Graag gedaanquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ kastanova is het bij jou gelukt ?
BillyBeflap en leolinedance nogmaals bedankt![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
ik pak zo een lekkere Bavaria van je![]()
Dat gaan ze op dusdanig korte termijn dus écht ff niet doen héquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat dus misschien helemaal niet door als Gil Vicente niet snel inbindt. Stond in het AD. De UEFA wil dan alle Portugese clubs uitsluiten en vervangen door andere teams. Dan wordt er opnieuw geloot en wordt de eerste speelronde dus volledig geschrapt.
En jij denkt echt dat dat gebeurt?quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:06 schreef methodmich het volgende:
Hmm, gaat dus misschien helemaal niet door als Gil Vicente niet snel inbindt. Stond in het AD. De UEFA wil dan alle Portugese clubs uitsluiten en vervangen door andere teams. Dan wordt er opnieuw geloot en wordt de eerste speelronde dus volledig geschrapt.
Je hebt het over UEFA bobo's, die kunnen alleen maar dreigen. Maar voor de rest wordt er niks mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
Je weet niet Doc. Gil Vicente lijkt het aan te durven om voet bij stuk te houden. Maar misschien zegt de bond dan wel: okee, kom dan maar terug.
Zeg maar waar en hoelaatquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:17 schreef Doc het volgende:
Dit is mooie gelegenheid voor een LFC meet
Lijkt me wel hequote:Op zondag 10 september 2006 21:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
is er in het centrum nog wat voor de FCL - Fans ? ongeveer net zoiets als bij de Uefa Cup finale of is dat weer iets teveel van het goede ?
de meeste zullen wel in de kroeg zitten , maar ik bedoelde meer zoon plein met muziek en al die fans samen en dan in 1 tocht naar het stadion .quote:Op zondag 10 september 2006 21:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me wel heAl zullen dr wel zat Lpool fans door de stad lopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef PLAE@ het volgende:
ik zie nu op kasta z'n msn naam dat ie een kaartje over heeft![]()
Boeien, toch een tijdelijk nummerquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:12 schreef JaWi het volgende:
Zo wanhopig dat je je nummer online pleurt? Daar kan je hem ook wel verkopen hoor.
Winst?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb mijn kaartje net ook verkocht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |