abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41763223
Spannend mevr Korn .
Fake it till you make it...
pi_41766750
Na lang twijfelen mezelf nu toch maar aangemeld..ik vond het tijd worden om uit lurkstand te komen !!

Ik rammel haast weg hier hoor..sinds een half jaartje getrouwd met vriendjelief, wonen 2 jaar samen en willen ontzettend graag een kleintje..alleen tja..nog jong, (22 en 23), weten we het wel zeker etc..de bekende bezwaren dus eigelijk.

Vriendjelief wil ontzettend graag en ikke ook..alleen nog geloof ik niet 100 %zeker dus maar besloten om toch maar eens te gaan melden dat ik rammel en dat ik hoop de stap naar het 2de streepjes topic snel te gaan nemen.

Sterkte aan alle rammelaars en hoop dat wij allen snel door gaan naar het 2de streepjes topic!
Pluk de dag voordat je in een vaas eindigt !
pi_41767460
Welkom misslautje84! Super dat jullie er allebei wel voor willen gaan, ben erg benieuwd of je gauw gaat doorstromen naar ''wachten op 2de streepje'', en tot die tijd kom je gewoon gezellig hier meekletsen!

Ik heb net contact gehad met iemand die op die kinderboerderij werkt en die ik een beetje ''ken'' , en nou blijkt hij zelf ook te gaan solliciteren daar, want hij heeft nog geen vaste baan daar ofzoiets.
Ik heb meteen mijn sollicitatiebrief weggegooid, ik ga nu dus echt niet meer solliciteren, het is bijna zekerheid dat hij wel wordt aangenomen.
Ik vind het oerstom en raar dat er niet bij de vacature heeft gestaan dat er intern belangstelling was..
Nouja, het is geen wereldramp want ik heb het tenslotte nog best naar mn zin.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_41767757
Bedankt mevrouw Korn voor het warme welkom!

Waarom niet alsnog solliciteren? Misschien willen ze degene die er werkt nou net ff niet..maar juist iemand anders en maak je dus wel kans ?
pi_41767963
Echt lekker gevoel lijkt me dat, dat je samen weet dat je er wel voor wilt gaan!, Hier is dat dus nog niet zo..

Nee, ik vind het sowieso al irritant dat ik weet dat een bekende ook solliciteert, plus dat hij er al werkt en ze hem goed kennen en weten wat ze aan hem hebben.
Maar er komen vast nog wel meer leuke kansen voorbij, en van het werk wat ik nu doe weet ik dat het absoluut geen probleem is mocht ik ooit zwanger worden en minder gaan werken, ik heb een leuke groep collega's. Dus het doet me niet zo veel hoor!
Alles op orde hebben we wel, maar manlief denkt daar ietsje anders over en wil eerst nog een paar dingen veranderd hebben, en ik ben nogal een ongeduld hierin
Gependeld
pi_41768208
Als je tevreden bent in je huidige baan is het toch niet zo erg, maar had mogelijk wel leuk geweest die andere baan. Wat zou manlief dan bij jullie nog gaan veranderd zien dan?

Hier vind vriendjelief dat alles oke is, alleen ben ik er geloof ik nog niet zo van overtuigd. Qua huis etc is alles op orde, op het werk is het voor mij ook geen enkel probleem. werkt echter als chaffeur dus hij kan geen 4 dagen gaan werken dat betekend dus dat de zorg van de kleine op mijn schouders komt, en gezien het feit dat ik wel 3 daagies wil blijven werken betekend dat 3 dagen uitbesteden en hoe en wat..ben ik nog niet helemaal uit.

Ouders hebben zich wel al stieken aangeboden maar hebben nog geen idee dat we ook echt al denken aan een kleine. Misschien moet ik gewoon met pil stoppen en dan maar eens kijken..ik weet 't niet meer...

De leeftijd speelt ook wel een rol, ondanks dat alles prima gaat hoor, maar dan denk ik weer ik ben nog jong, weet ik 't wel zeker enzo, misschien wil ik nog wel op wereldreis ofzo..hahah..
pi_41768265
Welkom Misslautje84!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_41768395
Mn man wil eerst een andere baan, hij wil heel erg graag iets gaan doen met het tekenen/schilderen wat hij best mooi kan. Maarja zie daar maar eens genoeg geld mee te verdienen..
Hij vindt zichzelf depressief en baalt enorm van zijn werk nu, zit dus niet lekker in zn vel en wil daarom nog niet aan kinderen beginnen.
Ik heb wel gezegd dat ik voornamelijk de zorg van een eventueel kind wel op me wil nemen enzo, maarja dat is natuurlijk eigenlijk ook geen oplossing, je moet het wel echt samen willen is mijn mening.

Ik heb ook al zitten denken hoe we dat hier moeten gaan doen met werk/kinderopvang. Ik hoop dat het dan zo is dat ik 2 dagen ga werken en dat mijn moeder die 2 dagen dan kan oppassen.

Enne leeftijd maakt toch niks uit? Aan je nickname te zien kom je uit 1984? Ik ben ook maar 1 jaartje ouder dan jij.
Gependeld
pi_41768398
Hai MissPink, ik las dat jij ook wil stoppen met roken als je gaat proberen..wil ik ook zo graag, maar lukt slecht zeg..

MevrouwKorn, iIk vind inderdaad ook dat je er samen voor moet gaan ja, klinkt als een lastige situatie waar je in zit. Tuurlijk kan jij de zorg op je nemen, maar hij moet er natuurlijk wel ook klaar voor zijn..klinkt krom maar waarschijnlijk begrijp je wel wat ik bedoel. Roos, mooi zeg..

Ik kom inderdaad uit 84, ben dus nu 22..tja, ik weet wel dat leeftijd niet uitmaakt maar ik weet niet. Ik werk bij een organisatie waar het eigelijk gewoon is om pas op je 30ste of later aan kinderen te beginnen, ik ga denk ik de trend wel doorbreken.

[ Bericht 32% gewijzigd door Misslautje84 op 13-09-2006 13:40:44 ]
  woensdag 13 september 2006 @ 13:44:48 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41768673
Welkom Misslautje84! Gezellig, al die nieuwe rammelaars erbij.

MevrouwKorn, ik zou als ik jou was toch een gokje wagen hoor...
Als hij er al lang werkt en men hem zo goed kent en men had hem echt graag gewild dan hadden ze hem de baan sowieso wel aangeboden!
Ik gok dat ze toch even willen kijken wie er nog meer solliciteren en wat daar bij zit. Wie niet waagt, wie niet wint!
pi_41768940
Dank je BE, het was mij ook al opgevallen dat er weer veel nieuwe rammelaars bij zijn..hoop dat we snel allemaal doorstromen !
pi_41770048
Het wordt hier druk
Straks hebben we ook een lijstje

Welkom aan alle nieuwkomers
pi_41770470
Gezellig dat het zo levendig is hier . Welkom misslautje .

Mevr Korn, waarom niet toch proberen? Dan kan je in elk geval nooit zeggen: had ik het toch maar geprobeerd... (want daar zou ik dan weer last van krijgen ).
pi_41770517
Gezeliige drukte zullen we maar zeggen he ! Zit toch weer te twijfelen..pil uit het raam gooien of nog maar even doorgaan..? Wordt gek van mezelf..
  woensdag 13 september 2006 @ 14:49:56 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41770564
Waarom niet alvast de pil de deur uit doen en een tijdje met condooms vrijen. Zo kan je lichaam weer even op gang komen zonder de pil etc.
Oh, enneh... probeer dan ook gelijk te stoppen met roken!

* verandert in nare ex-roker!
  woensdag 13 september 2006 @ 15:02:18 #136
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41770902
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Misslautje84 het volgende:
Gezeliige drukte zullen we maar zeggen he ! Zit toch weer te twijfelen..pil uit het raam gooien of nog maar even doorgaan..? Wordt gek van mezelf..
Welkom Misslautje....je twijfels komen me bekend voor,en wat ik er over wil zeggen is dat die twijfels blijven....altijd is er wel een reden om de stap nog niet te nemen...vanalles schiet er dan door je hoofd.Zoals je op mij overkomt heb je een stabiele relatie,een dak boven jullie hoofd en allebei werk...Dus een behoorlijk goede basis om aan kindjes te beginnen.
De praktische problemen kom je vanzelf uit als het zover is

Succes met het rammelen en tot een beslissing te komen
pi_41771186
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:48 schreef Misslautje84 het volgende:
Herkenbaar. Elke maand vond ik wel weer een nieuw excuus om door te gaan met de pil . Inmiddels een klein maandje gestopt...
Misschien kan je een voor en tegen lijstje maken en aan de hand daarvan een keuze maken?
pi_41771269
Heel stiekem de pil uit het raam gegooid al en inderdaad gebruiken we nu condooms. Ik merk ook dat ik de pil zat was en dat ik sinds ik nu gestopt ben mezelf wat beter voel. Alleen moeten we wel leren structureel condooms te gebruiken..

Suzziieee, ik weet dat de twijfels altijd blijven, daarom vind ik het ook zo moeilijk om een echt de beslissing te nemen. Nijna, goed idee z'n lijstje, vanavond met manlief eens maken..hoewel voor hem de keus eigelijk al vast staat.

BE, jij hebt gerookt merk ik? Wat was voor jouw de beste manier om te stoppen?? Ik wil 't ook graag, maar lukt niet helemaal. Ben te verslaafd geloof ik.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:25:27 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41771458
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:17 schreef Misslautje84 het volgende:
Heel stiekem de pil uit het raam gegooid al en inderdaad gebruiken we nu condooms. Ik merk ook dat ik de pil zat was en dat ik sinds ik nu gestopt ben mezelf wat beter voel. Alleen moeten we wel leren structureel condooms te gebruiken..
Ooooh, maar dan zijn jullie al aardig onderweg naar stoppen met de condooms hoor.
Er komt een maand dat je denkt zwanger te zijn omdat je van alles voelt en dat het dan niet zo is, en dat je daar dan zo van baalt dat je denkt 'We gaan er gewoon voor!'.
quote:
BE, jij hebt gerookt merk ik? Wat was voor jouw de beste manier om te stoppen?? Ik wil 't ook graag, maar lukt niet helemaal. Ben te verslaafd geloof ik.
Ik ben gestopt met een laserbehandeling (www.prostop.nl maar er zijn ook andere).
Werkte voor mij echt als een trein. En wat mooi meegenomen is, is dat een groot deel van de ziektekostenverzekeraars een deel van de kosten vergoeden. (Ik kreeg 112 van de 145 euro terug geloof ik).
En daarnaast... 145 euro was voor mij een maandje roken, dus dat had zich toch wel terug verdient. Inmiddels bijna 9 maanden gestopt.
pi_41771554
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ooooh, maar dan zijn jullie al aardig onderweg naar stoppen met de condooms hoor.
Er komt een maand dat je denkt zwanger te zijn omdat je van alles voelt en dat het dan niet zo is, en dat je daar dan zo van baalt dat je denkt 'We gaan er gewoon voor!'.
[..]

Ik ben gestopt met een laserbehandeling (www.prostop.nl maar er zijn ook andere).
Werkte voor mij echt als een trein. En wat mooi meegenomen is, is dat een groot deel van de ziektekostenverzekeraars een deel van de kosten vergoeden. (Ik kreeg 112 van de 145 euro terug geloof ik).
En daarnaast... 145 euro was voor mij een maandje roken, dus dat had zich toch wel terug verdient. Inmiddels bijna 9 maanden gestopt.
Uhm, zwanger worden is ook een goede manier om te stoppen met roken. Ik rookte ook, maar toen ik merkte dat ik zwanger was, wist ik niet hoe snel ik de peuken de deur uit te doen.... goede reden om zwanger te worden zou ik zeggen
pi_41771614
BE, al 9 maanden gestopt !! Die laserbehandeling heb ik dus al gehad, via mijn werk kreeg iedereen de mogelijkheid om gratis te stoppen met roken.. Alleen van alle 9 heeft niemand het volgehouden... Beetje jammer.

Ik moet geloof ik met de neus op de feiten gedrukt worden en een positieve test zien en dat ik dan ook mijn sigaretten achter mijn pil aangooi (wat chacama zegt dus..)
pi_41771705
Ik ga me ook melden in dit topic, Merlijn is nu 8,5 maand maar begint langzaam toch wel erg zelfstandig te worden. Door een sterk ritme in de dag is hij minder druk aan het worden en ineens is hij zo groot als ik de kleine babietjes in de buurt zie. Vandaag realiseerde ik me dat iets wat ik laatst in een ander topic meldde, het nog willen wachten tot hij ouder is omdat hij zo druk is, weg aan het vallen is. Ik was vandaag gewoon aan het rammelen, ik wil ook weer een kleintje. Manlief is er nog niet over uit of hij wil, dus we zullen nog even moeten wachten, en ook wel verstandig om niet in verwachting te raken voor mijn contract is verlengd. Eigenlijk hoop ik Maart volgend jaar toch die pil weer uit het raam te kunnen gooien, misschien al eerder. Alleen is het dan de vraag hoe snel ik weer vruchtbaar aangezien mijn zoontje nu nog BV krijgt en ik daardoor misschien ook nog minder vruchtbaar ben. Spannend hoor en tot die tijd maar doorrammelen maar. Wel raar hoor om nu babykleertjes maatje 50 te zien in de winkel, *zucht* kon Merlijn die die nog maar aan.
pi_41771804
Oei Rand_v spannend hoor !

Mogelijk wel verstandig om te wachten totdat je contract is verlengd, aan de andere kant, als ze tevreden zijn over je, zullen ze vast je contract ongeacht een zwangerschap wel verlengen.
Heerlijke die kleine kleertjes, ik heb een buurmeisje net 5 maandjes oud en oei wat rammel ik hard als ik daar in de buurt ben.
  woensdag 13 september 2006 @ 15:37:23 #144
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41771808
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef Misslautje84 het volgende:
BE, al 9 maanden gestopt !! Die laserbehandeling heb ik dus al gehad, via mijn werk kreeg iedereen de mogelijkheid om gratis te stoppen met roken.. Alleen van alle 9 heeft niemand het volgehouden... Beetje jammer.

Ik moet geloof ik met de neus op de feiten gedrukt worden en een positieve test zien en dat ik dan ook mijn sigaretten achter mijn pil aangooi (wat chacama zegt dus..)
Dus.....kom je maar (officieel)melden in het 2e streepjes topic
pi_41771878
Als mijn gevoel ook overtuigd is..kom ik mij zeker melden..alleen nu nog even niet..en waarom niet..geen idee..
  woensdag 13 september 2006 @ 15:45:50 #146
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_41772055
Hihi..ik vind jouw reacties zo grappig ....Zooooo ontzettend herkenbaar...Leuk!!

We zien je wel verschijnen als de tijd rijp voor je is...
pi_41772385
Welkom Misslautje84
Zo krijgen we inderdaad lekker veel rammelaars!

Binnekort gaan & ik een afspraak maken met de huisarts om toch maar eens over onze kinderwens te praten en alles er omheen. De voor en tegens bespreken enzo, en kijken of zij misschien nog tips heeft voor ons.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_41772630
Dank S_oepstengel, ik vraag me af of de huisarts nog iets toe te voegen heeft, ik vraag me af of je alles niet zelf al weet?? (of is er bij jullie een medische indicatie, ben hier nieuw dus ik heb geen idee)
pi_41772706
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:30 schreef Misslautje84 het volgende:

Hahaha stoppen is wel moeilijk ja, maar ik wil toch echt gestopt zijn voordat ik een positieve test in mijn handen heb.
Ik heb laatst een poging gewaagd (impulsief) en dat heb ik wel een halve dag volgehouden
Het helpt ook niet echt mee dat vriendlief ook rookt, maar we hebben wel afgesproken dat we samen gaan stoppen voordat er kindjes komen..
Een paar jaar geleden heb ik een jaar niet gerookt, daarna weer begonnen (stom!) Toen ben ik gewoon gestopt, zonder hulpmiddelen ofzo, en ik hoop dat het de volgende keer weer werkt als ik een serieuze stoppoging ga wagen..

Maarruh..het klinkt alsof jij hier heel snel weer weg bent! En leeftijd zegt mij persoonlijk niks eigenlijk, als ik een paar jaar geleden in jouw situatie had gezeten, was ik er wel voor gegaan hoor! denk ik dan, kan ik natuurlijk nooit zeker weten
Het is niet zomaar een beslissing natuurlijk, logisch dat je twijfelt en er goed over wil nadenken!

Iedereen succes met rammelen, twijfelen, nadenken en wachten!!
We zien de dingen niet zoals ze zijn.
We zien de dingen zoals wij zijn.
weblogje
pi_41772741
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Misslautje84 het volgende:
Dank S_oepstengel, ik vraag me af of de huisarts nog iets toe te voegen heeft, ik vraag me af of je alles niet zelf al weet?? (of is er bij jullie een medische indicatie, ben hier nieuw dus ik heb geen idee)
Een stukje terug staat globaal ons (mijn) medische verhaal waardoor we heel erg twijfelen over onze kinderwens
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')