De OP is helemaal bijgewerkt?quote:
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 01:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De OP is helemaal bijgewerkt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef murp het volgende:
[..]
een met je naam en de ander met je username?
mn vriendin jat m steeds en geeft mij dan de schuld weer dat ik hem van haar gejat heb...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
En daarnaast let ik echt wel op wie hem heeft gebruikt of wat dan ook, als ik dat ding al uitleende
quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
ESSEL ESSEL DE BURGEMEESTER IS WESSEL!
past dat op je zippo?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:12 schreef Sebasser het volgende:
ESSEL ESSEL DE BURGEMEESTER IS WESSEL!
Of Sebagger, ook goedquote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dat niet
Ik heb wel eens zitten denken om mijn username op een shirt te laten drukken 14.gif
Maar dat heeft niks met internet te maken of wat dan ook
Sebasser, van Sebas..![]()
Ik een duckse duit en een bierviltjequote:
Sebaggerquote:
ahhh wat lief...quote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
Nee, dat niet
Ik heb wel eens zitten denken om mijn username op een shirt te laten drukken 14.gif
Maar dat heeft niks met internet te maken of wat dan ook
Sebasser, van Sebas..![]()
Oh, leuke vriendin danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:13 schreef murp het volgende:
[..]
mn vriendin jat m steeds en geeft mij dan de schuld weer dat ik hem van haar gejat heb...
Buurmannen die Wessel hetenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat nou
Ik moest opeens aan een buurman denken, die iedereen hier wessel noemt
ik leef van haar geld....quote:Op woensdag 6 september 2006 01:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, leuke vriendin dan
Check je je geld wel genoeg
Kom je het wel hier laten zien toch?quote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak maar over dat geld, dan koop ik dat shirt
Woon je danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom je het wel hier laten zien toch?
omgquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb echt een stuk of 40 poppetjes....![]()
Als ie maar luisteren doetquote:Op woensdag 6 september 2006 01:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heet officieel anders, maar dat boeit niemand wat
In mijn huisquote:
Lekker rustig danquote:Op woensdag 6 september 2006 01:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik spreek hem bijna nooit, dus daar weet ik het fijne niet van
Heejquote:
Hoeveel moet je voor zo'n pop hebbenquote:Op woensdag 6 september 2006 01:18 schreef murp het volgende:
[..]
nu verkopen ze die dingen niet meer... ik heb trouwens ook poppetjes van The mask!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |