Wheeeeeeeeeeehehehequote:Op woensdag 6 september 2006 08:37 schreef twi het volgende:
Je koopt ze dit keer toch wel zelf he, die kaartjes?
Ik moet ook nog teruglopen naar m'n auto... Lijkt me niet echt wenselijk om bij een eventueel verlies van PSV in Liverpool shirt door Eindhoven te lopen...quote:Op woensdag 6 september 2006 08:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waarschijnlijk kan je ook wel met je Liverpool shirtje in een PSV vak gaan zitten (van S tot Y is niet wenselijk) als je je goed gedraagt, alleen is het de vraag of je het risico wil lopen
Lijkt me echt niet zo'n probleem hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik moet ook nog teruglopen naar m'n auto... Lijkt me niet echt wenselijk om bij een eventueel verlies van PSV in Liverpool shirt door Eindhoven te lopen....
Fijne reactie, daar heeft ie heel erg veel aan denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef timmeeeh het volgende:
Dude, als je Liverpool fan bent is er niets gavers dan in Liverpool naar een wedstrijd gaan. Maargoed, als jij in het smerige philips stadion in het smerige eindhoven wilt zitten moet je het vooral doen.
als ie naar jou luistert, kan ie naar huis strompelen met een kapotgeslagen gezichtquote:Op woensdag 6 september 2006 08:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Fijne reactie, daar heeft ie heel erg veel aan denk ik.
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:45 schreef timmeeeh het volgende:
als jij in het smerige philips stadion in het smerige eindhoven wilt zitten moet je het vooral doen.
Neen, ik ben ook voor Liverpool.quote:
Ja.quote:Of generaliseer ik nu?
Maar ook ajax supporter dus?quote:
Nee. Ook voor Liverpool, net als TS.quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 08:30 schreef kastanova het volgende:
En mocht het praktisch onmogelijk zijn; wat heb ik (naast geld. ) nodig om aan een kaartje voor het PSV vak te komen?
Je zegt het zelf al......quote:Op woensdag 6 september 2006 09:38 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Pff, ik heb als kind 4x uitwedstrijd bij PSV in Ajax-tenue bezocht met pa en keihard gejuichd (al wonnen we maar 2), totaal geen probleem. In je Liverpool-shirt kan je dat helemaal 100 procent doen, zelfs naast dat zogenoemde 'fanatieke' vak.
M'n pa doet dat bijna elk jaar gewoon nog hoor. En nu sta ik liever in het uitvak als ik naar België ga. Maar voor het zicht gaat me pa altijd in het thuisvak staan...quote:
Dat is heel lang geleden ja, 1994/1995 (toen was ik toch al 8 hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De laatste keer dat Ajax in Eindhoven won was je amper geboren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |