Nee, en nogmaals neequote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij laat je onderdrukken en komt niet op voor je mensenrechten he![]()
Ook al waren ze 30, ze waren kleine dunne mannetjes van 1.70m. Ze worden voor iets aangehouden, maar de manier waarop klopt niet. Simpele mannetje.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus omdat het jongens van 16 (Hoe wist je trouwens dat ze 16 jaar waren?) zijn mogen ze niet aangeraakt worden? Zoals al gezegd word...ze worden denk ik niet voor niets aangehouden...
En wat betreft de grote kick boks marokkaan.... Je zou eens moeten weten hoe juist de grote stoere helden softies worden als de politie voor de deur staat
En als je zo'n held was als dat je beweerd dat je bent.... waarom sprong jij er dan niet tussen?
Loop eens een zaterdagavondje mee met de politie, held op internet dat je bent.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....
Angst->Woede
Jij bent mede verantwoordelijk voor de aftakeling van dit land.
kutnerd
Wat loop je dan te zeiken? Je weet niks van de situatie af, en toch ga je lopen zeikenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook al waren ze 30, ze waren kleine dunne mannetjes van 1.70m. Ze worden voor iets aangehouden, maar de manier waarop klopt niet. Simpele mannetje.
Grootte heeft niks te maken met stoerheid. Ongetrainde mensen zijn in shock als iemand hen tegen de grond duwt. Dat is mijn wens voor 2006 voor jou: een onbeschofte kerel tegenkomen wie jij zomaar tegen de muur duwt en vervolgens in elkaar getimmerd worden![]()
Waarom ertussen springen, waren ze mijn vrienden?
Overigens moet diegene wel een bokser zijn, want die slaan veel harder dan kickboksersquote:Op woensdag 6 september 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ook al waren ze 30, ze waren kleine dunne mannetjes van 1.70m. Ze worden voor iets aangehouden, maar de manier waarop klopt niet. Simpele mannetje.
Grootte heeft niks te maken met stoerheid. Ongetrainde mensen zijn in shock als iemand hen tegen de grond duwt. Dat is mijn wens voor 2006 voor jou: een onbeschofte kerel tegenkomen wie jij zomaar tegen de muur duwt en vervolgens in elkaar getimmerd worden![]()
Ik zou jou graag tegen de muur willen duwenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb geen bril en op zaterdagavond heb ik wel iets beters te doen dan kinderen in elkaar slaan met de politie.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Loop eens een zaterdagavondje mee met de politie, held op internet dat je bent.
kutkneus met je jampotglazen
Ah, PussyWimp de 3e dus. Zie je nou wel dat je uit je nek lult als het gaat om de politie, je wilt niet eens weten hoe zij te werk gaanquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik heb geen bril en op zaterdagavond heb ik wel iets beters te doen dan kinderen in elkaar slaan met de politie.
Maar evengoed bedankt voor het aanbod
Errmmm ? Ik begrijp dat jij je graag nodeloos naar de tering laat trappen ? En kom op zeg, de arrestanten kunne nog zien lopen , alles dus niet direct iets om je zorgen over te maken hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Overleefd moet met een d.
Ik ben overigen sniet zo stom om op de vuist te gaan met 2 agenten, maar 1 agent zou ik met plezier tegen zn kop trappen
En, hel dop sokken, geef eens antwoord op het 2e stuk van de quote:
Wat me ook kwaad maakt is dat het jongens van 16 waren. Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen, dan had ie niks gehad aan zn zelfverdedigingscursusjes. Ja, dat zou moeten gebeuren: een agent die een grote kickboks-Marokkaan zo behandelt, maar nee, daar zijn ze te laf voor.
Of ga je zeggen dat die ook zo behandeld zou worden? Ja inderdaad, als er versterking van 5 agenten bij is gekomen![]()
![]()
Ik weet hoe ze te werk gaan uit eigen ervaring, boetes boetes boetes.....quote:Op woensdag 6 september 2006 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, PussyWimp de 3e dus. Zie je nou wel dat je uit je nek lult als het gaat om de politie, je wilt niet eens weten hoe zij te werk gaanEn maar blaten en maar poep uitkramen hier op Fok, niet te geloven
![]()
Als je t lief vraagt kan donderdag of vrijdag waarschijnlijk ook wel hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik heb geen bril en op zaterdagavond heb ik wel iets beters te doen dan kinderen in elkaar slaan met de politie.
Maar evengoed bedankt voor het aanbod
Terecht!!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze te werk gaan uit eigen ervaring, boetes boetes boetes.....
Laatst liep ik nog eventjes een kroeg uit met een biertje omdat het zo benauwd was binnen... stond net 20 seconden op de stoep kwam er politie aan. Ik MOEST in de auto stappen en kreeg een boete van 120 euro.
IK KOTS OP POLITIE EN IK KOTS OP JOU
Errm niet zo vreemd hoor? Je mag op straat geen alcohol drinken, simpel zatquote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Laatst liep ik nog eventjes een kroeg uit met een biertje omdat het zo benauwd was binnen... stond net 20 seconden op de stoep kwam er politie aan. Ik MOEST in de auto stappen en kreeg een boete van 120 euro.
Je hebt t tegen mij? Omdat ik je een schijterd noem als je niet een dagje met de politie mee durft te lopen ?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:53 schreef NeoTribalist het volgende:
Grappig dit topic, als je het met de ts eens bent gaan mensen zonder enige kennis je persoon aanvallen. IPV inhoudelijk te reageren.
Ik hoef me niet te verdedigen,
Nee, ik zou graag nodeloos een omhooggevallen agent naar de tering trappenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:50 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Errmmm ? Ik begrijp dat jij je graag nodeloos naar de tering laat trappen ?
Gerechtigheid, met je 20 seconden. Lazer op man, dat zal vast wel langer geweest zijn. En je zal zeker niks gedaan hebben, want jij bent zo`n braaf mannetjequote:Op woensdag 6 september 2006 15:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Mensen die geen negatieve ervaring met politie hebben komen meestal niet buiten.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gerechtigheid, met je 20 seconden. Lazer op man, dat zal vast wel langer geweest zijn. En je zal zeker niks gedaan hebben, want jij bent zo`n braaf mannetje![]()
Echt, mensen die kotsen op de politie hebben dat voor 99% aan zichzelf te danken, en ik pis over jou heen en adoreer de agenten die jou gearresteerd hebben, HULDE AAN DIE HELDEN, HULDE! Ze verdienen van mij een lintje, tuig zoals jij moet van de straat af getrapt worden!
Jezus, uit welk kampers-familie-krocht ben jij getrokken dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Mensen die geen negatieve ervaring met politie hebben komen meestal niet buiten
Politiestaat bwahahaha, je weet niet eens wat het woord inhoudt, prachtig!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon schattig , je loopt met ogen open in de fuik die politie staat heet
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Je hebt t tegen mij? Omdat ik je een schijterd noem als je niet een dagje met de politie mee durft te lopen ?
Daar zit een reden achter, namelijk als de politie helemaal veilig zou zijn zou jij er vast geen probleem mee hebben om en dagje mee te lopen.
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politiequote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Mensen die geen negatieve ervaring met politie hebben komen meestal niet buiten.
Ik vind je gewoon schattig , je loopt met ogen open in de fuik die politie staat heet
A police state is a state with authority which uses the police, especially secret police, to maintain and enforce political power, even through violent or arbitrary means if necessary. A police state typically exhibits elements of totalitarianism or other harsh means of social control. In a police state the police are not subject to the rule of law in an emergency and there is no meaningful distinction between the law and the exercise of political power by the executive.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Politiestaat bwahahaha, je weet niet eens wat het woord inhoudt, prachtig!![]()
Mooie uitvinding dat google hequote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
A police state is a state with authority which uses the police, especially secret police, to maintain and enforce political power, even through violent or arbitrary means if necessary. A police state typically exhibits elements of totalitarianism or other harsh means of social control. In a police state the police are not subject to the rule of law in an emergency and there is no meaningful distinction between the law and the exercise of political power by the executive.
The government with the police force does not describe itself as a "police state". Instead, it is a description assigned to a regime by internal or external critics in response to the laws, policies and actions of that regime, and is often used pejoratively to describe the regime's stance on human rights, the social contract and similar matters.
wikipedia, ik post meteen de bron anders gelooft meneer me niet en barst hij weer uit in 1 van zijn scheld kannonadesquote:
Nou leten we het even realistisch bekijken.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag nodeloos een omhooggevallen agent naar de tering trappen![]()
Weet je hoe het is om aangevallen te worden? Je wordt bang, hoe groot je ook bent, je wordt bang. De eerste keer dat ik bokste, was het tegen een jongetje van 15, ik wist niet wat ik tegen al die stoten moest doen, het was echt eng. Zulke gastjes met een grote mond hebben vast ook nog nooti een vechtpartij meegemaakt, dit zal wel de eerste keer zijn en ze zullen vast bang geweest zijn.
Stoer hoor, dat die agenten 2 jongens van 16 bang gemaakt hebben.
En nu graag in je eigen woordenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
A police state is a state with authority which uses the police, especially secret police, to maintain and enforce political power, even through violent or arbitrary means if necessary. A police state typically exhibits elements of totalitarianism or other harsh means of social control. In a police state the police are not subject to the rule of law in an emergency and there is no meaningful distinction between the law and the exercise of political power by the executive.
The government with the police force does not describe itself as a "police state". Instead, it is a description assigned to a regime by internal or external critics in response to the laws, policies and actions of that regime, and is often used pejoratively to describe the regime's stance on human rights, the social contract and similar matters.
Ik wel... maar niet voor mezelf. Ik mocht getuigen tegen iemandquote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef Bep het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie![]()
Goh, nooit geweten dat de CDA en VVD de politie gebruiken om hun eigen politieke agenda te volhardenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er al een politie staat is, het is je taak als burger om die te voorkomen. En als je de kenmerken niet kan herkennen kun je er niks aan doen....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goh, nooit geweten dat de CDA en VVD de politie gebruiken om hun eigen politieke agenda te volharden![]()
![]()
Nou niet gaan liegen he!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:04 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er al een politie staat is, het is je taak als burger om die te voorkomen. En als je de kenmerken niet kan herkennen kun je er niks aan doen....
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef NeoTribalist het volgende:
Dat is een teken van een politiestaat
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Mensen die geen negatieve ervaring met politie hebben komen meestal niet buiten.
lief van je dat je me quote, maar eigelijk zat ik meer te wachten op je reactie.quote:
Er was iets met de brommer die uitgezet moest worden terwijl het voor een winkel stond. Helemaal geen sprake van 1 en 2.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:02 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Nou leten we het even realistisch bekijken.
Jij hebt niets gedaan, en er komt een agent op je af. Wat doe je dan ? Vast niet iets waarvoor je mee hoeft.
Jij hebt wel iets gedaan, en daarom komen er agenten aan. Dan heb je 3 keuzes:
1. je rent je de pleuris om weg te komen en komt ze (hopelijk) niet meer tegen.
2. je knalt vol op die agenten in en word op deze manier afgevoerd.
3. je blijft staan en word gewoon rustig ingerekend.
Ik vermoed dat het hier (een combo van) 1 en 2 is geweest. Wat denk jij ?
Voor dat hier een echte politie staat komt moet er nog wel het een en het ander veranderen, en dan nog, hoe je behandeld word door de politie doet daar niets aan op/ af.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:04 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er al een politie staat is, het is je taak als burger om die te voorkomen. En als je de kenmerken niet kan herkennen kun je er niks aan doen....
Nou dan zie ik al helemaal geen probleem, dan zet je even je brommer uit ? Probleem opgelost.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er was iets met de brommer die uitgezet moest worden terwijl het voor een winkel stond. Helemaal geen sprake van 1 en 2.
De politie vond dat ze niet snel genoeg de bromme ruitdeden toen dat werd gevraagd. Als je niet luistert, dan word je gearresteerd. Tot zo ver heb ik nergens problemen mee. Ik heb simpelweg problemen met het harde optreden.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:09 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Nou dan zie ik al helemaal geen probleem, dan zet je even je brommer uit ? Probleem opgelost.
Wordt je ook niet ingerekend
Ik wou zeggen dat ik een vriend heb die bij de Amsterdamse politie werkt, en dat ik daarom wel het 1 en ander van politie weet.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:06 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
lief van je dat je me quote, maar eigelijk zat ik meer te wachten op je reactie.
kuthypocrietquote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat ik een vriend heb die bij de Amsterdamse politie werkt, en dat ik daarom wel het 1 en ander van politie weet.
Maar daarvoor zei ik dat ik kots op politie, dus vond ik het wat beledigend tegenover hem.
Hmm, een geslepen practical katana?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |