abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41547247
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wie wil er met mij mee dan?
Ik ben eens met mijn zus mee geweest
een heterdaadje, die gast had de mobiele telefoons nog onder z'n trui, zegt ie tegen m'n zus: "jij pakt mij omdat ik Marokkaan ben"
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_41547309
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:16 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Ik ben eens met mijn zus mee geweest
een heterdaadje, die gast had de mobiele telefoons nog onder z'n trui, zegt ie tegen m'n zus: "jij pakt mij omdat ik Marokkaan ben"
Ach ja zelfs als ik met een Marokkaanse collega loop dan krijgen we dat soort verwijten als we bijvoorbeeld een heterdaadje hebben
  woensdag 6 september 2006 @ 13:22:34 #43
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_41547403
Gewoon hard aanpakken dat tuig.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_41547418
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach ja zelfs als ik met een Marokkaanse collega loop dan krijgen we dat soort verwijten als we bijvoorbeeld een heterdaadje hebben
zeg ik
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 6 september 2006 @ 13:24:08 #45
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_41547445
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:22 schreef wise het volgende:
Gewoon hard aanpakken dat tuig.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 6 september 2006 @ 13:24:28 #46
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_41547459
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:

Ze voelden zich kennelijk erg stoer omdat ze 2 jongetjes van 16 mishandelden. Tegen grotere agsten zouden ze niet zo stoer doen. Lafaards.

.
Inderdaad, 2x agt is 16.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_41547525
Ach ik heb ook meegelopen met een vriend van mij, die marokanen hebben echt geen gezag voor de politie, hard aanpakken die teringlijers.
pi_41547617
Dus de politie heeft eindelijk eens goed hard opgetreden tegen dat soort tuig? Ze moeten worden mishandelt, of het nou Marokkanen, Nederlanders, Mongolen zijn maakt niet uit. Tuig moet aangepakt worden. Ze moeten zo hard geslagen worden dat ze 2 maanden niet kunnen lopen, misschien dat dat ze leert.

Goeie polizei dus!
  woensdag 6 september 2006 @ 13:29:44 #49
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41547619
Zo hoort het, hulde

Ze werden niet aangehouden omdat ze zo lief waren hoor

Kneus.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  woensdag 6 september 2006 @ 13:30:47 #50
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_41547650
die politieagenten mogen die kuthonden helemaal kapot schoppen van mij
  woensdag 6 september 2006 @ 13:31:41 #51
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41547672
Oh jee, ze waren tegen de muur gedrukt me een tshirt over hun hoofd! Mishandeling! Discriminatie!

Stel je niet aan kerel. Ze komen die gasten niet voor niets ophalen natuurlijk. En het was nu ook weer niet zo dat een heel peleton ME'ers de honden op ze los liet ofzo.
Ik heb al een boek.
pi_41547673
Wat is nu het probleem?
  woensdag 6 september 2006 @ 13:33:27 #53
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_41547728
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Zo werkt het dus niet. Als de politie iemand niet lang vast mag houden dan doen ze hun werk blijkbaar niet goed en dan heeft het weinig zin om shirtjes over hoofdjes te gaan trekken.

Bij irrirante naffertjes, die blijven schelden en spugen wordt gewoon het shirtje over zn kop getrokken, niets mis mee

Heeft geen reet te maken met lang vasthouden of niet
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_41547767
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:29 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dus de politie heeft eindelijk eens goed hard opgetreden tegen dat soort tuig? Ze moeten worden mishandelt, of het nou Marokkanen, Nederlanders, Mongolen zijn maakt niet uit. Tuig moet aangepakt worden. Ze moeten zo hard geslagen worden dat ze 2 maanden niet kunnen lopen, misschien dat dat ze leert.

Goeie polizei dus!
jou woorden, niet die van de TS, en ook niet van wat er is gebeurd, als je probeert sarcastisch te relativeren, doe het dan goed...
pi_41547870
Wat dacht je dan van dat 0900 nummer.. Gister stond er hierin de buurt een grote ondergrondse vuilcontainer in de hens. (er kwam rook uit de container) Dus ik dacht ' even bellen'. Ik had hier al eerder voor gebeld paarmaanden terug. Toen vertelde het meisje dat ik aan de lijn had dat ik hiervoor niet 112 hoefde te bellen alleen als er echt uitslaande vlammen waren.
Sta ik serieus 15 minuten in de wacht. Lang leve handsfree Bel ik uiteindelijk maar 112, hele verhaal uitlelegd zegt die agent 'Er is al politie terplaatse en de brandweer komt er nu aan'

Geen spoed maar wel politie ook geen politie
...nothing happens until you make it happen...
pi_41547902
Ze zullen het er wel naar gemaakt hebben..
Maar..eh.. Ts, je kent totaal de reden niet dat zij aangehouden zijn en in hoeverrre zij zich trachten te onttrekken aan de aanhouding, hoe weet je dat of dit geweld rechtmatig was?

Er is niks mis met een beetje geweld bij de aanhouding van een paar kakkerlakken
pi_41547912
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef Thrilled het volgende:

[..]

jou woorden, niet die van de TS, en ook niet van wat er is gebeurd, als je probeert sarcastisch te relativeren, doe het dan goed...
Dat zijn mijn woorden ja, mijn persoonlijke mening. Dus ?
pi_41548046
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ik belde dus 112 en zei dat 2 agenten jongens aan het mishandelen waren.

Dit vind ik wel weer stuitend trouwens..

Wat voor ongelofelijke pannekoek ben je wel niet als je serieus 112 gaat bellen zonder dat je ook maar iets van de voorgeschiedenis weet.
Misschien hebben ze eerst wel 5 minuten met die gast lopen knokken (nadat ze een tasjesroof hebben gepleegd?) en hebben ze die vent eindelijk tegen de muur gekregen.
Hij heeft misschien ook wel lopen spugen, ja.. dan is het shirt over zijn hoofd wel een oplossing.

Kortom:
Ga jij je even heel snel met je eigen zaken bemoeien
pi_41548073
Die k*t marokkanen weer dat zal ze leren.
  woensdag 6 september 2006 @ 14:22:01 #60
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41549067
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Geerd het volgende:
Die k*t marokkanen weer dat zal ze leren.
Heb jij een bril en ga je naar de hanze?
That is Sin, to hold thine holy spirit in!
Go on, go on in thy might; and let no man make thee afraid.
  woensdag 6 september 2006 @ 15:22:39 #61
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_41550788
Jullie zijn een stelletje kankermongolen en ik hoop dat een agent een keer een ruk aan jullie nek geeft en je op de grond smijt.

De eerste jongen schold niet en spuugde ook niet. De tweede jongen vroeg de hele tijd aan de agent waarom hij zn vriend zo werd behandeld. Als de 2e agent de protesterende jongen vervelend vond, dan had hij hem rustig moeten zeggen dat hij het te bont maakt en dat hij onder arrest staat. Hij hoefde hem niet naar de grond te werken.

Jullie hebben begrip voor die agenten en ik heb er begrip voor als er een keer een agent door een Marokkaan of wie dan ook neergeschoten wordt. Die agent zal het er vast wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet hoe hardhandig de politie is, dus je gaat echt niet zomaar lopen provoceren.

Wat me ook kwaad maakt is dat het jongens van 16 waren. Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen, dan had ie niks gehad aan zn zelfverdedigingscursusjes. Ja, dat zou moeten gebeuren: een agent die een grote kickboks-Marokkaan zo behandelt, maar nee, daar zijn ze te laf voor.

Ik ben geen Marokkaan, ik vind Marokkanen tuig, maar ik weiger om dit goed te praten. Mocht zoiets weer gebeuren en ik bel 112, dan zeg ik niet dat de politie iemand mishandeld, maar dat gewoon iemand mishandeld wordt.
bb_koning.hyves.nl
pi_41550852
Mietje.... !

De politie heeft gewoon gelijk... ze hadden jou ook op je bek moeten rossen!
pi_41550893
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie zijn een stelletje kankermongolen en ik hoop dat een agent een keer een ruk aan jullie nek geeft en je op de grond smijt.

De eerste jongen schold niet en spuugde ook niet. De tweede jongen vroeg de hele tijd aan de agent waarom hij zn vriend zo werd behandeld. Als de 2e agent de protesterende jongen vervelend vond, dan had hij hem rustig moeten zeggen dat hij het te bont maakt en dat hij onder arrest staat. Hij hoefde hem niet naar de grond te werken.

Jullie hebben begrip voor die agenten en ik heb er begrip voor als er een keer een agent door een Marokkaan of wie dan ook neergeschoten wordt. Die agent zal het er vast wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet hoe hardhandig de politie is, dus je gaat echt niet zomaar lopen provoceren.

Wat me ook kwaad maakt is dat het jongens van 16 waren. Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen, dan had ie niks gehad aan zn zelfverdedigingscursusjes. Ja, dat zou moeten gebeuren: een agent die een grote kickboks-Marokkaan zo behandelt, maar nee, daar zijn ze te laf voor.

Ik ben geen Marokkaan, ik vind Marokkanen tuig, maar ik weiger om dit goed te praten. Mocht zoiets weer gebeuren en ik bel 112, dan zeg ik niet dat de politie iemand mishandeld, maar dat gewoon iemand mishandeld wordt.
Ga jij maar eens naar Amsterdam Oost of West en kijken of je dan nog dezelfde mening hebt.
  woensdag 6 september 2006 @ 15:25:59 #64
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_41550905
quote:

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_41550958
Je had het moeten filmen met je mobieltje...

(herinnerd zich Rodney King incident)
  woensdag 6 september 2006 @ 15:28:42 #66
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_41551007
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:27 schreef Skorpija het volgende:
Je had het moeten filmen met je mobieltje...

(herinnerd zich Rodney King incident)
of lekker mee staan trappen.

(terwijl die het filmt )
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_41551040
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef wise het volgende:

[..]

of lekker mee staan trappen.

(terwijl die het filmt )
Nee want dan hadden de agenten het niet overleeft hoor!
quote:
Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen,
  woensdag 6 september 2006 @ 15:31:14 #68
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_41551078
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

[..]

VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 6 september 2006 @ 15:32:00 #69
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41551095
Je had het inderdaad moeten filmen!
pi_41551117
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach ik word er een beetje moe van..
Hoe de politie ook optreed, het is blijkbaar nooit goed
Treden ze niet op dan zijn het mietjes
Treden ze wel op dan zijn het lafaards.
amen!
Live it!
  woensdag 6 september 2006 @ 15:32:46 #71
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_41551124
quote:

[..]

[..]

Wat zal ie schrikken als ie wakker word
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_41551165
quote:

Jij bent best een raar wereldvreemd mannetje, weet je dat?
Live it!
  woensdag 6 september 2006 @ 15:35:23 #73
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_41551199
quote:

[..]

[..]

Overleefd moet met een d.

Ik ben overigen sniet zo stom om op de vuist te gaan met 2 agenten, maar 1 agent zou ik met plezier tegen zn kop trappen

En, hel dop sokken, geef eens antwoord op het 2e stuk van de quote:

Of ga je zeggen dat die ook zo behandeld zou worden? Ja inderdaad, als er versterking van 5 agenten bij is gekomen

bb_koning.hyves.nl
  woensdag 6 september 2006 @ 15:35:47 #74
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41551213
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:34 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Jij bent best een raar wereldvreemd mannetje, weet je dat?
Jij laat je onderdrukken en komt niet op voor je mensenrechten he
pi_41551218
quote:

Nerd.

Heerlijk om te lezen dat de politie eindelijk eens goed werk vericht. Ze hadden jou ook tegen de muur moeten gooien en je zo hard op de poten omstampen dat je nooit weer kunt lopen.
Aangepakt worden moet dat tuig, hoor je me? Mietje
  woensdag 6 september 2006 @ 15:37:42 #76
156355 NeoTribalist
Gbl eats yer insides!!11
pi_41551277
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:

[..]

Nerd.

Heerlijk om te lezen dat de politie eindelijk eens goed werk vericht. Ze hadden jou ook tegen de muur moeten gooien en je zo hard op de poten omstampen dat je nooit weer kunt lopen.
Aangepakt worden moet dat tuig, hoor je me? Mietje
Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....

Angst->Woede

Jij bent mede verantwoordelijk voor de aftakeling van dit land.

kutnerd
pi_41551288
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Overleefd moet met een d.

Ik ben overigen sniet zo stom om op de vuist te gaan met 2 agenten, maar 1 agent zou ik met plezier tegen zn kop trappen

En, hel dop sokken, geef eens antwoord op het 2e stuk van de quote:

Of ga je zeggen dat die ook zo behandeld zou worden? Ja inderdaad, als er versterking van 5 agenten bij is gekomen

Dus omdat het jongens van 16 (Hoe wist je trouwens dat ze 16 jaar waren?) zijn mogen ze niet aangeraakt worden? Zoals al gezegd word...ze worden denk ik niet voor niets aangehouden...
En wat betreft de grote kick boks marokkaan.... Je zou eens moeten weten hoe juist de grote stoere helden softies worden als de politie voor de deur staat

En als je zo'n held was als dat je beweerd dat je bent.... waarom sprong jij er dan niet tussen?
pi_41551337
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....

Angst->Woede

kutnerd
Maar TS blijft een nerd!
pi_41551358
ik woon toevallig in de bijlmer....

hulde aan de politie.....

ze treden ook es op!!!!
pi_41551450
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef NeoTribalist het volgende:

[..]

Angst->Woede

kutnerd
Ik laat me bang maken door de media? Oh, wist ik niet.
Had ik het over Marokkanen? Nee, zoals je in mijn 1e post al had kunnen lezen had ik het over iedereen. Elk persoon die bestempeld kan worden met het woord tuig moet mishandelt worden, zo simpel is het, en dat heeft niks met angst en woede uit te staan.

Dus houd aub nou je kop ff dicht. Vuile flikker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')