quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef teamlead het volgende:
kap eens met dat gehak op de persoon people![]()
Is dat z'n levenstaak ofzo danquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:17 schreef Pinball het volgende:
Oh, en laat APK dit topic eens gewoon openen, zoals het hoort.
Nee.quote:
Bedenk eens een nieuwe dan!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Maar je hebt wel de garantie dat de TT de lading dekt ipv deze 'niet eens play offs' TT.![]()
ahhhhh, toen dan!quote:
Ga er effe serieus op in.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal users op dit forum zich alleen bezighoudt met commentaar te leveren op vanalles en nog wat. Ik zie deze personen zelden in de COS-topics of in de streamverslagen.
Die mensen klagen al als de TT niet goed is (zie boven). Die mensen hebben hun sporen waarschijnlijk al verdiend op dit forum en mogen best kritiek hebben op nieuwe users zoals ik.
Ik vind het alleen jammer dat er ook users zijn die een beetje moeite proberen te doen om zich op een fatsoenlijke manier proberen nuttig te maken dan worden bekritiseerd omdat de TT niet goed is en iemand anders dit topic had moeten openen.
Welkom op fok!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef ThaSandman het volgende:
--- knip ---
Ik moest het ff kwijt en misschien wordt LS wel weer getriggerd door mijn postquote:
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.quote:
Tja, het is elk jaar hetzelfde hè?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.
We hebben ook veel meer lurkers dan we kunnen vermoeden. Zie het tietentopic maar eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, het is elk jaar hetzelfde hè?
En persoonlijk ben ik erg braaf dit jaar.![]()
Het argument 'komt nauwelijks in COS' vind ik overigens een non-argument. Als je iets minder tijd hebt lees je gewoon de streamverslagen en probeer je een aantal topics te volgen. Als iets opvalt geef je daar commentaar op, of niet.
Nee het gaat zeker niet om de plagerij hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet om de plagerij beeb, maar meer om de inhoud van de post. Ergens heeft ie ook wel een punt.
Ik zal proberen er minder vaak op te klikkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben ook veel meer lurkers dan we kunnen vermoeden. Zie het tietentopic maar eens
100.000 keer?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zal proberen er minder vaak op te klikken![]()
Ik lees ze niet eensquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is alleen wel zo dat ik bij de streamverslagen wél het idee heb dat mensen er niet over moeten klagen als ze zélf nooit eens iets schrijven. Dan heb ik ineens wel weer last van het 'stuurlui' gevoel.
Gewéldig, dat aantal pageviews.quote:
Ho ho, ik kan ook positief zijn hoor...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef Bocaj het volgende:
Ik had een veel leukere: Het scheldhoekje van LekkerSimpel deel # 1001
Het was toch ook geen levenstaak voor ons bij vorige editie van BB om topics te openen? Maar [FB] is toch in de regel aan APK om te openen...quote:
Is dit een verkapte vraag om nieuwe stats? Vraag dat dan gewoon, en draai er niet zo omheen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef ThaSandman het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal users op dit forum zich alleen bezighoudt met commentaar te leveren op vanalles en nog wat. Ik zie deze personen zelden in de COS-topics of in de streamverslagen.
Die mensen klagen al als de TT niet goed is (zie boven). Die mensen hebben hun sporen waarschijnlijk al verdiend op dit forum en mogen best kritiek hebben op nieuwe users zoals ik.
Ik vind het alleen jammer dat er ook users zijn die een beetje moeite proberen te doen om zich op een fatsoenlijke manier proberen nuttig te maken dan worden bekritiseerd omdat de TT niet goed is en iemand anders dit topic had moeten openen.
Ik wacht nog steeds op een post van jouw, waar je je afreageert op iemand anders dan mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Stats! Wordt wel weer eens tijd. Heb dat topic een sgopje gegeven.
PS. De toespelingen, over www.sgop.nl die er nu weer zijn snap ik niet... Missen jullie me? Ik kom daar niet meer... Leer daarmee leven.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Stats! Wordt wel weer eens tijd. Heb dat topic een sgopje gegeven.
In vergelijking met berney kom jij er nog genadig van af.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht nog steeds op een post van jouw, waar je je afreageert op iemand anders dan mij.
Ken die hele Berney niet en ik ben 25 kilo afgevallen, dat zal het verschil zijn...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
In vergelijking met berney kom jij er nog genadig van af.![]()
En jij ziet alleen maar regelmatig scheel van de drank, bij berney is het permanent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ken die hele Berney niet en ik ben 25 kilo afgevallen, dat zal het verschil zijn...
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Waarom moet nu wéér Berney gebruikt worden om een punt te maken?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wacht nog steeds op een post van jouw, waar je je afreageert op iemand anders dan mij.
En m'n grapje pikte je niet opquote:
Ik weet geeneens wat stats zijn dus waarom zou ik er dan om vragen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dit een verkapte vraag om nieuwe stats? Vraag dat dan gewoon, en draai er niet zo omheen.
Niet op ingaan beeb, Lekker Simpel gooit met kruimels in de hoop dat er iemand haptquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:54 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat stats zijn dus waarom zou ik er dan om vragen.
Tja de logica van zijn reacties is voor mij ver te zoeken, maar ik vind zijn posts meestal wel grappig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op ingaan beeb, Lekker Simpel gooit met kruimels in de hoop dat er iemand hapt
E-10's formaat qua pikkie of qua hersenloosheid van LS?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:28 schreef flugeltje het volgende:
Laat 'r toch een keer met rust... Neem iemand van je eigen formaat...
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:43 schreef yvonne het volgende:
Lekkersimpel mag weer even gaan koelen, je mailt maar als je afgekoeld bent
Allways look on the bright side of lifequote:
En dat is twee...Zou wel eens lang kunnen gaan duren, deze keer.quote:
En hij had nog wel zo beloofd de fles te laten staan zich rustig te houden deze keerquote:Op woensdag 6 september 2006 11:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En dat is twee...Zou wel eens lang kunnen gaan duren, deze keer.
Ik was het 'pedopapa' en 'kamper' en andere scheldwoorden méér dan zat.quote:
zoals al meerdere keren aangegeven: nee, we zijn er niet 24/7 en nee, we lezen niet alle gesloten COS en SC topics terug.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was het 'pedopapa' en 'kamper' en andere scheldwoorden méér dan zat.
Maar s' nachts lezen mods blijkbaar niet mee.
En dat hoeft ook niet wat mij betreft, je hebt FB of een topicreport, als er echt brand is wordt er door een ander modje wel ingegrepen, en zo niet kan het best even wachten tot de ochtend.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was het 'pedopapa' en 'kamper' en andere scheldwoorden méér dan zat.
Maar s' nachts lezen mods blijkbaar niet mee.
En je hebt ook altijd nog kans dat een willekeurige FA toevallig langsfietst en even een impulsbannetje zet.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef CartWOman het volgende:
En dat hoeft ook niet wat mij betreft, je hebt FB of een topicreport, als er echt brand is wordt er door een ander modje wel ingegrepen, en zo niet kan het best even wachten tot de ochtend.
Schijnt sporadisch voor te komen inderdaadquote:Op woensdag 6 september 2006 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
En je hebt ook altijd nog kans dat een willekeurige FA toevallig langsfietst en even een impulsbannetje zet.
* juicht mee *quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
Voordat geruchten weer helemaal worden opgeblazen, of LS straks na zijn ban weer begint te roepen over klasse-justitie, deze mededeling:
Namens Sgop is inderdaad aangekaart bij de Admins dat het wel weer eens tijd werd voor een bannetje voor LS. Hoewel wij dus ons "netwerk" aangesproken hebben, ligt de eindbeslissing volledig bij de Admins van FOK!
Formeel heeft Sgop (of individuele leden van Sgop) daar dus niets over te zeggen. Dat de suggestie van Sgop opgevolgd is, geeft slechts aan dat ook de Admins van mening waren dat de heer Simpel wel weer wat afkoeling kon gebruiken.
Ik vraag me af of het nou wel zo handig was om dit openbaar te makenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:59 schreef Gert het volgende:
Voordat geruchten weer helemaal worden opgeblazen, of LS straks na zijn ban weer begint te roepen over klasse-justitie, deze mededeling:
Namens Sgop is inderdaad aangekaart bij de Admins dat het wel weer eens tijd werd voor een bannetje voor LS. Hoewel wij dus ons "netwerk" aangesproken hebben, ligt de eindbeslissing volledig bij de Admins van FOK!
Formeel heeft Sgop (of individuele leden van Sgop) daar dus niets over te zeggen. Dat de suggestie van Sgop opgevolgd is, geeft slechts aan dat ook de Admins van mening waren dat de heer Simpel wel weer wat afkoeling kon gebruiken.
Gert wordt pas vervelend alstie je wat langer kentquote:Op woensdag 6 september 2006 17:54 schreef Mike1964 het volgende:
Ik krijg nou toch bijna de neiging me op Sgop aan te melden.
Ik zei "bijna" Gert, bijna... Dus laat het antwoord maar zitten wat het eerst in je hoofd opkwam...
Van mij wel!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:34 schreef Bep het volgende:
Ik vind flugeltje een beep![]()
Mag dat hier in FB?
Wat ik me nou afvraag he.....van mezelf weet ik wel hoe ik IRL praat...maar ik vroeg me af of jij nu sinds je wat langer meeloopt op FOK! ook zulke teksten eruit kraamt bij laten we zeggen die knappe 16jarige vakkenvuller bij de plaatselijke Aldi wanneer hij naar je fluit ?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij wel!!!![]()
Right back at ya hun...
Ik heb altijd hele discussies bij de aldi als ik die zwangere vakkenvulster weer es zit te verdedigenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he.....van mezelf weet ik wel hoe ik IRL praat...maar ik vroeg me af of jij nu sinds je wat langer meeloopt op FOK! ook zulke teksten eruit kraamt bij laten we zeggen die knappe 16jarige vakkenvuller bij de plaatselijke Aldi wanneer hij naar je fluit ?![]()
Dat wél en slowchat niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van mij wel!!!![]()
Right back at ya hun...
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef PC eend het volgende:
Ik heb altijd hele discussies bij de aldi als ik die zwangere vakkenvulster weer es zit te verdedigen![]()
sowieso wordt er al nooit naar me geflotenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he.....van mezelf weet ik wel hoe ik IRL praat...maar ik vroeg me af of jij nu sinds je wat langer meeloopt op FOK! ook zulke teksten eruit kraamt bij laten we zeggen die knappe 16jarige vakkenvuller bij de plaatselijke Aldi wanneer hij naar je fluit ?![]()
Die ene die geen magnetronmaaltijden bij wil vullen?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef PC eend het volgende:
Ik heb altijd hele discussies bij de aldi als ik die zwangere vakkenvulster weer es zit te verdedigen![]()
Ohquote:Op woensdag 6 september 2006 19:34 schreef flugeltje het volgende:
Maar mocht dat het geval zijn ga ik gewoon plat Tilburgs aan de gang. Ik pas me altijd prima aan m'n gezelschap aan.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die ene die geen magnetronmaaltijden bij wil vullen?
Welnee. Er is ook een clubje Sgoppers dat ik inmiddels tot mijn vrienden mag rekenen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gert wordt pas vervelend alstie je wat langer kent![]()
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
....van mezelf weet ik wel hoe ik IRL praat...
Om heel eerlijk te zijn vond ik dat gesprek heel veel weg hebben van "voetbalvader" van Jiskefet.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding] .....en een breezer aNaNasss.... [afbeelding]
* klokt : 1 uur 40. Mwahh.. het wordt al minderquote:Op woensdag 6 september 2006 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Er is ook een clubje Sgoppers dat ik inmiddels tot mijn vrienden mag rekenen.
Maar tegen jou doe ik steeds vervelender naarmate ik je langer ken, dat klopt ja.![]()
En ik heb zo het vermoeden dat je die ervaring wel vaker bij mensen zult hebben.![]()
Ik gooi 'm zometeen ook gewoon weer openquote:Op donderdag 7 september 2006 01:29 schreef Loedertje het volgende:
Flugel, sorry dat ik jullie gewoontes hier doorbrak en zomaar het lef had om brutaal alvast een topic te openen en daarmee het dagelijks open een COStopic ritueel zo wreed verstoorde..
Flikker een eind opquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik gooi 'm zometeen ook gewoon weer open
We leven 's nachts, hij is alleen op slot ter voorkoming van misposten door de dronken lorren die je hier 's nachts tegenkomt
Ik had het niet eens over jou, maar je bent dus dronken begrijp ik hieruit?quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 01:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over jou, maar je bent dus dronken begrijp ik hieruit?![]()
Ik was niet dronkenquote:Op donderdag 7 september 2006 01:35 schreef flugeltje het volgende:
We leven 's nachts, hij is alleen op slot ter voorkoming van misposten door de dronken lorren die je hier 's nachts tegenkomt
Niets weerhoudt je er eentje te openenquote:
Mijn werk.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niets weerhoudt je er eentje te openen
Gewoon doen hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 10:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn werk.Zóveel internettijd heb ik ook niet te besteden
![]()
Maar wellicht dit weekend?![]()
Idd.quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gewoon doen hoor![]()
De tournaments horen er eigenlijk gewoon bij
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:23 schreef Zhenar het volgende:
relletjes
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:45 schreef Pinball het volgende:
Mijn mail-alert ging af?
Oh, ik zie het al.
[..]
Kan wel, maar die ga je dan niet meer zien helaas.. Je ziet 'm dan alleen als PI van de OP als je het topic opent.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:00 schreef Nostalgist het volgende:
Kan er een (!) als TI worden toegevoegd aan : Welkom oud-bewoners op Fok! #2 ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |