Zie je studie eerst maar eens te halen, met je gratis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dat lekker al 5 dagen in de week doen, maar dan nog gratis ook!
Ah, je hebt slechte ervaringen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zie je studie eerst maar eens te halen, met je gratis.
Neuh waarom. Ligt eraan wat voor ouders je hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Ik zou wel eens heel graag naar Amsterdam alleen willen met de trein.
Alleen ik ben nog maar 15. Misschien te jong om alleen te reizen zo ver?
Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Zwaffel het volgende:
Kan een mod van trein,treinen maken?
thnx.
De afstand van je reis boeit niet eigenlijk, of het nou 50 of 250 kilometer afstand is, je ouders zijn toch niet zo bij je. Alleen amsterdam als stad zou ik niet zo vrolijk van worden als ik ouder was. Tenzij je met een groep gaat, dat maakt het alweer veel beter.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Ik zou wel eens heel graag naar Amsterdam alleen willen met de trein.
Alleen ik ben nog maar 15. Misschien te jong om alleen te reizen zo ver?
Gewoon ff lezen, dan snap je het wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef duivelinnetje het volgende:
Wat hebben ouders hier nu weer mee te maken ! Het is toch een leuke actie van het Kruidvat, dus zeik niet zo. En als je echt al 15 bent en je ouders zijn het er niet mee eens, zal je het er zelf naar gemaakt hebben.
Een gegeven hond moet je niet aan zijn staart trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef tazman89 het volgende:
bwuhik wil dati op dinsdag geld..scheelt me veel geld naar Den Bosch voor muse ! maar nee hoor
Wat zou iemand al gedaan moeten hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Zwaffel het volgende:
Ik kreeg zojuist de kruidvat krant,en daar staat in dat je 1 dag onbeperkt kan treinen (enkel op zaterdag en zondag vanaf 9 sept tot en met 26 nov 2006) voor maar 9.95.
Iemand die dit al gedaan heeft?
haha was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat zou iemand al gedaan moeten hebben?
Je kunt er vanaf 9 september gebruik van maken....
Aangezien het nu de 7e is heeft nog niemand dit jaar er gebruik van kunnen maken.![]()
Je mag ook meer, moet je ze alleen apart afrekenen i.v.m. controles die het Kruidvat daarop krijgt.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:51 schreef Aoristus het volgende:
ga ik ook doen, je mag maximaal 4 kaarten per persoon halen. Nu nog een bestemming zien te vinden
Voor mensen die niet van deze actie hebben kunnen profiteren is 20 euro niet slecht hoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:21 schreef IkWilbert het volgende:
De eerste staan alweer op marktplaats, genoeg mensen die er 20 euro voor betalen. Lekker winst maken zo![]()
Maar ja, aan de andere kant...
ik reis met korting van Emmen naar den helder voor 18.20quote:Op donderdag 7 september 2006 15:49 schreef Noax het volgende:
[..]
Voor mensen die niet van deze actie hebben kunnen profiteren is 20 euro niet slecht hoor.
Wanneer je bv van het noorden naar de randstad wilt reizen komt dit overeen met een 40% korting, niet slecht. (daar heb je normaal gesproken een kortingskaart voor nodig).
Mwoa, ik heb er in Den Bosch nog 4 gehaald vanmiddag. Had er ook 10 kunnen krijgen volgens die dame, en er lagen er nog Plentyquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Je moet d'r wel inderdaad snel bijwezen, die dingen zijn zo uitverkocht.
En sowieso, wat voor ervaringen verwacht je dan? "Ja ik heb het gedaan en het was heerlijk, net als andere dagen in de trein zitten, maar het voelde nu bijna gratis"?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat zou iemand al gedaan moeten hebben?
Je kunt er vanaf 9 september gebruik van maken....
Aangezien het nu de 7e is heeft nog niemand dit jaar er gebruik van kunnen maken.![]()
Dat heb je dan goed gedaan, ik had een ongelofelijke zeikerd tegenover me staan die wilde me niet nog es 4 verkopen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je mag ook meer, moet je ze alleen apart afrekenen i.v.m. controles die het Kruidvat daarop krijgt.
Ik heb er zes gekochtWhoohooo!
1.40quote:Op donderdag 7 september 2006 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb er vandaag nog 4 weten te bemachtigen in Enschede. Met 40% korting meegerekend is een normaal enkeltje Enschede - Utrecht al ongeveer 1,40 duurder dan een Kruidvat-dagkaart
Dank je wel lieve Kruidvat! En jullie hadden ook nog Taksi Tropical Blue!
Klopt, ik heb het ook gedaanquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:57 schreef Tuvai.net het volgende:
Kruidvad doet dit vaker en vind het zelf een leuke actie waar ik ook bijna elke keer gebruik van maak.
Je moet d'r wel inderdaad snel bijwezen, die dingen zijn zo uitverkocht.
Gaat via kruidvat, dus denk het niet hequote:Op donderdag 7 september 2006 18:30 schreef mcDavid het volgende:
Krijg je ook 40% korting op die kaarten met een week-ov?
Je mag maximaal 4 per persoonquote:Op donderdag 7 september 2006 18:34 schreef Noax het volgende:
Jij wil nog es 40% korting op een actie?
Dat kun je echt wel shaken, dat soort grappen kom je zo goed als nooit tegen.
Ik heb zojuist weer kaarten gescoord, heb er nu 8!![]()
Paddepoel.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:36 schreef Noax het volgende:
Jij bent zeker naar Selwerd geweest?
Ik had kaartjes gekocht bij de vorige actie.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:40 schreef Noax het volgende:
Daar was het vanmiddag uitverkocht, ze hadden dr iets van 650...
Mijn vriendin heeft er al een stel weten te bemachtigen in Selwerd. Nou moet ik er nog een paar hebben in verband met tweemaal een verjaardag. Morgen maar eens de drie Kruidvaten in mijn eigen dorp uitchecken. Vrees dat ik er alleen naast grijp.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:06 schreef Kickstart het volgende:
Tip voor de gruningers, Kruidvat Herestraat, Vismarkt had gisteren al niks meer
Ik had er 10 in een klap kunnen meenemen, maar wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:34 schreef Noax het volgende:
Ik heb zojuist weer kaarten gescoord, heb er nu 8!![]()
winter? Die hoeren gaan overmorgen in en duren uiterlijk tot 26 november. Winter zeg je?quote:Op donderdag 7 september 2006 18:35 schreef Sebasser het volgende:
Oh men, jammer dat het in de winter is.
Tja, net waar je interesses liggen he..quote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er 10 in een klap kunnen meenemen, maar wat moet ik ermee?
doe dat maarquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef B.A.Trix het volgende:
IK ga vandaag ook nog eventjes op pad om te kijken of ik die dingen ergens kan halen..![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Neuh waarom. Ligt eraan wat voor ouders je hebtik ben 17de en de mijne flippen ook elke x opnieuw als ik naar Den Helder ga. Net nog gezeik over gehad.
ouders moeten ze ophangen
overigens vind ik 15 niet echt te jong
Hoorde vanavond dat het hem niet is gelukt..(was de kruidvat al dicht) Zeg nu dus niet waar ik in Groningen woonquote:Op donderdag 7 september 2006 19:07 schreef Noax het volgende:
Laat je vriendin (als ze uiteraard tijd heeft ) het anders morgen weer proberen..?!
Je mocht er maar vier meenemen hoor. Heb zoonlief toen ook nog even op pad gestuurd.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had er 10 in een klap kunnen meenemen, maar wat moet ik ermee?
quote:Op donderdag 7 september 2006 13:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je mag ook meer, moet je ze alleen apart afrekenen i.v.m. controles die het Kruidvat daarop krijgt.
Ik heb er zes gekochtWhoohooo!
Je mag er dan wel 4 meenemen, maar bij een volgende bezoek heb je meestal wel met een andere medewerkster te maken, dus appeltje eitje.quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Je mocht er maar vier meenemen hoor. Heb zoonlief toen ook nog even op pad gestuurd.
Ik kom er elke week...dus..en ze zijn nu ook weg.. In Selwerd zijn ze wel lang geweest. Mijn vriendin heeft dus ook heel Groningen afgebeld, maar niemand die aan zo'n klein winkelcentrum denktquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef Noax het volgende:
[..]
Je mag er dan wel 4 meenemen, maar bij een volgende bezoek heb je meestal wel met een andere medewerkster te maken, dus appeltje eitje.
Die lui maken geen foto van je..![]()
En idd dan laat je het door iemand anders ophalen.
Daarbij komt, dat sommige medewerkers de 'regels' wat soepeler hanteren.
Ik niet, ik heb netjes aan het kassameisje gevraagd of ik er meer mocht dan vier. Zou ze nee hebben gezegd, dan had ik het daarbij gelaten en was ik gewoon de dag erna ergens anders gegaan. Ze zei echter: Ja hoor, maar dan moet je ze even apart afrekenen, want we krijgen controle op de kassabonnen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:26 schreef sieske het volgende:
wow, je hebt de boel gewoon BELAZERD!!!!!!!!
Jij durft![]()
[..]
Grappigquote:Op zondag 10 september 2006 17:16 schreef Noax het volgende:
Ik heb ze ook uit Selwerd vandaan, in Paddepoel waren die kaarten allemaal op, erg vreemd terwijl die Winkelcentra's zo'n beetje buren zijn.
Helaas heeft de NS geen retour kaart zodat je wat langer in Amsterdam kunt blijven, wanneer je er nu wilt overnachten dan ben je verplicht 2 enkeltjes p/p te kopen.
Nu ik met deze actie 8 kaarten heb gescoord kan ik op een goedkope manier in Amsterdam overnachten.
dus niet hè, ik heb maandag snel 7 kaartjes gescoord. Lekker voor een tientje naar zandvoort (A1 races) volgende week.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:29 schreef NordicBlue het volgende:
Jammer jongens , ze zijn in heel nederland al uitverkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |