Dan ben jij vast nog niet zo lang op Fok! Want alles wat jij zegt is al tot in den treure besprokenquote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef gaengphed het volgende:
Ik zie niemand hier berichten over Larry Silverstein. Ook in het programma van Zembla gisteravond. Deze meneer heeft weten te omzeilen dat hij niet al het asbest in die Twin Towers hoefde op te ruimen (kosten in de miljoenen, zie de asbestose slachtoffers (in krant van vorige week)), en heeft 2.2 miljard dollar gekregen van de verzekering. Hij bezat eerst alleen toren 7, en kocht een paar maanden vóór de aanslagen toren 1 en 2 erbij, sloot er een dikke verzekering op af tegen terrorisme.
Overigens heeft hij zelf op tv toegegeven dat hij besloten had : to pull the building (toren 7). Hij wist er dus van. Pulling is vakjargon voor "Controlled Demolition". Dat deze gebouwen door brand van de dieseltanks in de kelder naar beneden is gekomen klopt niet. Het gebouw is met explosieven naar beneden gehaald. Voorbereiding voor zo'n taak kost minstens 3 weken.
De expert in Zembla"Als de plannen er al lagen om het gebouw tot ontploffing te brengen dan had het diezelfde dag nog gekund...met dik 40 man in 7 uur tijd.
Wat die Twin Towers betreft zei deze expert dat dit niet Controlled Demolition was omdat het gebouw van boven naar beneden instortte. Als de brand/hitte het ook niet veroorzaakt kan hebben (zie de mensen die met doeken uit die gapende gaten van het gebouw zwaaien) , wat dan wel? Knaagdieren?
Daarom dus U.S.....kalm aan jongen, niet direct zo agressief.quote:Op maandag 11 september 2006 11:11 schreef gooddaddy het volgende:
Omdat ik ook niet zeg dat er een vergelijking is tussen die twee. Het enige wat ik wil met mijn post is het tegendeel beweren van wat er beweerd wordt in hetgeen wat ik gequote heb. Daar wordt namelijk beweerd dat niet het hele gebouw kan instorten, hoogstens een deel. Ik probeer dus te laten zien dat wanneer een deel van een gebouw instort, dit deel de rest kan meenemen
Djeezes wat is dit weer voor bullshit ?quote:Op maandag 11 september 2006 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
kalm aan jongen, niet direct zo agressief.
Heb je je vorige post (reactie op mij) gezien? Gewoon rustig blijven, op dezelfde manier als in dat topic over gewicht aankomenquote:Op maandag 11 september 2006 11:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Djeezes wat is dit weer voor bullshit ?
nee nooit lolquote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Noemen ze jou wel eens spuit 11?
mee eens, ik was altijd heilig overtuigd dat wtc7 de smoking gun was, nu ben ik daar niet zo zeker meer van na het zien van gedetaileerde beelden waarop te zien is hoe delen van het dak instorten, dit wijst op dat iets op dit gebouw gevallen is, maar goed dan nog, er is geen vliegtuig in gevallen, die branden alleen hebben dat gebouw niet in laten storten, het is nogsteeds een verdachte gebeurtenis, daarnaast is het wtc7 niet recht naar beneden gevallen wat het detonatie theorietje toch ergens tegengaat..quote:Op maandag 11 september 2006 11:12 schreef FuifDuif het volgende:
Het valt mij altijd wel op dat de die hard consperancy nutcracks erg agressief worden als aan hun theorie wordt getwijfeld. Ze willen koste wat het kost gelijk krijgen. Ik zie een parallel met religie.
Maar...waarom voel je je dan genaaid?quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mee eens, ik was altijd heilig overtuigd dat wtc7 de smoking gun was, nu ben ik daar niet zo zeker meer van na het zien van gedetaileerde beelden waarop te zien is hoe delen van het dak instorten, dit wijst op dat iets op dit gebouw gevallen is, maar goed dan nog, er is geen vliegtuig in gevallen, die branden alleen hebben dat gebouw niet in laten storten, het is nogsteeds een verdachte gebeurtenis, daarnaast is het wtc7 niet recht naar beneden gevallen wat het detonatie theorietje toch ergens tegengaat..
ik twijfel erover, ik voel me nu best genaaid.
Ik agressief? Heb je je eigen reactie een paar posts geleden al eens bekeken.quote:Op maandag 11 september 2006 11:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarom dus U.S.....kalm aan jongen, niet direct zo agressief.
het valt ons altijd op dat "jullie" met beledegingen moeten aankomen om iemand uit de tent te lokken secu riddeculiseren.quote:Het valt mij altijd wel op dat de die hard consperancy nutcracks erg agressief worden als aan hun theorie wordt getwijfeld. Ze willen koste wat het kost gelijk krijgen. Ik zie een parallel met religie.
Jij moet echt eens goed lezen. Ik had het helemaal niet tegen jou.quote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik agressief? Heb je je eigen reactie een paar posts geleden al eens bekeken.
als jij dit al agressief vindt. Maar blijkbaar snap jij het nut van mijn post nog niet
En ik ben zo'n makkelijk slachtoffer héquote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef merlin693 het volgende:
jongens dat heet uit de tent lokken in de hoop op een emotioneel beladen reactie ! bekende post manier van degene in questie
Dat lijkt me afhankelijk van het topic waar 'we' in reageren, want in andere topics ben je dat helemaal nietquote:Op maandag 11 september 2006 12:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En ik ben zo'n makkelijk slachtoffer hé![]()
Laten we vooral haahaha niet jaloers makenquote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef merlin693 het volgende:
atg dat hij een oogjeop je heeft is al langer bekend
![]()
Dat hoeft helemaal niet, zijn constatering komt namelijk op het moment dat hij die gang van zaken al een aantal keren heeft vastgesteld. Het is niet zo dat er per se beledigd moet worden om 'jullie' uit de tent te lokken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef merlin693 het volgende:
jongens dat heet uit de tent lokken in de hoop op een emotioneel beladen reactie ! bekende post manier van degene in questie
[..]
het valt ons altijd op dat "jullie" met beledegingen moeten aankomen om iemand uit de tent te lokken/riddeculiseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
k jongen als jij het zegtquote:SPOILERgewone logica is al voldoende...
omdat in alle beelden die eerder gezien werden het juist in die hoek zat dat het duidelijk een controlled demolition was, vanuit een andere angle duidelijk niet.quote:Op maandag 11 september 2006 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar...waarom voel je je dan genaaid?
Dus je zegt nu dat alle bewijs die je tot nu toe had gezien wees op een controlled demolition, terwijl de beelden die de gebeurtenissen van een andere hoek lieten zien juist lieten zien dat er geen controlled demolition was?quote:Op maandag 11 september 2006 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat in alle beelden die eerder gezien werden het juist in die hoek zat dat het duidelijk een controlled demolition was, vanuit een andere angle duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |