Ik ben eens met mijn zus mee geweestquote:
Ach ja zelfs als ik met een Marokkaanse collega loop dan krijgen we dat soort verwijten als we bijvoorbeeld een heterdaadje hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 13:16 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik ben eens met mijn zus mee geweest![]()
een heterdaadje, die gast had de mobiele telefoons nog onder z'n trui, zegt ie tegen m'n zus: "jij pakt mij omdat ik Marokkaan ben"
zeg ikquote:Op woensdag 6 september 2006 13:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ja zelfs als ik met een Marokkaanse collega loop dan krijgen we dat soort verwijten als we bijvoorbeeld een heterdaadje hebben![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:22 schreef wise het volgende:
Gewoon hard aanpakken dat tuig.
Inderdaad, 2x agt is 16.quote:Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ze voelden zich kennelijk erg stoer omdat ze 2 jongetjes van 16 mishandelden. Tegen grotere agsten zouden ze niet zo stoer doen. Lafaards.
.
quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet. Als de politie iemand niet lang vast mag houden dan doen ze hun werk blijkbaar niet goed en dan heeft het weinig zin om shirtjes over hoofdjes te gaan trekken.
jou woorden, niet die van de TS, en ook niet van wat er is gebeurd, als je probeert sarcastisch te relativeren, doe het dan goed...quote:Op woensdag 6 september 2006 13:29 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dus de politie heeft eindelijk eens goed hard opgetreden tegen dat soort tuig? Ze moeten worden mishandelt, of het nou Marokkanen, Nederlanders, Mongolen zijn maakt niet uit. Tuig moet aangepakt worden. Ze moeten zo hard geslagen worden dat ze 2 maanden niet kunnen lopen, misschien dat dat ze leert.
Goeie polizei dus!
Dat zijn mijn woorden ja, mijn persoonlijke mening. Dus ?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:34 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jou woorden, niet die van de TS, en ook niet van wat er is gebeurd, als je probeert sarcastisch te relativeren, doe het dan goed...![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Ik belde dus 112 en zei dat 2 agenten jongens aan het mishandelen waren.
Heb jij een bril en ga je naar de hanze?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:46 schreef Geerd het volgende:
Die k*t marokkanen weer dat zal ze leren.
Ga jij maar eens naar Amsterdam Oost of West en kijken of je dan nog dezelfde mening hebt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie zijn een stelletje kankermongolen en ik hoop dat een agent een keer een ruk aan jullie nek geeft en je op de grond smijt.
De eerste jongen schold niet en spuugde ook niet. De tweede jongen vroeg de hele tijd aan de agent waarom hij zn vriend zo werd behandeld. Als de 2e agent de protesterende jongen vervelend vond, dan had hij hem rustig moeten zeggen dat hij het te bont maakt en dat hij onder arrest staat. Hij hoefde hem niet naar de grond te werken.
Jullie hebben begrip voor die agenten en ik heb er begrip voor als er een keer een agent door een Marokkaan of wie dan ook neergeschoten wordt. Die agent zal het er vast wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet hoe hardhandig de politie is, dus je gaat echt niet zomaar lopen provoceren.
Wat me ook kwaad maakt is dat het jongens van 16 waren. Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen, dan had ie niks gehad aan zn zelfverdedigingscursusjes. Ja, dat zou moeten gebeuren: een agent die een grote kickboks-Marokkaan zo behandelt, maar nee, daar zijn ze te laf voor.
Ik ben geen Marokkaan, ik vind Marokkanen tuig, maar ik weiger om dit goed te praten. Mocht zoiets weer gebeuren en ik bel 112, dan zeg ik niet dat de politie iemand mishandeld, maar dat gewoon iemand mishandeld wordt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie zijn een stelletje kankermongolen en ik hoop dat een agent een keer een ruk aan jullie nek geeft en je op de grond smijt.
De eerste jongen schold niet en spuugde ook niet. De tweede jongen vroeg de hele tijd aan de agent waarom hij zn vriend zo werd behandeld. Als de 2e agent de protesterende jongen vervelend vond, dan had hij hem rustig moeten zeggen dat hij het te bont maakt en dat hij onder arrest staat. Hij hoefde hem niet naar de grond te werken.
Jullie hebben begrip voor die agenten en ik heb er begrip voor als er een keer een agent door een Marokkaan of wie dan ook neergeschoten wordt. Die agent zal het er vast wel naar gemaakt hebben. Iedereen weet hoe hardhandig de politie is, dus je gaat echt niet zomaar lopen provoceren.
Wat me ook kwaad maakt is dat het jongens van 16 waren. Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen, dan had ie niks gehad aan zn zelfverdedigingscursusjes. Ja, dat zou moeten gebeuren: een agent die een grote kickboks-Marokkaan zo behandelt, maar nee, daar zijn ze te laf voor.
Ik ben geen Marokkaan, ik vind Marokkanen tuig, maar ik weiger om dit goed te praten. Mocht zoiets weer gebeuren en ik bel 112, dan zeg ik niet dat de politie iemand mishandeld, maar dat gewoon iemand mishandeld wordt.
of lekker mee staan trappen.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:27 schreef Skorpija het volgende:
Je had het moeten filmen met je mobieltje...
(herinnerd zich Rodney King incident)
Nee want dan hadden de agenten het niet overleeft hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:28 schreef wise het volgende:
[..]
of lekker mee staan trappen.
(terwijl die het filmt)
quote:Had een agent mij zo aangeraakt, dan had ik m kapotgeslagen,
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want dan hadden de agenten het niet overleeft hoor!
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
amen!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach ik word er een beetje moe van..
Hoe de politie ook optreed, het is blijkbaar nooit goed
Treden ze niet op dan zijn het mietjes
Treden ze wel op dan zijn het lafaards.
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent best een raar wereldvreemd mannetje, weet je dat?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Overleefd moet met een d.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij laat je onderdrukken en komt niet op voor je mensenrechten hequote:Op woensdag 6 september 2006 15:34 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Jij bent best een raar wereldvreemd mannetje, weet je dat?
Nerd.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:22 schreef BB_Koning het volgende:
Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Nerd.
Heerlijk om te lezen dat de politie eindelijk eens goed werk vericht. Ze hadden jou ook tegen de muur moeten gooien en je zo hard op de poten omstampen dat je nooit weer kunt lopen.
Aangepakt worden moet dat tuig, hoor je me? Mietje![]()
Dus omdat het jongens van 16 (Hoe wist je trouwens dat ze 16 jaar waren?) zijn mogen ze niet aangeraakt worden? Zoals al gezegd word...ze worden denk ik niet voor niets aangehouden...quote:Op woensdag 6 september 2006 15:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Overleefd moet met een d.
Ik ben overigen sniet zo stom om op de vuist te gaan met 2 agenten, maar 1 agent zou ik met plezier tegen zn kop trappen
En, hel dop sokken, geef eens antwoord op het 2e stuk van de quote:
Of ga je zeggen dat die ook zo behandeld zou worden? Ja inderdaad, als er versterking van 5 agenten bij is gekomen![]()
![]()
Maar TS blijft een nerd!quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....
Angst->Woede
Jij bent mede verantwoordelijk voor de aftakeling van dit land.
kutnerd
Ik laat me bang maken door de media? Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:37 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij bent de degene die hier zielig is, je laat je bang maken door de media .... je loopt waarschijnlijk met knikkende knien langs marrokanen....
Angst->Woede
Jij bent mede verantwoordelijk voor de aftakeling van dit land.
kutnerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |