Zie je studie eerst maar eens te halen, met je gratis.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik kan dat lekker al 5 dagen in de week doen, maar dan nog gratis ook!
Ah, je hebt slechte ervaringen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Zie je studie eerst maar eens te halen, met je gratis.
Neuh waarom. Ligt eraan wat voor ouders je hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Ik zou wel eens heel graag naar Amsterdam alleen willen met de trein.
Alleen ik ben nog maar 15. Misschien te jong om alleen te reizen zo ver?
Donequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef Zwaffel het volgende:
Kan een mod van trein,treinen maken?
thnx.
De afstand van je reis boeit niet eigenlijk, of het nou 50 of 250 kilometer afstand is, je ouders zijn toch niet zo bij je. Alleen amsterdam als stad zou ik niet zo vrolijk van worden als ik ouder was. Tenzij je met een groep gaat, dat maakt het alweer veel beter.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:13 schreef anisubs het volgende:
Ik zou wel eens heel graag naar Amsterdam alleen willen met de trein.
Alleen ik ben nog maar 15. Misschien te jong om alleen te reizen zo ver?
Gewoon ff lezen, dan snap je het wel.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:25 schreef duivelinnetje het volgende:
Wat hebben ouders hier nu weer mee te maken ! Het is toch een leuke actie van het Kruidvat, dus zeik niet zo. En als je echt al 15 bent en je ouders zijn het er niet mee eens, zal je het er zelf naar gemaakt hebben.
Een gegeven hond moet je niet aan zijn staart trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef tazman89 het volgende:
bwuhik wil dati op dinsdag geld..scheelt me veel geld naar Den Bosch voor muse ! maar nee hoor
Wat zou iemand al gedaan moeten hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:33 schreef Zwaffel het volgende:
Ik kreeg zojuist de kruidvat krant,en daar staat in dat je 1 dag onbeperkt kan treinen (enkel op zaterdag en zondag vanaf 9 sept tot en met 26 nov 2006) voor maar 9.95.
Iemand die dit al gedaan heeft?
haha was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:50 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat zou iemand al gedaan moeten hebben?
Je kunt er vanaf 9 september gebruik van maken....
Aangezien het nu de 7e is heeft nog niemand dit jaar er gebruik van kunnen maken.![]()
Je mag ook meer, moet je ze alleen apart afrekenen i.v.m. controles die het Kruidvat daarop krijgt.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:51 schreef Aoristus het volgende:
ga ik ook doen, je mag maximaal 4 kaarten per persoon halen. Nu nog een bestemming zien te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |