abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41693089
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:23 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat bestandje ken ik al.
Maar gezien de extensie van de site (.gov) is dat nauwelijks objectief te noemen, niet?
Ja hoor, alle tienduizenden medewerkers van de Amerikaanse overheid en de FEMA zijn erbij betrokken.
pi_41693103
Ah, zelfs een explosieven-expert is er heilig van overtuigd dat gebouw 7 is neergehaald door explosieven.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41693134
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ja hoor, alle tienduizenden medewerkers van de Amerikaanse overheid en de FEMA zijn erbij betrokken.
Ja hoor, en alle tienduizenden medewerkers van de overheid en de FEMA hebben aan dit bestandje meegewerkt.
Wat een zaadargument zeg . Waar slaat het op wat je beweert? Ik zeg dat het niet objectief is omdat het op een Amerikaanse overheidssite staat en dan kom je met zo'n argument.
Makes sense .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_41693149
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Panick het volgende:
Ah, zelfs een explosieven-expert is er heilig van overtuigd dat gebouw 7 is neergehaald door explosieven.
Bij Implosionworld waren ze van een andere mening gedaan.
Alleen dat linkje is nu dood .

Maar wel opvallend dat hier experts tegengestelde meningen hebben.
pi_41693262
Dat van dat handelen met 100 miljoenen dollars net voor de aanslagen (en het feit dat ze er niet meer over mogen praten) is voor mij HET bewijs dat Amerika dondersgoed wist wat er ging gebeuren.
Jan en Alleman had ze gewaarschuwd. Namen, tijden, plekken, alles was bekend.
Ik weet na vanavond iig zeker dat de VS absoluut wist wat er ging gebeuren. Maar dat ze het zelf hebben gedaan geloof ik nog steeds niet.
Wel fucking sick dit .
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 23:31:07 #31
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41693270
Zou natuurlijk best kunnen dat de overheid in dat soort gebouwen waar dat soort dingen iets inbouwen waardoor bij spionage/oorlo ect gewoon door 1 druk op de knop AL hun *geheimen) vernietigd worden omdat zij niet in vijandige handen mogen vallen, dat zou dan het meest logische zijn...zelfbescherming..
pi_41693302
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Bij Implosionworld waren ze van een andere mening gedaan.
Alleen dat linkje is nu dood .

Maar wel opvallend dat hier experts tegengestelde meningen hebben.
Nieuw linkje gevonden
http://www.implosionworld.com/Article-WTC9-6-06.pdf
  Admin zondag 10 september 2006 @ 23:32:17 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_41693308
Goede uitzending van Zembla.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_41693316
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef Loedertje het volgende:
Zou natuurlijk best kunnen dat de overheid in dat soort gebouwen waar dat soort dingen iets inbouwen waardoor bij spionage/oorlo ect gewoon door 1 druk op de knop AL hun *geheimen) vernietigd worden omdat zij niet in vijandige handen mogen vallen, dat zou dan het meest logische zijn...zelfbescherming..
Dat lijkt me idd logisch. Maar dat het zo instort door schade van 2 andere gebouwen die zijn ingestort geloof ik niet.
Als je dat wel gelooft moet je je serieus eens na laten kijken, denk ik .
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 23:33:02 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41693327
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:24 schreef Panick het volgende:
Tering, dat met Convar en die voorkennis was me nog niet bekend.
Je-zus .
En zoals bij alle informatie over 9/11 werd het "classified" zodra bleek dat er wel degelijk wat aan de hand was.
pi_41693337
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:26 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Moeten ze er in dat geval allemaal bij betrokken zijn dan?
pi_41693361
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:31 schreef Loedertje het volgende:
Daar staat tegenover dat je het vijanden dan ook makkelijk maakt om je gebouwen te vernietigen.
Lijkt mij niet erg plausibel om het standaard zo te doen.

In oorlogstijd worden vaak bruggen opgeblazen om de opmars van de vijand te hinderen, maar het is nooit zo geweest dat die explosieven al bij de bouw geplaatst werden. Dat werd pas tijdens de oorlog (of tbij serieuze dreiging) gedaan.
pi_41693379
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:27 schreef Panick het volgende:

[..]

Ja hoor, en alle tienduizenden medewerkers van de overheid en de FEMA hebben aan dit bestandje meegewerkt.
Wat een zaadargument zeg . Waar slaat het op wat je beweert? Ik zeg dat het niet objectief is omdat het op een Amerikaanse overheidssite staat en dan kom je met zo'n argument.
Makes sense .
In ieder geval is het een rapport van bijna 40 pagina vol met verifieerbare achtergrond informatie en veel foto's om het hun hypotheses te staven. Daarnaast zijn ze ook gewoon eerlijk dat het instorten erg opvallend was en niet met zekerheid te verklaren.

Dat is toch in ieder geval een stuk interessanter dan een puisterig pubertje dat explosieven roept bij een filmpje van 7 seconden.
pi_41693422
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

En zoals bij alle informatie over 9/11 werd het "classified" zodra bleek dat er wel degelijk wat aan de hand was.
Mja, zegt genoeg.
Ik was redelijk neutraal en heel sceptisch tegenover die conspiracytypjes, maar hier krabte ik zelfs even achter mn oren.
Ik denk niet dat hier een logische verklaring voor is. Misschien weet Amerika-expert Evil-Jur en nog een slinger aan te geven.
Is het uberhaupt al weerlegd?
pi_41693475
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeer zekler ja, er werd niets opgedrongen. Hier is goed werk verricht door de programma makers .
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 23:37:14 #41
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41693483
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:33 schreef Wombcat het volgende:

In oorlogstijd worden vaak bruggen opgeblazen om de opmars van de vijand te hinderen, maar het is nooit zo geweest dat die explosieven al bij de bouw geplaatst werden. Dat werd pas tijdens de oorlog (of tbij serieuze dreiging) gedaan.
De kans is dus dan des te hoger dat ze de dreigingen idd serieus hebben genomen, explosieven hebben laten aanbrangen, meerdere backups elders onderbrengen en vervolgens nadenken om hekken te plaatsen rondom de overige gebouwen..:P
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 23:37:31 #42
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41693496
quote:
Yep. Dit is tenminste onderzoeksjournalistiek.

Het is misschien 'scratching the surface' omdat 9/11 veel te groot is om het in een uurtje te behandelen, maar dit was wel goed gedaan zo.
pi_41693500
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Evil_Jur het volgende:

Dat is toch in ieder geval een stuk interessanter dan een puisterig pubertje dat explosieven roept bij een filmpje van 7 seconden.
Puisterig pubertje? Ja, zo kom je er wel met je argumenten. .
Het was een explosieven-expert, geen student Denk dat die wel redelijk op de hoogte is. Hij ontkrachtte ook dat het WTC door explosieven is neergebracht. Wat ik ook wel geloof, dat zou onmogelijk zijn.
pi_41693524
Ik heb het nu even niet over Zembla, maar over LC
  zondag 10 september 2006 @ 23:39:03 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41693555
ik vond het een erg goede zaak dat michael c ruppert aangehaald werd, voor wie wat tijd over heeft geef eens een oor en oog aan deze man, want hij heeft meer informatie dan welke B site dan ook.

http://www.fromthewilderness.com

"This is the man who cost CIA Director Deutch his guaranteed appointment as Secretary of Defense after confronting him at Locke High School with hard facts about CIA dealing drugs." - Dick Gregory

" ...in the course of investigations in the mid 70's he came across information that the CIA was trading drugs in order to fund covert operations in the Middle East...Perot called him back to offer encouragement...Ruppert says that his main objective is to see that the country gets a leader worthy of its people. Even for Ross Perot those will be tough shoes to fill." - PEOPLE MAGAZINE 6/22/92
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_41693562
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:38 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb het nu even niet over Zembla, maar over LC
Ach, dat was sowieso allemaal een beetje vergezocht.
Maar er zijn gewoon teveel dingen die keihard zijn gelogen door de Amerikaanse overheid. Vraag me af waarom.
  zondag 10 september 2006 @ 23:39:48 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_41693584
quote:
yvonne! doet es antwoorden ;[
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † zondag 10 september 2006 @ 23:40:45 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41693618
quote:
Reden?
pi_41693646
WTC 7 is gewoon gesprongen , terwijl er geen losgeslagen massa vanaf boven kracht uitoefende .

Die schade die er wel was door brokstukken kan nooit het gebouw over de volledige breedte doen instorten , hooguit een gedeelte.
pi_41693696
JIj hebt ook het FEMA rapport gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')