Wheeeeeeeeeeehehehequote:Op woensdag 6 september 2006 08:37 schreef twi het volgende:
Je koopt ze dit keer toch wel zelf he, die kaartjes?
Ik moet ook nog teruglopen naar m'n auto... Lijkt me niet echt wenselijk om bij een eventueel verlies van PSV in Liverpool shirt door Eindhoven te lopen...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waarschijnlijk kan je ook wel met je Liverpool shirtje in een PSV vak gaan zitten (van S tot Y is niet wenselijk) als je je goed gedraagt, alleen is het de vraag of je het risico wil lopen
Lijkt me echt niet zo'n probleem hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet ook nog teruglopen naar m'n auto... Lijkt me niet echt wenselijk om bij een eventueel verlies van PSV in Liverpool shirt door Eindhoven te lopen....
Fijne reactie, daar heeft ie heel erg veel aan denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef timmeeeh het volgende:
Dude, als je Liverpool fan bent is er niets gavers dan in Liverpool naar een wedstrijd gaan. Maargoed, als jij in het smerige philips stadion in het smerige eindhoven wilt zitten moet je het vooral doen.
als ie naar jou luistert, kan ie naar huis strompelen met een kapotgeslagen gezichtquote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fijne reactie, daar heeft ie heel erg veel aan denk ik.
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef timmeeeh het volgende:
als jij in het smerige philips stadion in het smerige eindhoven wilt zitten moet je het vooral doen.
Neen, ik ben ook voor Liverpool.quote:
Ja.quote:Of generaliseer ik nu?
Maar ook ajax supporter dus?quote:
Nee. Ook voor Liverpool, net als TS.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:30 schreef kastanova het volgende:
En mocht het praktisch onmogelijk zijn; wat heb ik (naast geld. ) nodig om aan een kaartje voor het PSV vak te komen?
Je zegt het zelf al......quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Pff, ik heb als kind 4x uitwedstrijd bij PSV in Ajax-tenue bezocht met pa en keihard gejuichd (al wonnen we maar 2), totaal geen probleem. In je Liverpool-shirt kan je dat helemaal 100 procent doen, zelfs naast dat zogenoemde 'fanatieke' vak.
M'n pa doet dat bijna elk jaar gewoon nog hoor. En nu sta ik liever in het uitvak als ik naar België ga. Maar voor het zicht gaat me pa altijd in het thuisvak staan...quote:
Dat is heel lang geleden ja, 1994/1995 (toen was ik toch al 8 hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste keer dat Ajax in Eindhoven won was je amper geboren
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
als ie naar jou luistert, kan ie naar huis strompelen met een kapotgeslagen gezicht
ik wil meneer nova ervan overtuigen om in Liverpool naar een wedstrijd te gaan, omdat dat vanzelfspreken vele malen toffer is dan in Eindoven
Hoe bedoel je eventueel?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet ook nog teruglopen naar m'n auto... Lijkt me niet echt wenselijk om bij een eventueel verlies van PSV in Liverpool shirt door Eindhoven te lopen....
Nah, welke PSV supporter wil en kan me uit de brand helpen? Geld wordt uiteraard direct overgemaaktquote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee maar is wel leuk.
TS moet gewoon een vriend leren kennen met een PSV (S)CC dan kan die een kaartje voor hem kopen
Precies, gewoon normaal doen en er is niks aan de handquote:Op woensdag 6 september 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je je normaal gedraagt kun je trouwens gewoon overal gaan zitten hoor. Meerdere keren meegemaakt. Al viel er dan voor ons meestal ook niks te juichen![]()
Ik heb het over de ambiance in het stadion, nerd.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liverpool, onderhand de grootste pauperstad van Engeland, vooral de buurt rondom Anfield is geweldig
Klopt. Seizoenskaart of een Fancard. De 1600 plaatsen zijn ook uitverkocht en er wordt geloot.quote:Op woensdag 6 september 2006 09:09 schreef PyTh het volgende:
Volgens mij moet je sowieso een Liverpool clubcard hebben om in aanmerking te komen voor een kaartje voor het uitvak in Eindhoven.
Onderhand? Het is de afgelopen jaren juist alleen maar beter en beter geworden. Je had eens midden jaren 80 moeten zien ...quote:Op woensdag 6 september 2006 10:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liverpool, onderhand de grootste pauperstad van Engeland, vooral de buurt rondom Anfield is geweldig
In Arnhem toen ze tegen Vitesse speelde heb ik dat inderdaad ook gedaan (incl uitgaan in LFC shirt).quote:Op woensdag 6 september 2006 10:41 schreef Bananenman het volgende:
Koop gewoon kaartjes voor PSV vak, er gebeurt toch geen reet en je kan zo veel schreeuwen en bleren als je wilt. En ze verliezen toch wel dus niemand zal raar opkijken en boos zijn als je met je Liverpool shirtje in Eindhoven loopt. Is al ingecalculeerd zeg maar
Wat zeg ik, ik zou zelfs na de wedstrijd nog ff gaan stappen daar met je shirt aan
dat was nog eens een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 6 september 2006 21:43 schreef Doc het volgende:
[..]
In Arnhem toen ze tegen Vitesse speelde heb ik dat inderdaad ook gedaan (incl uitgaan in LFC shirt).
als iemand dat ook ff bij mij kan doenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, welke PSV supporter wil en kan me uit de brand helpen? Geld wordt uiteraard direct overgemaakt.
maar dat was het laatste europees avontuur van vitessequote:Op woensdag 6 september 2006 21:52 schreef Doc het volgende:
... mwaoh, kwalitatief niet echt eerlijk gezegd. 1-0 als ik het goed onthouden heb, met een doelpunt van Owen, maar het was wel leuk.
Als ik naar het stadion ben geweest en daarna uitga kan het nog wel eens gebeuren dat ik een shirtje aan heb. Ook in de pub als ik daar wedstrijd kijk heb ik nog wel eens een shirtje aan. Je moet als je weer eens Liverpool rond kijken. Daar draagt de helft van de stad ongeveer ten allen tijden een voetbal shirtquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Gaan er serieus mensen uit in een voetbalshirt?
In de pub is een ander verhaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik naar het stadion ben geweest en daarna uitga kan het nog wel eens gebeuren dat ik een shirtje aan heb. Ook in de pub als ik daar wedstrijd kijk heb ik nog wel eens een shirtje aan.
Doe je dan ook je Burberrypetje, adidas-trainingsbroek en Reebok Classics aanquote:Je moet als je weer eens Liverpool rond kijken. Daar draagt de helft van de stad ongeveer ten allen tijden een voetbal shirt
Als ik uitga ga ik eigenlijk meestal naar de pubquote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In de pub is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 6 september 2006 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
Doe je dan ook je Burberrypetje, adidas-trainingsbroek en Reebok Classics aan![]()
Fokking Sone!!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
maar dat was het laatste europees avontuur van vitesse, of je moet twente ook meerekenen
![]()
maar Liverpool kroop toen op het laatst ook nog door het oog van de naald , op anfield eigenlijk hetzelfde
Meer dan jij ooit in je miezigere leventje zal weten.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef timmeeeh het volgende:
Maar ik vind het tof voor je dat je zoveel van Engeland af weet![]()
Hoi sukkelquote:Op woensdag 6 september 2006 20:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik heb het over de ambiance in het stadion, nerd.
Maar ik vind het tof voor je dat je zoveel van Engeland af weet![]()
Duh, dat begrijp ik, ik ben de winnende bieder.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:52 schreef TerroRobbie het volgende:
De objectaanbieding is afgelopen
Voor 100 e haal ik trouwens morgen een kaartej voor je kasta
Ik ken mensen door vrijwel het hele land, maar Eindhoven is nu net toevallig onbekend terreinquote:Op donderdag 7 september 2006 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Morgen (ja vandaag dus) begint de voorverkoop voor clubcard houders. Je kunt toch wel iemand strikken????
Mij ook, krijg mijn kaart morgen. Zal eens kijken of ik iets voor je kan doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ken mensen door vrijwel het hele land, maar Eindhoven is nu net toevallig onbekend terrein.
Nou ja, ken wel iemand, maar die heeft een grafhekel aan voetbal.
Maarreuh, 100 euro lijkt me wel een beetje overdreven, de beste plek via ticketbox is notabene ¤78...
Toch lekker dat idee dat je morgen lekker in je bedje kan blijven liggen in de wetenschap dat de kaartjes er morgen voor je uitgetrokken wordenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mij ook, krijg mijn kaart morgen. Zal eens kijken of ik iets voor je kan doen.
Dat kaartje is voor vak GG, mijn eigen kaartje is voor M DUS DAAR WIL IK JOU DUS NIET ZIEN!quote:Op donderdag 7 september 2006 02:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor welk vak heb je dat kaartje?
Zou tof zijnquote:Op donderdag 7 september 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mij ook, krijg mijn kaart morgen. Zal eens kijken of ik iets voor je kan doen.
Nee zit wrs op west.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat kaartje is voor vak GG, mijn eigen kaartje is voor M DUS DAAR WIL IK JOU DUS NIET ZIEN!
Mail maar naar . Maar kan niks beloven.quote:Op donderdag 7 september 2006 02:01 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zou tof zijn.
Kan je anders wel even m'n 06 geven aangezien ik morgen de gehele dag weer zo'n beetje op het werk zit?
kutquote:Op donderdag 7 september 2006 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Slecht nieuws kassa, check je mail.
Nah, er is toch vast wel een PSV-er die zelf niet kan die dag en in ruil voor een kratje bier even 2 kaartjes wil ophalen?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
ben er bang voor dat er weinig kans is , alle psvers met een cc of scc gaan allemaal zelf dan blijft er weinig en die zijn ook zo weg voor vrienden.
hopelijk zijn er dan meerderequote:Op donderdag 7 september 2006 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, er is toch vast wel een PSV-er die zelf niet kan die dag en in ruil voor een kratje bier even 2 kaartjes wil ophalen?
Woooaaaah! Dus je zou in principe 4 kaartjes kunnen regelen?quote:Op donderdag 7 september 2006 22:14 schreef BillyBeflap het volgende:
Had ik dit maar eerder geweten. We hebben met 7 vrienden seizoenskaart en 2 gaan er niet naar de CL wedstrijden ivm school.
Ik heb alleen echt geen tijd om die kaartjes te gaan halen, want moet werken.
Maar is het nog niet uitverkocht dan?
Nee volgens mij alleen bij ticketboxen in regio Eindhoven. Ik werk in Den Bosch, dus daar zullen ze ze niet verkopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Woooaaaah! Dus je zou in principe 4 kaartjes kunnen regelen?
Nah, zeg het maar, hoe kan ik je zover krijgen dat je die kaartjes voor me haalt?
Je kunt ze toch bij elk ticketbox verkooppunt halen? Desnoods ga je in je lunchpauze zou ik zeggen.
Van de ticketbox site, verkooppunten in Den Bosch:quote:Verkoop:
Voor deze wedstrijd heb je een PSV (Seizoen/Supporters) Club Card nodig. Momenteel zijn er nog losse toegangskaarten voor deze wedstrijd verkrijgbaar. Je kunt per PSV (Seizoen/Supporters) Club Card twee toegangskaarten kopen (reeds gekochte passe-partouts tellen niet mee). De sfeervakken zijn inmiddels uitverkocht.
Toegangskaarten zijn te koop via TicketBox.
quote:FRS 28 Den Bosch
Pensmarkt 28
5211 JT
DEN BOSCH
FRS 105 NS Den Bosch
Stationsplein 129
5211 AP
DEN BOSCH
Trend Records Den Bosch
Orthenstraat 25
5211 SV
DEN BOSCH
*Tabakszaak Klijn
Visstraat 52
5211 DN
DEN BOSCH
Passarelle
Leeghwaterlaan 129
5223 DS
DEN BOSCH
Bruna 8649
Rijnstraat 493
5215 EJ
DEN BOSCH
Milo 359
Helftheuvelpassage 84
5224 AP
DEN BOSCH
FRS 166 Helftheuvel
Helftheuvelpassage 250
5224 AP
DEN BOSCH
Sigarenspeciaalzaak Joop van Ravenstein
Mgr. Diepenstraat 41
5212 BV
DEN BOSCH
Het staat op de PSV site, dus ik neem aan dat het klopt jaquote:Op donderdag 7 september 2006 22:32 schreef BillyBeflap het volgende:
Heb idd ff gekeken op PSV.nl en volgens mij kan ik ze zelfs halen met mijn SCC, ondanks dat ik al een passepartout heb. Klopt dit Kastanova?
Pffff, de laatste keer dat ik in het Philips stadion was, kan al wel 3 jaar geleden zijn, dus geen flauw idee wat de leukere plekken zijn...quote:Als jij nou ff uitzoekt wat voor kaartje etc je precies wil en wat ik ervoor moet doen en hoe ik ze bij jou ga krijgen enz......dan wil ik er wel eens ff over denken om morgen na mn werk langs de ticketbox te crossen met mn autootje.
Tja, als je kaartjes voor West kunt regelen, ik vind het best, als ik de wedstrijd maar kan zienquote:Op donderdag 7 september 2006 22:46 schreef BillyBeflap het volgende:
nou ik weet dat de sfeervakken zijn uitverkocht. Maar eigenlijk heb je overal wel goed zicht en op West is het ook best gezellig.
Maar ik zou 2 kaarten kunnen regelen met mijn kaart dus, maar hoe komen die kaarten bij jou en het geld bij mij? En de krat bier uiteraard!
martinbl[apestaartje]home.nlquote:Op donderdag 7 september 2006 22:52 schreef BillyBeflap het volgende:
Klopt dat bovenste mailadres in je profiel? Dan zal ik je wel ff mailen
En een mail terugquote:Op donderdag 7 september 2006 23:03 schreef BillyBeflap het volgende:
heb je gemaild
Dat moet toch sowieso, onafhankelijk van het vak waar je tijdens de wedstrijd in zitquote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
staat erinquote:Op donderdag 7 september 2006 23:25 schreef BillyBeflap het volgende:
ok zet je mail er maar ff in, dan zal ik je wel proberen in contact te brengen met die maat van me
Mwah, wil nog weleens in een Feijenoorddinkie de kroeg betredenquote:Op woensdag 6 september 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Gaan er serieus mensen uit in een voetbalshirt?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ kastanova is het bij jou gelukt ?
BillyBeflap en leolinedance nogmaals bedankt![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
ik pak zo een lekkere Bavaria van je![]()
Dat gaan ze op dusdanig korte termijn dus écht ff niet doen héquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat dus misschien helemaal niet door als Gil Vicente niet snel inbindt. Stond in het AD. De UEFA wil dan alle Portugese clubs uitsluiten en vervangen door andere teams. Dan wordt er opnieuw geloot en wordt de eerste speelronde dus volledig geschrapt.
En jij denkt echt dat dat gebeurt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat dus misschien helemaal niet door als Gil Vicente niet snel inbindt. Stond in het AD. De UEFA wil dan alle Portugese clubs uitsluiten en vervangen door andere teams. Dan wordt er opnieuw geloot en wordt de eerste speelronde dus volledig geschrapt.
Je hebt het over UEFA bobo's, die kunnen alleen maar dreigen. Maar voor de rest wordt er niks mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Je weet niet Doc. Gil Vicente lijkt het aan te durven om voet bij stuk te houden. Maar misschien zegt de bond dan wel: okee, kom dan maar terug.
Zeg maar waar en hoelaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef Doc het volgende:
Dit is mooie gelegenheid voor een LFC meet
Lijkt me wel hequote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
is er in het centrum nog wat voor de FCL - Fans ? ongeveer net zoiets als bij de Uefa Cup finale of is dat weer iets teveel van het goede ?
de meeste zullen wel in de kroeg zitten , maar ik bedoelde meer zoon plein met muziek en al die fans samen en dan in 1 tocht naar het stadion .quote:Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me wel heAl zullen dr wel zat Lpool fans door de stad lopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef PLAE@ het volgende:
ik zie nu op kasta z'n msn naam dat ie een kaartje over heeft![]()
Boeien, toch een tijdelijk nummerquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef JaWi het volgende:
Zo wanhopig dat je je nummer online pleurt? Daar kan je hem ook wel verkopen hoor.
Winst?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mijn kaartje net ook verkocht.
Het was meer de bedoeling dat je een bedrag in ging vullenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doh, anders ga ik er zelf wel zitten.![]()
Laat die jongen toch, die komt voor de wedstrijd. Niet voor alles erom heen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Ga eens die kant op man, ben je niet lekker ofzo
Verander jij effe je signature wil jequote:Op woensdag 13 september 2006 00:43 schreef Doc het volgende:
't Was leuk. LFC shirtje aan was geen enkel probleem in het PSV vak - maar goed - bleek dan ook ook op West te staan. Staan en meezingen met YNWA op het eind was ook geslaagd
Als het een dikke Engelsman uit omgeving Liverpool was, wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:47 schreef Superheld het volgende:
Als ik het een uur geleden had geweten had ik nog wel een koper, die is echter al in Eindhoven aan een kaartje geraakt (Robbie?).
Lang leve de PDA, UMTS en een chauffeurquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:02 schreef Bananenman het volgende:
Ga eens die kant op man, ben je niet lekker ofzo
Nou, vertel.quote:Op woensdag 13 september 2006 01:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
De terugweg was trouwens spectaculairder dan de wedstrijd zelf, maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |