Ah ja, die reactie is weg, bedankt voor het melden.quote:Op zondag 24 september 2006 17:48 schreef Roeni3 het volgende:
MadMarco kan als hij reageert, dat alleen doen met debiele, overdreven afkrakende en vooral irritante kutposts. Wat een kut user.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ex nieuwe vriend/vriendin ( competitie gevoel )
Oh, en c_c, voel je vrij voor het woord 'kut' de wat vriendelijkere benaming 'flamoes' te gebruiken.
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij was maar een clown....quote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Ga ergens anders spelenquote:Op woensdag 27 september 2006 23:16 schreef JoeyT het volgende:
Ff laten weten dat Mordreth echt een slappe lul van een moderator is... Beetje man zonder ballen idee...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ff feedback, verder nietsquote:Op donderdag 28 september 2006 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding. Anders nog iets?
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff feedback, verder nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo eropquote:Op donderdag 28 september 2006 11:55 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Toch even nieuwsgierig.. doe ik wat verkeerd ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want je zit me vrijwel altijd af te kraken.. dus vertel eens..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja t gaat me niet eens om je modereren, daar merk ik weinig van. Dus als je dat ongemerkt doet dan doe je je werk denk ik goed. Alleen je adviezen zijn afentoe omte kotsen. Zo 13 in een dozijn met een vleugje vrouwelijkheid van hier tot Tokyo eropom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:11 schreef Mordreth het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.right..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgende keer als je denkt weer even zo idioot je mening te verkondigen.. bedenk je dan evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.quote:
Ik wilde t in het desbetreffende topic zeggen, maar dacht dit is een betere plek.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:22 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onzinnige kinderlijke reacties hier in feedback die niks met modereren te maken heeft en geheel onnodig zijn om te vermelden.
Ik kan je geruststellen.. het ligt niet aan jouquote:Op donderdag 28 september 2006 22:03 schreef Kreupelhout het volgende:
Ligt het aan mij, of is ineens het topic "Lange jongens, kleine meisjes" verdwenen?
Waarom?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:44 schreef Mordreth het volgende:
slot
Mjah, we zijn nu alweer een uur verder en het topic is nog niet heropend.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom?
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Je topic is gewoon een bagger topic dat zowel R&P als Onzin onwaardig is.
bag·ger (de ~, ~s)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Leg eens uit, in plaats van het roepen van: BAGGER.
Je kan dan wel blauw zijn, een heldere uitleg komt er niet.
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
Dom gelul.
Neem nog een fles bier, daarmee krijg je de kater wegquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Je moet dat topic gewoon heropenen. Mwwwwhumbah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop