Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:25 schreef melismay het volgende:
Dat groepje van P. Diddy vind ik nog niet eens zo heel lelijk gekleed
OMG That's just scary!quote:
Off-topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit. Ik neuk al die slecht geklede mokkels in dit topic als ik de kans krijg.![]()
Vooral dat subtiele stukje borst doet het hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef SEMTEX het volgende:
WTF zijn de slechtzittende broekpakken weer in de mode?
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:00 schreef rena het volgende:
Ik heb het idee dat Janet Jackson nou niet echt super gelukkig is sinds ze zo veel afgevallen is. Op alle foto's die ik gezien heb ziet ze er een beetje mat uit![]()
Wat dacht je van fotoshop???????quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Ik zeg toch niks over haar figuur? Ik vind alleen haar uitstraling kut geworden sinds ze zo is afgevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:04 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Toch heeft ze een gruwelijk goed figuur voor haar leeftijd. Daar kunnen genoeg 15 jarigen nog een puntje aan zuigen.
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.quote:
well saidquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:13 schreef bloodymary het volgende:
De outfit even buiten beschouwing gelaten, ziet dat er wel goed uit, en dat is geen fotoshop!
quote:
In die bikini zou ik nog niet dood gevonden willen worden. Dat is wat er mis mee is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:20 schreef beatmeisje het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met die bikini-foto eronder, trouwens![]()
nicky heeft er wel goede schoenen bij aan hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Opzich wel een okaye jurk, maar het staat beide gewoon niet plus ze hebben verkeerde schoenen erbij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |