0-3 van Ijsland
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2006 00:12 schreef Bluezz het volgende:
Oh OH Tongie kijk je wel de plaatjes die ik voor je cap in de streamverslagen?
Trusteh mens!quote:
Zal ik de kraan even laten doorlopen zodat je even kan gaan pissen?quote:
Misschien helpt hetquote:Op donderdag 7 september 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik de kraan even laten doorlopen zodat je even kan gaan pissen?![]()
of neem een biertjequote:
Goed ideequote:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je gaat slapen.quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 02:50 schreef tong80 het volgende:
Trusten mensen. Tong gaat weer dromen.
[afbeelding]
Ik heb vanmiddag een bruiloft in Leiden, en probeer voor die tijd mijn halve werkdag nog te realiseren. En Axel is net weer in slaap gevallen, dus dat gaat misschien nog lukken ookquote:Op donderdag 7 september 2006 07:09 schreef appelsientje het volgende:
Mogge en we zijn weer op 't werk beland, koffie iemand?
Jij begint trouwens ook vroeg AZ
Lekker... om 7 uur is het hier ook al een gekkenhuis..quote:Op donderdag 7 september 2006 07:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een bruiloft in Leiden, en probeer voor die tijd mijn halve werkdag nog te realiseren. En Axel is net weer in slaap gevallen, dus dat gaat misschien nog lukken ook
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Ola
Suikertoren is gehaald
ClauwDe mob ligt weer op scherp
quote:Deelnemers Wie is de Mol bekend
De BN'ers voor de volgende reeks van Wie is de Mol zijn bekend: Sander Lantinga, Paul Rabbering, Menno Bentveld, Alex Klaasen, Dick Jol, Liesbeth Kamerling, Eva van der Gucht, Inge Ipenburg, Renate Verbaan, Nadja Hüpscher reizen samen met presentator Karel van de Graaf af naar Thailand.
Een goeie voor dat programma want ......quote:
o leuk ik heb er al weer zin in..quote:Op donderdag 7 september 2006 10:23 schreef rubbereend het volgende:
voor de fans van het programma:
[..]
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 08:06 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.Frankrijk
Maar met name![]()
![]()
Scheids en grensrechters
![]()
![]()
gisteravond
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:28 schreef rubbereend het volgende:
en helemaal geen mooie vrouwen![]()
mwah misschien kan Renate daar nog voor door
De lucht is hier zwartquote:Op donderdag 7 september 2006 10:50 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie het klaart hier helemaal op, zal het een voorteken zijn?
Of bier?quote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Toch mooi, na 2 jaar weer bij de tandarts (vrouw, midden 20 blond, en dus ook een goede baan). Ik had niks, alleen wel veel tanderosie voor mn leeftijd. Hum, of ik veel cola en thee dronk...
![]()
Volgens de folder heeft bier een zuurgraad (ph waarde) van 4,3 ('hoe lager de ph, des te zuurder de vloeistof') en cola van 2,7. Ik ga dan maar water drinken (ph 7,0)... Valt me mee dat ze niet vroeg of ik vaak moet kotsen (ph van 2,0)quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 12:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Toch mooi, na 2 jaar weer bij de tandarts (zeker een vrouw, niet ouder dan midden 20, blond, en dus ook een goede baan). Ik had niks, alleen wel veel tanderosie voor mn leeftijd. Hum, of ik veel cola en thee dronk...
![]()
Ja Bluezz...schiet eens opquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik ben het niet geworden.
Té assertief, wat ouder dan de rest van het team, bang dat het in het team gaat knetteren
![]()
![]()
Ja dat is hetquote:Op donderdag 7 september 2006 15:00 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie![]()
![]()
Naja zeg...boe. Bang dat het team gaat knetteren met BluezzieDatkantochnie
![]()
Het is een complotJij de baan niet, ik toen niet, Sandje niet door op school...
Was nog bij de tandartsenpraktijk in Loppersum, waar ik al vanaf vroeger zit.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef MaxPower het volgende:
Gollem, welke tandarts? Ben nog op zoek naar een leuke in Groningen...
Matig. Wat moeten die Loppersummers nou met zo'n schoonheid. Dat kennen ze daar helemaal niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Was nog bij de tandartsenpraktijk in Loppersum, waar ik al vanaf vroeger zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |