Paul Rabbering, DJ 3FM:quote:In het vroege voorjaar van 2007 komt de AVRO met een nieuwe reeks ’Wie is de mol…?’
Tien weken lang kan de kijker zich weer verdiepen in de vraag ’wie is de verrader van de groep’.
Paul Rabbering, Eva van der Gucht, Menno Bentveld, Inge Ipenburg, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Renate Verbaan, Alex Klaasen, Nadja Hüpscher en Dick Jol reizen voor dit seizoen af naar Thailand, wederom onder bezielende leiding van Karel van de Graaf.
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:00 schreef Hilary het volgende:
Die inge ipenburg doet ook wel overal aan mee zeg.
Omdat?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:42 schreef -ladybird- het volgende:
Wat doet die Eva van der Gucht er nou weer tussen??
Hoezo?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Dick Jol ook al een vreemde keuze.
We hadden het topic ook even moet mailen. Allemaal mensen die ze over het hoofd hebben gezien.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef Molline het volgende:
Ik vind het echt reteknap dat ze allemaal personen hebben weten te kiezen die niet in ons speculeertopic Kandidaten Wie is de Mol 2007 genoemd zijn.![]()
Vind hem niet bepaald bij het programma passen. Maar misschien verrast 'ie.quote:
IK OOK!!! Denk eerlijk gezegd niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:
Ja, ik ookquote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef Marvellous het volgende:
Ik ben allang blij dat er tenminste een nieuwe serie aankomt.![]()
al erger jij je natuurlijk al gauwquote:Op woensdag 6 september 2006 15:58 schreef babette21 het volgende:
hm wel 'n hoop kandidaten met een hoog ergernis-gehalte...
Haha begint het nu al bij je te spelen?quote:Op donderdag 7 september 2006 20:33 schreef Eveli het volgende:
Eva van der Gucht is de Mol, haar plaatje doet het namelijk niet omdat het een plaatje van een mol is.![]()
Ja ik probeer vast in de juiste stemming te komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Haha begint het nu al bij je te spelen?![]()
Idd, die waren toch echt het leukst.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:15 schreef RayMania het volgende:
Leuke kandidaten. Wordt eigenlijk wel eens tijd voor een niet-BN-ers serie.
Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Dick Jol de mol is
Ik ga sowieso voor een mannelijke mol.
waarom zou dat leuk zijn?!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal zeker leuk zijn als Dick de mol is![]()
Wie moet er dan van jou de mol zijnquote:
Inderdaad is Dick een aardige manquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat Dick Jol een gave kerel is.
omdat jij altijd met iedereen meelult, dus wil ik weten waarom jíj vind dat hij de Mol moet zijn...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Raar, dat jij alleen op mijn posting reageert.
Wanneer begint het eigenlijk weer?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:53 schreef tessie het volgende:
Wat duurt het toch lang voordat het weer begint he!
Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hier is de kleurenfoto:
[afbeelding]
Doe ik van het weekend evenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:12 schreef Molline het volgende:
[..]
Kun je er ook bij zetten wie het zijn, ik ken nl. meer dan de helft niet ....![]()
yep, eerste BN'ers editie was onder meer met Yvon Jaspers en Marc Marie, en de tweede met Milouska Meulens en Frederique Huydts (waardoor plots een nogal bizare serie, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:45 schreef Wup het volgende:
wordt dit nou de derde serie met BN-ers?
wie is dat?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:27 schreef teigan het volgende:
Leuk, ik heb er nu al zin in...
en ergens maf om een oud-schoolgenoot tussen de deelnemers te zien staan..
Das juist leukquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef koetjeboe het volgende:
Nu al speculeren wie de Mol is lijkt me overigens nogal nutteloos
Mee eens , is idd, nutteloosquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:26 schreef koetjeboe het volgende:
Nu al speculeren wie de Mol is lijkt me overigens nogal nutteloos
quote:Renate Verbaan: ‘Wie is.. De Mol? was erg leuk’
Geplaatst op 03-11-2006 om 11:48
RTL 5-presentatrice Renate Verbaan heeft veel plezier beleefd aan de opnames van het avontuurlijke AVRO-programma Wie is.. De Mol?, die in Thailand plaatsvonden. Op vrijdag 5 januari zendt AVRO om 20.30 uur de eerste aflevering uit van de nieuwe reeks. “Het was een van de leukste dingen die ik ooit heb gedaan“, vertelt Verbaan in Televizier. “Ik heb een paar mensen op een andere manier leren kennen.” Aan de nieuwe reeks doen opnieuw tien BN’ers mee.
Dj Paul Rabbering, actrice Eva van der Gucht, VARA-presentator Menno Bentveld, actrice Inge Ipenburg, BNN-er Sander Lantinga, actrice Liesbeth Kamerling, voormalig TMF-vj Renate Verbaan, cabaretier Alex Klaasen, actrice Nadja Hüpscher en scheidsrechter Dick Jol reisden voor de nieuwe reeks onder de leiding van Karel van de Graaf naar het warme Thailand. Verbaan: “Het was een gemêleerd gezelschap; alle takken van entertainment komen erin terug. Van enkele mensen vind ik het echt leuk dat ik ze heb leren kennen. Nee, ik noem geen namen.”
Verbaan, die bij RTL 5 te zien is in de programma’s Beauty & de nerd en RTL Travel’s Hotlist, is blij dat ze de kans heeft gekregen om deel te nemen aan Wie is de Mol? “Het is een bijzondere ervaring om bloedfanatiek in een spel te zitten met mensen die je totaal niet kent. Als ik voorheen naar Wie is.. de Mol? keek, dacht ik vaak: daar zou ik best aan mee willen doen. En meteen daarachteraan: maar ja, wie kent mij nou? Daarom vind ik het een enorme eer dat ik ben gevraagd.“
Daarom kan het nu juist wel eens het tegen over gestelde zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoera!
Renate is dus NIET de Mol, de Mol geeft bijna nooit een interview aan de Televizier, eerdere jaren gebeurde dat ook nooit!
Eerste theorie alweer binnen
Komt toch op 5 januari-2007.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Haaibaaike: Huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |