Welkom Misslautje....je twijfels komen me bekend voor,en wat ik er over wil zeggen is dat die twijfels blijven....altijd is er wel een reden om de stap nog niet te nemen...vanalles schiet er dan door je hoofd.Zoals je op mij overkomt heb je een stabiele relatie,een dak boven jullie hoofd en allebei werk...Dus een behoorlijk goede basis om aan kindjes te beginnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Misslautje84 het volgende:
Gezeliige drukte zullen we maar zeggen he ! Zit toch weer te twijfelen..pil uit het raam gooien of nog maar even doorgaan..? Wordt gek van mezelf..![]()
Herkenbaar. Elke maand vond ik wel weer een nieuw excuus om door te gaan met de pilquote:Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Misslautje84 het volgende:
Gezeliige drukte zullen we maar zeggen he ! Zit toch weer te twijfelen..pil uit het raam gooien of nog maar even doorgaan..? Wordt gek van mezelf..![]()
Ooooh, maar dan zijn jullie al aardig onderweg naar stoppen met de condooms hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:17 schreef Misslautje84 het volgende:
Heel stiekem de pil uit het raam gegooid al en inderdaad gebruiken we nu condooms. Ik merk ook dat ik de pil zat was en dat ik sinds ik nu gestopt ben mezelf wat beter voel. Alleen moeten we wel leren structureel condooms te gebruiken..![]()
Ik ben gestopt met een laserbehandeling (www.prostop.nl maar er zijn ook andere).quote:BE, jij hebt gerookt merk ik? Wat was voor jouw de beste manier om te stoppen?? Ik wil 't ook graag, maar lukt niet helemaal. Ben te verslaafd geloof ik.![]()
Uhm, zwanger worden is ook een goede manier om te stoppen met roken. Ik rookte ook, maar toen ik merkte dat ik zwanger was, wist ik niet hoe snel ik de peuken de deur uit te doen.... goede reden om zwanger te worden zou ik zeggenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ooooh, maar dan zijn jullie al aardig onderweg naar stoppen met de condooms hoor.
Er komt een maand dat je denkt zwanger te zijn omdat je van alles voelt en dat het dan niet zo is, en dat je daar dan zo van baalt dat je denkt 'We gaan er gewoon voor!'.
[..]
Ik ben gestopt met een laserbehandeling (www.prostop.nl maar er zijn ook andere).
Werkte voor mij echt als een trein. En wat mooi meegenomen is, is dat een groot deel van de ziektekostenverzekeraars een deel van de kosten vergoeden. (Ik kreeg 112 van de 145 euro terug geloof ik).
En daarnaast... 145 euro was voor mij een maandje roken, dus dat had zich toch wel terug verdient. Inmiddels bijna 9 maandengestopt.
Dus.....kom je maar (officieel)melden in het 2e streepjes topicquote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef Misslautje84 het volgende:
BE,al 9 maanden gestopt !! Die laserbehandeling heb ik dus al gehad, via mijn werk kreeg iedereen de mogelijkheid om gratis te stoppen met roken.. Alleen van alle 9 heeft niemand het volgehouden... Beetje jammer.
![]()
Ik moet geloof ik met de neus op de feiten gedrukt worden en een positieve test zien en dat ik dan ook mijn sigaretten achter mijn pil aangooi(wat chacama zegt dus..)
Hahaha stoppen is wel moeilijk ja, maar ik wil toch echt gestopt zijn voordat ik een positieve test in mijn handen heb.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef Misslautje84 het volgende:
BE,al 9 maanden gestopt !! Die laserbehandeling heb ik dus al gehad, via mijn werk kreeg iedereen de mogelijkheid om gratis te stoppen met roken.. Alleen van alle 9 heeft niemand het volgehouden... Beetje jammer.
![]()
Ik moet geloof ik met de neus op de feiten gedrukt worden en een positieve test zien en dat ik dan ook mijn sigaretten achter mijn pil aangooi(wat chacama zegt dus..)
Een stukje terug staat globaal ons (mijn) medische verhaalquote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Misslautje84 het volgende:
Dank S_oepstengel, ik vraag me af of de huisarts nog iets toe te voegen heeft, ik vraag me af of je alles niet zelf al weet?? (of is er bij jullie een medische indicatie, ben hier nieuw dus ik heb geen idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |