Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Me EDIT!!!! wat doe je!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik meen er alleen niet veel van![]()
Tozzoquote:
Niet gzond hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alweer, dat deed je net ook al![]()
Hij rookt wel heul veul en heul veuk hequote:Op woensdag 6 september 2006 01:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alweer, dat deed je net ook al![]()
Jij stoptte toch ook?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Roken heeft ook goede kanten hoor
Ja doe eensquote:Op woensdag 6 september 2006 01:04 schreef Sebasser het volgende:
Ik zal er eens ene paar opnoemen
Ik val wel vaker niet opquote:
Owquote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Stel je kan niet opschieten met je collega's
Of op school niet.
Nou, dan begin je te roken, en dan ben je toch stoer man!
Ja echt wel!
Ja, los daarvan heb je nu 80 % meer kans om aangesproken te worden door andere mensen.
Okéquote:Op woensdag 6 september 2006 01:06 schreef Sebasser het volgende:
En die redenen van net gelden trouwens niet voor mij.
wheheh, waarom had ik diep van binnen dat antwoord verwachtquote:Op woensdag 6 september 2006 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hoe weet je dat zo zeker?
Je zocht terugquote:Op woensdag 6 september 2006 01:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik zocht ff terug.
Toen zag ik dat het nog van de vorige dag was![]()
Al die delen staan toch in de OP liefie!quote:
Users united?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Stel je kan niet opschieten met je collega's
Of op school niet.
Nou, dan begin je te roken, en dan ben je toch stoer man!
Ja echt wel!
Ja, los daarvan heb je nu 80 % meer kans om aangesproken te worden door andere mensen.
Niet dat ik in dat vorig topic al eerder had gepost hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Al die delen staan toch in de OP liefie!
Zo veel moeite was het niet
En je weet dat ik alles voor je over heb
Die 80 % dat je aangesproken kan worden is trouwens met de vraag of je ook eentje voor hun hebtquote:
Deel 130-1quote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet dat ik in dat vorig topic al eerder had gepost hoor
Ik begin nu sterk mijn twijfels te krijgen
Ik Fok!... ik kijk geen tvquote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is dat nie van die ene reclame met dat voetbal veld en al die kinderen ?
of je bent na het "samenroken"je aansteker kwijtquote:Op woensdag 6 september 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die 80 % dat je aangesproken kan worden is trouwens met de vraag of je ook eentje voor hun hebt
ik heb twee zippo'squote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef murp het volgende:
[..]
of je bent na het "samenroken"je aansteker kwijt![]()
De OP is helemaal bijgewerkt?quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De OP is helemaal bijgewerkt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef murp het volgende:
[..]
een met je naam en de ander met je username?
mn vriendin jat m steeds en geeft mij dan de schuld weer dat ik hem van haar gejat heb...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
En daarnaast let ik echt wel op wie hem heeft gebruikt of wat dan ook, als ik dat ding al uitleende
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
ESSEL ESSEL DE BURGEMEESTER IS WESSEL!
past dat op je zippo?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
ESSEL ESSEL DE BURGEMEESTER IS WESSEL!
Of Sebagger, ook goedquote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dat niet
Ik heb wel eens zitten denken om mijn username op een shirt te laten drukken 14.gif
Maar dat heeft niks met internet te maken of wat dan ook
Sebasser, van Sebas..![]()
Ik een duckse duit en een bierviltjequote:
Sebaggerquote:
ahhh wat lief...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dat niet
Ik heb wel eens zitten denken om mijn username op een shirt te laten drukken 14.gif
Maar dat heeft niks met internet te maken of wat dan ook
Sebasser, van Sebas..![]()
Oh, leuke vriendin danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef murp het volgende:
[..]
mn vriendin jat m steeds en geeft mij dan de schuld weer dat ik hem van haar gejat heb...
Buurmannen die Wessel hetenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat nou
Ik moest opeens aan een buurman denken, die iedereen hier wessel noemt
ik leef van haar geld....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, leuke vriendin dan
Check je je geld wel genoeg
Kom je het wel hier laten zien toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak maar over dat geld, dan koop ik dat shirt
Woon je danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom je het wel hier laten zien toch?
omgquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb echt een stuk of 40 poppetjes....![]()
Als ie maar luisteren doetquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heet officieel anders, maar dat boeit niemand wat
In mijn huisquote:
Lekker rustig danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik spreek hem bijna nooit, dus daar weet ik het fijne niet van
Heejquote:
Hoeveel moet je voor zo'n pop hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef murp het volgende:
[..]
nu verkopen ze die dingen niet meer... ik heb trouwens ook poppetjes van The mask!
quote:
Ui?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoeveel moet je voor zo'n pop hebben
stukje rauwe ui? ja lekkerquote:
quote:
Sambal bij?quote:
een klein stukje...quote:
Ach, ik hou niet echt van deze mensen of zo.quote:
sperma is ook goed voor de keelquote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef Acryl het volgende:
[..]
een klein stukje...
een hele of een halve ui is idd
(wel goed tegen de verkoudheid)
Niks mis mee hoorquote:
oh... leukquote:Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik hou niet echt van deze mensen of zo.
We hebben 1 huis, daar wonen mensen van 60+ in of zo.
Die zijn echt veel te stil, maar lijken trouwens wel of ze nog 50 zijn
Wat ook wel kan, ik weet heel hun leeftijd eigelijk helemaal niet![]()
De anderen hebben 3 kinderen, of 2
Weer anderen (mijn directe buren) zijn vrijwel nooit thuis ivm werk in amsterdam..
En de andere kant wonen 3 kleine kinderen, die eigelijk nooit tot last zijn.
Behalve als ze je alles gaan vragen, en als je dan antwoord geeft dat hun dan blijven zeggen 'Waarooooom ?'
En daarnaast woont die wessel dus, met zijnj vriendin.
En daarnaast nog een ouder stel.
ik woon dus in een blokje van 7 huizen of zo
Nu jij![]()
Ik zei toch dat ik in mijn huis woonde!quote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik woon in mijn huis en Sebasser zegt dattie ook in mijn huis woont... maar ik zie hem niet
Oooowwquote:Op woensdag 6 september 2006 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik woon in mijn huis en Sebasser zegt dattie ook in mijn huis woont... maar ik zie hem niet
quote:
wellesquote:Op woensdag 6 september 2006 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zo snel heb jij heul die tekst niet kunnen lezen
Medium of well done?quote:
t ging toch over rauwe ui?quote:
Ik woon in een rijtje van 6.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ik hou niet echt van deze mensen of zo.
We hebben 1 huis, daar wonen mensen van 60+ in of zo.
Die zijn echt veel te stil, maar lijken trouwens wel of ze nog 50 zijn
Wat ook wel kan, ik weet heel hun leeftijd eigelijk helemaal niet![]()
De anderen hebben 3 kinderen, of 2
Weer anderen (mijn directe buren) zijn vrijwel nooit thuis ivm werk in amsterdam..
En de andere kant wonen 3 kleine kinderen, die eigelijk nooit tot last zijn.
Behalve als ze je alles gaan vragen, en als je dan antwoord geeft dat hun dan blijven zeggen 'Waarooooom ?'
En daarnaast woont die wessel dus, met zijnj vriendin.
En daarnaast nog een ouder stel.
ik woon dus in een blokje van 7 huizen of zo
Nu jij![]()
Ik toch ook?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik in mijn huis woonde!
nee hoor, mijn stiefvader houdt er niet van...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtje van 6.
waarom houden alle alcoholisten van Andre Hazes, Koos Rolstoel en Fransje Bouer?
Die gaat meer voor dat Roelvink figuur een mijn plaatsgenootje Woltertje?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:30 schreef murp het volgende:
[..]
nee hoor, mijn stiefvader houdt er niet van...![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Acryl het volgende:
want ze gelooft in mij!!!!!!!!11111111111!!!!één!!11unopalomablanca!!11
en oja ze ziet toekomst in ons allebei
Dan zit ik nog lekker.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtje van 6.
Aan 1 kant een buurvrouw (gratenpakhuis) die is gescheiden en een alcoholist heeft opgedoken waar ze nu mee samenwoont.... waarom houden alle alcoholisten van Andre Hazes, Koos Rolstoel en Fransje Bouer?
Aan de andere kant een buurman die alleen is, niets mis mee.
Daarnaast een stel wat duiven als hobby heeft... daarnaast de meest lieve mensen die je kan bedenken
Dan nog 1 gezin met 3 kids... alleen de jongste daarvan is een jankerd... de andere 2 zijn okay.
nee, ken je die 2 duitse manen? modern talking....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die gaat meer voor dat Roelvink figuur een mijn plaatsenootje Woltertje?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Acryl het volgende:
quote:
Nu heb ik zin om dat liedje keihard aan te zetten, puur om de buren op te fokkenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:31 schreef Acryl het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om dat liedje keihard aan te zetten, puur om de buren op te fokken
Naam ja... muziek iets minderquote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ken je die 2 duitse manen? modern talking....![]()
Ik had ooit een kleurtje, maar die is nu wegquote:Op woensdag 6 september 2006 01:32 schreef Acryl het volgende:
[..]wat is er... vertel t eens aan ome kip..
Doe eens snel je billen afvegenquote:
kutmuziekquote:Op woensdag 6 september 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Naam ja... muziek iets minder
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had ooit een kleurtje, maar die is nu weg![]()
Misschien doet ie wel aan bukakkequote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens snel je billen afvegen![]()
Ik geloof je meteenquote:
Ehm, je werkt in een verzorgings tehuis.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:34 schreef murp het volgende:
ik vond net z'n snnoephartje met "help"![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien doet ie wel aan bukakke
T_T?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien doet ie wel aan bukakke
Schopje-----> TRUquote:Op woensdag 6 september 2006 01:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ehm, je werkt in een verzorgings tehuis.
Dat kan een teken zijn voor iets..
Ik heb hier een fiets voor mijn moeder!quote:
die fiets jarig?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb hier een fiets voor mijn moeder!
Die nou pleite is
Ik heb hier een fiets voor mijn moeder!
60 jaar alweer
Die morgen jarig is !
ik heb ze allemaal kalmerings tabletten na het eten gegeven... rustig avondje was hetquote:Op woensdag 6 september 2006 01:37 schreef Acryl het volgende:
kindergespuis?
paardenverdoving kan ik je wel aanraden, dat werkt 2 avondenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal kalmerings tabletten na het eten gegeven... rustig avondje was het
ik moet ze wel in de ochtend wakker krijgen....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:39 schreef Acryl het volgende:
[..]
paardenverdoving kan ik je wel aanraden, dat werkt 2 avonden
Handigquote:Op woensdag 6 september 2006 01:38 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal kalmerings tabletten na het eten gegeven... rustig avondje was het
Waarom datquote:Op woensdag 6 september 2006 01:40 schreef murp het volgende:
[..]
ik moet ze wel in de ochtend wakker krijgen....![]()
rode gele witte oranje tabletten... ik had een hele hand vol....quote:
Nu begin je ongeloofwaardig te worden..quote:Op woensdag 6 september 2006 01:41 schreef murp het volgende:
[..]
rode gele witte oranje tabletten... ik had een hele hand vol....
ik heb verteld dat het smarties waren....![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:41 schreef murp het volgende:
[..]
rode gele witte oranje tabletten... ik had een hele hand vol....
ik heb verteld dat het smarties waren....![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:41 schreef Qunix het volgende:
Niveau jongens.......................................
kerstwip maken dan?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
Met kerst ben ik alleen!1!!!
lekker voor jequote:Op woensdag 6 september 2006 01:42 schreef Sebasser het volgende:
Met kerst ben ik alleen!1!!!
hier onder het bureauquote:
pedohoerquote:Op woensdag 6 september 2006 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
eerst was ik hoer![]()
2dingen zijn kan niet...
Je bent nooit stoer geweestquote:Op woensdag 6 september 2006 01:44 schreef murp het volgende:
[..]
eerst was ik stoer![]()
2dingen zijn kan niet...
hier onder het bureauquote:Op woensdag 6 september 2006 01:44 schreef Acryl het volgende:
[..]
hier onder het bureau
euh weetikniet
quote:
Bij jou onder het bureau ?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:44 schreef Acryl het volgende:
[..]
hier onder het bureau
euh weetikniet
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:45 schreef murp het volgende:
[..]
hier onder het bureau
euh weetikniet
![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij jou onder het bureau ?
Nee, dat denk ik toch niet
hehe.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:46 schreef Acryl het volgende:
[..]
ja de vorige werkster moest ik ook ontslaan omdat ze niet onder tafel wou zuigen
Mijn ex vrouw doet het met de melkboerquote:Op woensdag 6 september 2006 01:48 schreef Acryl het volgende:
mellek
melk verkopen?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn ex vrouw doet het met de melkboer
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
Jullie......... De sfeer........... Verpesten.
hij zei toch niet wat ze samen doen... en aangezien de melkboer melk verkoopt....quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:49 schreef Qunix het volgende:
Jullie......... De sfeer........... Verpesten.
Valt nu toch niet meer opquote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Hej SOLquote:
Ja, hier.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef The_Terminator het volgende:
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef [b]blauw[b]]The_Terminator[b][/blauw] het volgende:[/b]
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |