Hoe kom jij opeens aan al die pics ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:23 schreef -XX- het volgende:
Nice gekozen onderwerp!
Ik vind alleen die extreem gebogen kontjes niet zo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze zijn grandioos tof
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het erge was nog dat de mevrouw die ik had geholpen nog een keer langskwam en vrolijk toeterde![]()
Stop van minimaal 30 minutenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voortaan geen tussentijdse stops meer maken
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:12 schreef -XX- het volgende:
Ik zag zon voorstukje van blik op de wegHoe dat programma ook heet
HAHA!Het had er een van hier kunnen wezen
![]()
![]()
![]()
Zo'n kereltje op een motor , zon off road!, politie er achter aanGewoon overal doorheen krossen!
Maar politie was hem te slim afdieuwde hem er af!
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het erge was nog dat de mevrouw die ik had geholpen nog een keer langskwam en vrolijk toeterde![]()
over een high-mount gesprokenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:23 schreef -XX- het volgende:
Nice gekozen onderwerp!
afbeelding
jij mag tvp'tjes plaatsenquote:
Specs van deze fighter:quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
Deze Blade is echt te gek![]()
![]()
Breek me de bek niet openquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]gaat lekker he, dat ding van jou
quote:
Eindelijk zijn we het eens !quote:
*leermoment*quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:23 schreef -XX- het volgende:
Nice gekozen onderwerp!
Geinige foto. De betreffende mevrouw heeft wel rare verhoudingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben juist zeer kritisch ...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geinige foto. De betreffende mevrouw heeft wel rare verhoudingen.![]()
Kratjuh vind geloof ik alles leuk.![]()
Hoe vroeg en zin in gezelschapquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg naar pols motoren in waalwijk, kijken wat ze hebben staan![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geinige foto. De betreffende mevrouw heeft wel rare verhoudingen.
En gewoon een hele lelijke rug.
Ze heeft geen een smalle kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ze doet mij qua bouw aan een ex collegaatje denken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben juist zeer kritisch ...![]()
Een ronde lijn is ook een lijn, waarom geen vrouw die voorop dezelfde rondingen heeft als achterop ..
En nee dan bedoel ik geen blote-billen-gezicht ..![]()
Moet idd wel gaan opletten met brandstofverbruik nuquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoek een baan ofzo, aso ..
Ik wil ook elke dag rijden ..![]()
Vind het eerder een deceptie dat jij weet hoe een man in bed aanvoeltquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, ze doet mij qua bouw aan een ex collegaatje denken.
Leuke meid, maar als je er mee in bed ligt voelt het aan als een man.![]()
![]()
![]()
Was echt een deceptie.....![]()
Ga dan ook niet met (ex-)collega's liggen rommelen ..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:De Aprilia SXV 5.5 [..]
koud moet de fiets ongeveer 3-4.000 toeren stationair draaien, eenmaal op temperatuur staat de fiets afgesteld op 1.900 rpm.
Rond 10:00 bij Pols?quote:
Ik wil een baanquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zoek een baan ofzo, aso ..
Ik wil ook elke dag rijden ..![]()
Ik heb nog nooit het bed gedeeld met een mager iemand, dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:41 schreef Crashcat het volgende:
Ow... zag niet dat het een topic over streetfighters ging.
[afbeelding]
nieuwe tvp
Ik wist het..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:00 schreef BazzieK het volgende:
Vind het eerder een deceptie dat jij weet hoe een man in bed aanvoelt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, ze was ook echt ex... nam afscheid op de zaak.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef kratjuh het volgende:
Ga dan ook niet met (ex-)collega's liggen rommelen ..
Pics?![]()
Viel wel op, iedereen een afstandelijk handje, en ik kreeg een paar dikke kussen.
![]()
Had ik niet verwacht.......
... en de week er op ineens een mail op de zaak of ik een keertje wilde stappen.
Ze had mij nog nooit gemaild.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist het..![]()
Maar als je een vrouw aanraakt, en het voelt zachtjes gezegt niet bijzonder, dan moet het wel als een man aanvoelen.
Zeer matige reddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wordt het ietsje later, uhmm... 10:00 -10:15 PV?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uhm net even gekeken hoe ik moet rijden, afspreken bij het PV is zeker geen optie?![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist het..![]()
Maar als je een vrouw aanraakt, en het voelt zachtjes gezegt niet bijzonder, dan moet het wel als een man aanvoelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nou ja, ze was ook echt ex... nam afscheid op de zaak.
Viel wel op, iedereen een afstandelijk handje, en ik kreeg een paar dikke kussen.
![]()
Had ik niet verwacht.......
... en de week er op ineens een mail op de zaak of ik een keertje wilde stappen.
Ze had mij nog nooit gemaild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zou een boek moeten schrijven over je avonturen![]()
Ietsja later, damn, sta normaal graag zo vroeg mogelijk opquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan wordt het ietsje later, uhmm... 10:00 -10:15 PV?
Trustequote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga ff tv kieken op de beamer vanuit bed .. Daarna pitten ..
Truste
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:09 schreef kratjuh het volgende:
Ik ga ff tv kieken op de beamer vanuit bed .. Daarna pitten ..
Truste
Is goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ietsja later, damn, sta normaal graag zo vroeg mogelijk opMaarre ben wel om 10:15 bij het PV ok?
Alles is duur tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ik heb net op de website gekekenZijn best duur
![]()
Nou ja, sommige antwoorden komen pas in kracht aan als de ontvanger wat meer ervaring krijgt.quote:
Ik hou het tegenwoordig uiterst kort en bondig na ervaringen in het Fok! MC topic 2 tot en met 400.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:13 schreef Rib-i het volgende:
![]()
![]()
Je zou een boek moeten schrijven over je avonturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |