Lekker zo'n links college. Voor de goede orde: elk college dat niet bestaat uit NR, NVU en/of de Klu Klux Klan beschouw ik als een 'links' college!quote:Een Marokkaanse politicus ontvangt jarenlang ten onrechte een bijstandsuitkering in Utrecht. Hij is gemeenteraadslid in Marokko en wordt nu ook parlementslid in de Marokkaanse Tweede Kamer. De Utrechtse wethouder Spekman wil dat de regering ingrijpt.
Wethouder Spekman deed aangifte om de parlementariër te laten vervolgen. De Marokkaanse politicus heeft zeker 130.000 euro bijstandsgeld ontvangen. Maar het Ministerie van Buitenlandse Zaken wees Spekman op de gevoelige diplomatieke betrekkingen met Marokko. Anderhalf jaar later is de Marokkaanse parlementariër nog steeds niet voor de rechter gedaagd. Spekman doet nu een oproep aan de Tweede Kamer. Door druk uit te oefenen op de regering wil hij ervoor zorgen dat de man alsnog zijn straf krijgt.
Één Vandaag
Wie die marrokaanse politcus? Bij een marrokaanse lokale partij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef Overlast het volgende:
Hehehe. Vraag me af bij welke partij hij zat.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Ippon het volgende:
Voor de goede orde: elk college dat niet bestaat uit NR, NVU en/of de Klu Klux Klan beschouw ik als een 'links' college!
Onbegrijpelijk.quote:Maar het Ministerie van Buitenlandse Zaken wees Spekman op de gevoelige diplomatieke betrekkingen met Marokko.
Ik geef de voorkeur aan mijn lezing.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als hij het niet zo menen zou het inderdaad grappig zijn, nu is het alleen meelijwekkend.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan mijn lezing.
Wil je hiermee zeggen dat je aanhanger bent van zulk een college ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:48 schreef Ippon het volgende:
[..]
Lekker zo'n links college. Voor de goede orde: elk college dat niet bestaat uit NR, NVU en/of de Klu Klux Klan beschouw ik als een 'links' college!
Bukken, kreng!quote:Maar het Ministerie van Buitenlandse Zaken wees Spekman op de gevoelige diplomatieke betrekkingen met Marokko.
Idd, mensen die voor veel minder gefraudeerd hebben worden veel harder gestraft. Dit is duidelijk met twee maten meten en ik dacht dat het Nederlandse rechtsysteem niet zo werktequote:
Ik gok op Groenlinks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef Overlast het volgende:
Hehehe. Vraag me af bij welke partij hij zat.
Zijn die ook al actief in de Marokkaanse politiek tegenwoordig?quote:
Oeps, ik lees verkeerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn die ook al actief in de Marokkaanse politiek tegenwoordig?
Never underestimate the power of a maroccan politician.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Tism het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat die marokkaan hier een nederlandse status heeft gekregen om in aanmerking te komen voor zo'n uitkering, zeker als politieke vluchteling!?
Tjonge tjonge tjonge, nederland weer op z'n best!
Eens kijken wat de volgende blunder wordt!
iig aanpakken die gast!
Wat die betrekkingen met Marokko betreffende, wat hebben we te verliezen als we die gast aanpakken!? Nix, toch!?
Nederland is wat dat betreft een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:43 schreef Tism het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat die marokkaan hier een nederlandse status heeft gekregen om in aanmerking te komen voor zo'n uitkering, zeker als politieke vluchteling!?
Tjonge tjonge tjonge, nederland weer op z'n best!
Eens kijken wat de volgende blunder wordt!
iig aanpakken die gast!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |