Daar laat jij je toch niet door belemmeren, bengelquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
ik wou ook nog wat hugo gepatenteerde hi res fotos erbij doen maja, dan krijg ik weer op me flikker dat de plaatjes te groot zijn
Die melding is eruit gesloopt volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
ik wou ook nog wat hugo gepatenteerde hi res fotos erbij doen maja, dan krijg ik weer op me flikker dat de plaatjes te groot zijn
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die melding is eruit gesloopt volgens mij.
Die moeten niet huillie-en, want het mag tegenwoordig gewoon.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.
idd, lekker boeiend dat ze zon blauw dingetje eronder zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.
Ja maar dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Fugie het volgende:
is dat nou en sleurhutaansluitpunt aan de achterkant middenonder![]()
nee joh, maar ik wil wel eens zien wat voor aerodynamische sleurhut creatie ferrari daarvoor heeft gebouwd!quote:
wheheh ben je dan ff geownedquote:'Als je mijn shirt zo graag wil hebben, geef ik je het wel na de wedstrijd'', beet Zidane zijn tegenstander toe nadat die aan het tricot had getrokken. ''Ik heb liever je zus'', antwoordde Materazzi.
Ja voor onze kleinequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Daar kunnen we wel een mooi bed van maken.
Deesquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh, maar ik wil wel eens zien wat voor aerodynamische sleurhut creatie ferrari daarvoor heeft gebouwd!
Ik prefereer een mini-KIP met uitklapbaar dakquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dees
[afbeelding]
door de druppelvorm dus zo'n beetje weerstandloos en aerodynamisch volledig aansluitend bij de FXX. De bodemplaat van deze caravan heeft een diffusor die weer aansluit op die de FXX.
Anne IS al kleinquote:
Damn, da's hard werken.... Waarom niet iets waar je je opleiding bij kunt gebruiken...?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker is alles goed! Morgen heb ik een medische keuring, en als ik daar door heen kom heb ik ook een nieuwe baan, als stukadoor!
Met jou dan?
Ik vind het ook prachtig, maar niet in een studentenkamer van 20m2...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind donkere kleuren best mooi eigenlijk in een kamer, maakt het vaak wat knusser als je beetje leuk met licht aan de gang gaat![]()
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is keesquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig, maar niet in een studentenkamer van 20m2...
wat lul je dan vaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is kees![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is keesHugo![]()
Neu, zoals ik Bara's verhaal lees: voor een (studenten)kamer is't niet zo erg om alles wit te doen, bij meerdere kamers mag je best afwisselenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef Fugie het volgende:
wat lul je dan vaag
ow ik dacht dat ik het niet snaptequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, zoals ik Bara's verhaal lees: voor een (studenten)kamer is't niet zo erg om alles wit te doen, bij meerdere kamers mag je best afwisselen
Mooie pics van die FXX trouwens
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind donkere kleuren best mooi eigenlijk in een kamer, maakt het vaak wat knusser als je beetje leuk met licht aan de gang gaat![]()
Gelukkig maar, nog tips om me af te reageren op asocialen in een ibiza?quote:
Mja voor studentenkamer ga je niet kweetniet hoeveel euro uitgeven aan verlichting om alles perfect te krijgen. In je koopwoning doe je dat natuurlijk welquote:
tjek oftie in de versnelling staat, kan je hem wegduwenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog tips om me af te reageren op asocialen in een ibiza?
afgezien van Carmageddon...
je moet wel een big pimpin studentenkamer hebben, dus dat doe je welquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja voor studentenkamer ga je niet kweetniet hoeveel euro uitgeven aan verlichting om alles perfect te krijgen. In je koopwoning doe je dat natuurlijk wel![]()
en twee groenequote:
Dat werkt helaas niet gezien de auto's van de buren daar staan... anders had ik hem er wel een paar cm voor geparkeerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjek oftie in de versnelling staat, kan je hem wegduwen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat klopt niet, jij bent anders dus moet een andere reden hebben
Is die plek van jou?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Fucking pauper Ibiza rijders die hun auto natuurlijk net voor mijn huis neerzetten en niet op een van de vele plekken niet voor een huis die nog vrij zijn
Vind je't gek...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mja, eigenlijk ben ik zwaar gothic en ligt er een pentagram in het midden van de kamer waarin ik klokslag 12 uur elke nacht een kikker ritueel om het leven breng om zo een offer te brengen aan mijn denkbeeldige meester![]()
maar als ik dat zo meedeel, geloven jullie mij niet![]()
precies liever kleine meisjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vind je't gek...
Wie offert er nu een kikker
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
Is die plek van jou?
ik vind dat je moeilijk doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.
Als een van mijn buren bij mij voor de deur parkeerd vind ik dat niet erg, dan parkeer ik bij hun voor de deurDit is echter bezoek en er waren toen ik aan kwam rijden nog minstens drie (onderhand dus twee) plekken niet voor een huis over. Dan kun je imho ook de moeite nemen om een paar meter verderop te parkeren, dat doet mijn bezoek ook.
Valt wel mee, 't is niet alsof ik hier zoquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef lipje het volgende:
Als ie er niet over liep te klagen was ie nu stil![]()
Hoi paladijn,quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.
Als een van mijn buren bij mij voor de deur parkeerd vind ik dat niet erg, dan parkeer ik bij hun voor de deurDit is echter bezoek en er waren toen ik aan kwam rijden nog minstens drie (onderhand dus twee) plekken niet voor een huis over. Dan kun je imho ook de moeite nemen om een paar meter verderop te parkeren, dat doet mijn bezoek ook.
"ik vind dat je moeilijk doet" betekend niet dat ik een volledige detail beschrijving verlangquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi paladijn,
Pak een emmer verf en een wast, en verf met KOEIENLETTERS de letters N en P op je oh zo prachtige stoepetje.
Dit is nu zeker al de 10e keer dat je loopt te kankeren op het parkeergedrag van anderen op jouw oh zo prachtige stoepetje, terwijl je oh zo prachtige stoepetje niet eens van jou is, en je zelf duidelijk aangeeft dat er nog meer dan voldoende parkeerplek is in de buurt van je huis.
Ik vind dat je zielig doet.
Groetjes,
Herman.
is nu ook geen weer om er mee te toerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed
404 staat in de stalling
Hoi Herman,quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi paladijn,
Pak een emmer verf en een wast, en verf met KOEIENLETTERS de letters N en P op je oh zo prachtige stoepetje.
Dit is nu zeker al de 10e keer dat je loopt te kankeren op het parkeergedrag van anderen op jouw oh zo prachtige stoepetje, terwijl je oh zo prachtige stoepetje niet eens van jou is, en je zelf duidelijk aangeeft dat er nog meer dan voldoende parkeerplek is in de buurt van je huis.
Ik vind dat je zielig doet.
Groetjes,
Herman.
Ik krijg het een dezer dagen wel te horen als een van de buren weer een sociaal gesprekje aanknooptquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef vlad het volgende:
[..]
"ik vind dat je moeilijk doet" betekend niet dat ik een volledige detail beschrijving verlang![]()
maar goed, spreek die mensen erop aan zou ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Nolius het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
Graag gekilled![]()
Nee vertel, vertel, vertelquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoi Herman,
Het staat je, als altijd, vrij om je niet te ergeren aan een fok-post of mening die je niet bevalt.
Mijn mening over jou was je al bekend, dacht ik zo.
Groetjes,
Paal.
Ik ben de relaxedheid zelvequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik krijg het een dezer dagen wel te horen als een van de buren weer een sociaal gesprekje aanknooptEnige nadeel is dat dat op een of andere manier nooit een van de buren is waar ze bij op bezoek zijn
Ik maak me er verder niet druk over eigenlijk, het was meer een kortstondige uiting van lichte frustratie. Als je je om elk klein dingetje (hoi Herman!) al druk maakt in het leven...
je bent een oetlulquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee vertel, vertel, vertel![]()
Je krijgt er bijna een strakke plasser van?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee vertel, vertel, vertel![]()
Maar onzinnig gejank over een onzintopic van een ozinuser in PTA dan?quote:
Neenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je krijgt er bijna een strakke plasser van?
Ik had gewoon graag dat je je nog eens onzin zou uitkramenquote:Ik vind het eerlijk gezegd redelijk bizar dat je er wel in slaagt overdreven tellingen van opmerkingen mijnerzijds te fabriceren, maar dat mijn toch wel regelmatig voorbij gekomen mening over jou je totaal onbekend is.
Ja dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen
[..]
Ik had gewoon graag dat je je nog eens onzin zou uitkramen
Omdat ik er na 2 à 3 jaar school al helemaal geen zin meer in hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn, da's hard werken.... Waarom niet iets waar je je opleiding bij kunt gebruiken...?
VERTEL NOU GEWOOONquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd redelijk bizar dat je er wel in slaagt overdreven tellingen van opmerkingen mijnerzijds te fabriceren, maar dat mijn toch wel regelmatig voorbij gekomen mening over jou je totaal onbekend is.
permbanquote:
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?quote:
Nee vertel gewoon in 1 woord wat je van herman denktquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?
moeite??? gewoon simpel.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Omdat ik er na 2 à 3 jaar school al helemaal geen zin meer in had
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee vertel gewoon in 1 woord wat je van herman denkt![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moeite??? gewoon simpel.....
hermandeperman je bent een Statler / Waldorf(doorhalen wat niet van toepassing is)
Wat studeerde je eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef BazzoS het volgende:
Omdat ik er na 2 à 3 jaar school al helemaal geen zin meer in had
Wat zijn dat nou voor kutwoorden, gebruik gewoon iets algemeens godverdommequote:
Hij heeft een echte eigen mening hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor kutwoorden, gebruik gewoon iets algemeens godverdomme![]()
En niet doorstrepen, want het is je eigen mening![]()
Hop voort!
Ik kan geen keuze maken welke van de twee de beste karikatuur van hem isquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor kutwoorden, gebruik gewoon iets algemeens godverdomme![]()
En niet doorstrepen, want het is je eigen mening![]()
Hop voort!
Ja dat slaat helemaal nerges op natuurlijk als het over iets negatiefs gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft een echte eigen mening hèJe mag zelfs nog kiezen
Legoquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij is een deen![]()
http://www.statler-waldorf.dk/
dit is er echt zo eentje van: ik moet even aan mama vragen of ik jou een lul vindtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft een echte eigen mening hèJe mag zelfs nog kiezen
Hij zet zichzelf wel erg te kijken nu hèquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat slaat helemaal nerges op natuurlijk als het over iets negatiefs gaat![]()
Behalve als hij nu met iets heel negatiefs komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf wel erg te kijken nu hè
Of "Nee, dat kan ik toch niet zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
dit is er echt zo eentje van: ik moet even aan mama vragen of ik jou een lul vindt![]()
quote:
half, 1ste maand kat uit de boom kijken en dan verder beslissenquote:
Stommyquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb uiteraard wel gemist wat Paal van Herman vind... dus Paal, vertel
Netjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
half, 1ste maand kat uit de boom kijken en dan verder beslissen![]()
done, was het laatst weer vergetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens TF, nu je er toch bent - kun je http://pta.minibikehoes.nl/avatar/slowchatop.txt eens actualiseren
smuddequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NetjesBij dat warenhuis...?
Bedanktquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
done, was het laatst weer vergeten![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens TF, nu je er toch bent - kun je http://pta.minibikehoes.nl/avatar/slowchatop.txt eens actualiseren
Ik denk het laatste gozerquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Nou komt dat Herman is een vieze vuile ranzige aambei nog of kan ik koffie gaan drinken?![]()
quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
herm
ik merk het ja..
zonde
quote:
heeeeeeel in het kort:quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TF...
werk je niet meer bij PON/VW/AUDI???
heb ik dat ook weer gemist..
vertel....
dus jij hebt afscheid genomen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heeeeeeel in het kort:
tijdens mijn vakantie bemoeien met mijn klanten, een zooi verneuken/verknallen en geen verantwoordelijkheid ervoor willen nemen!
alles is tekoopquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JE GELOOF, WAT DOE JE????
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dus jij hebt afscheid genomen?
Van dat bemoeien met die klanten heb ik nog wel mee gekregen overigens.
Ja daar zou ik ook niet mee willen werken..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
deadline gegeven om tot een oplossing te komen, mijn jaarstreven hebben ze namelijk volledig verknalt.....
ze bleven erbij dat het hun fout niet was, terwijl ik alles had geregeld voor ik op vakantie ging....
nou dan kun je van mij neervallen![]()
eerst 1 maand bij bmw smudde, eerst kijken als het bevalt (wederzijds natuurlijk)!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja daar zou ik ook niet mee willen werken..
en nu?
ze hebben er volgens mij geen 1 staanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
idd tfBMW
![]()
Testritjes met de M-modellen![]()
Je hebt in ieder geval weer werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:28 schreef ThaFreak het volgende:
eerst 1 maand bij bmw smudde, eerst kijken als het bevalt (wederzijds natuurlijk)!
Ik deed ICTquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat studeerde je eigenlijk?
En geen kans om een nieuwe studie te beginnen?
voor hun ben ik 1 maand op vakantiequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval weer werk
Ik dacht trouwens dat je iets zonder auto's ging doen, of is dat lange termijn?
Zeg! vlegel!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
Herman, smerige kankermuppet dat je bent
zou der niet eens willen werken denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
zoeken ze bij hessing niemand trouwens?
Zo kan het ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
PALADIJN!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Sjoewe het volgende:
Rijke stinkzakken ferrari's aansmeren, mjaquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou der niet eens willen werken denk ik![]()
te kak en teveel protocol![]()
Kak en protocolquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou der niet eens willen werken denk ik![]()
te kak en teveel protocol![]()
Pijpbeurtje en een rimjob inclusiefquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kak en protocol
Nee maar serieus, klanten echt vorstelijk behandelen is best tof [afbeelding]
Van ICT naar automonteur naar stukadoor.. aparte switchquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik deed ICT
En die kans had ik wel, ik wilde eerst automonteur gaan doen, maar dan ben je zelfs op je 20e met 0 ervaring al te oud
ik zou me serieus echt slaaf gaan voelen denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kak en protocol
Nee maar serieus, klanten echt vorstelijk behandelen is best tof [afbeelding]
ja echt, het is onvoorstelbaar.. iemand van 16 met een beetje (praktijk)ervaring is veel goedkoper..quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van ICT naar automonteur naar stukadoor.. aparte switch
En met 20 al te oud?
Dat is waar, en BMW is natuurlijk geen verkeerde keusquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor hun ben ik 1 maand op vakantie![]()
auto's blijftzo kan ik gelijk kijken als ik nog wel wat in auto's wil en anders heb ik de andere optie nog
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is waar, en BMW is natuurlijk geen verkeerde keus![]()
Alles voor de targetsquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pijpbeurtje en een rimjob inclusief
Wat is er leuker, snel een onzinnig statement maken of toekijken hoe een paar mensen zich lange tijd druk maken over het krijgen van een antwoordquote:
de 1 serie is bestquote:
Kijken hoe jij te mietig bent om een echte statement te makenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er leuker, snel een onzinnig statement maken of toekijken hoe een paar mensen zich lange tijd druk maken over het krijgen van een antwoord
Ik vind een 1 nog niet eens zo heel lelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de 1 serie is best![]()
liever de 335i![]()
Crazy gangsta muppets jeweetsquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wil jij daar liggen?
[afbeelding]
Op zich heb je een punt... en die jaren ervaring haal je natuurlijk niet meer in op deze manier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:42 schreef BazzoS het volgende:
ja echt, het is onvoorstelbaar.. iemand van 16 met een beetje (praktijk)ervaring is veel goedkoper..
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijken hoe jij te mietig bent om een echte statement te maken
ik vind zijn statement zinniger dan dat eromheen gelul van jouquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er leuker, snel een onzinnig statement maken of toekijken hoe een paar mensen zich lange tijd druk maken over het krijgen van een antwoord
Ja doe maar alsof je het grappig vind.quote:
Ik hoop voor je dat je niet serieus bent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef vlad het volgende:
[..]
ik vind zijn statement zinniger dan dat eromheen gelul van jou![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Paal zeg gewoon wat je vind anders blijven ze zeiken
oke, goedeavond...quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe druk ze zich daarover kunnen maken, dus laat ze dat vooral doen
Ik ben er nu echt vandoor, misschien nog tot vanavond
Ik maak me helemaal niet drukquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend hoe druk ze zich daarover kunnen maken, dus laat ze dat vooral doen
Ik ben er nu echt vandoor, misschien nog tot vanavond
waarom hoop je dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet serieus bent.
Anyway, genoeg gehapt - het is bijna 21:00 dus ik ben er vandoor
dus ook jezelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Tsssss, mietjes, jullie allemaal.
ook niet tegen je spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik praat nooit tegen mijzelf eigenlijk.
Ik zing dan meestal mee met de muziek. Maar ik heb tegenwoordig geen radio in de auto. Te lui om in te bouwen, al is het maar 5 minuutjes werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ook niet tegen je spiegelbeeld?
Ik schreeuw lekker in de auto
Jammer dat Alexxxxx er niet isquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:27 schreef Fugie het volgende:
ik kanker altijd op alles en iedereen in de auto en het liefst hardop
och hij moet toch eerst de deurgreep loslaten om te kunnen typenquote:
arbeider...quote:
ik vermaak me ook altijd prima in m'n auto.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Fugie het volgende:
ja je moet die kakkerlakken diein de weg zitten gewoon flink de waarheid zeggen soms.
Ik vermaak mezelf ook altijd prima in de auto, beetje maffe beken trekken en uitgebreid meezingen/slaan/trommelen
ieder zijn ding, maar ik heb liever 2 handen aan het stuur.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:58 schreef M5 het volgende:
[..]
ik vermaak me ook altijd prima in m'n auto.beetje luisteren naar m'n v6
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ieder zijn ding, maar ik heb liever 2 handen aan het stuur.
ik ben pitten
resultaat:quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 6 september 2006 01:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
resultaat:
2 achterbanden geklapt
uitlaat definitief eraf vanaf de middendemper (geluidje)
en nu slapen
Ik rij pas om 18:00 naar huisquote:Op woensdag 6 september 2006 09:32 schreef Nolius het volgende:
Hoest met het katje afgelopen?
quote:
quote:Een woordvoerder van Travolta beweert dat de kus volkomen onschuldig was. Actrice Kelly Preston, de vrouw van de acteur, was namelijk ook in de buurt.
kut geen TV in de buurt..quote:Op woensdag 6 september 2006 10:27 schreef Hugster het volgende:
indrukwekkende 9/11 beelden nu op rtl7![]()
Maandag bedoel je?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Nolius, waarom ben jij er eigenlijk volgende week niet bij? Werken?
Laat de orgies beginnen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:40 schreef ijsmeis het volgende:Dan heb ik het huis bijna voor mij alleen
.
Ga op vakantiequote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
En nou heb ik geen opdrachten meer![]()
.
Entertain me.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
En nou heb ik geen opdrachten meer![]()
.
quote:
quote:Via een BLOGARP, een afkorting van BLijf Of GA Raadplegings Procedure, kan een XyZyX 4U2 politicus dwingend uit een college verwijdert worden als hij of zij zich niet aan hun PERVOTEST gehouden hebben.
quote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
Meesterlijk om op deze manier te winnen![]()
![]()
http://www.onvermijdelijk.nl/Het%20filosofie/Het%20filosofie.htmquote:Nou voor de duidelijkheid. Wat de massa mens noemt, noem ik de gewone man. Reden daar voor is dat alle dieren hebben hersenen. Dus alle dieren denken en genereren gevoelens. Wat ik de mens noem is het wetende dier met eerbied. En dat is waarom de mens boven aan de evolutie ladder staat. De mens weet dat al leven gelijk is door de essentie van leven, ofwel er is maar één God. Omdat de mens dit weet heeft de mens dan van zelfsprekend eerbied voor deze essentie, ofwel God. Een mens zou dan ook niet onnodig doden of iets in die richting doen wat leed veroorzaakt tegen zijn gelijk, al leven dus. Vergeet niet dat het de hersenen zijn die denken en dus gevoelens genereren. Al deze gevoelens gaan dus naar één punt, om zo te zeggen, er is maar één God namelijk, dus als het ene dier en ander dier pijn doet, doet die in essentie zich zelf pijn.
whehehe die is wel heel droogquote:Op woensdag 6 september 2006 10:42 schreef Hugster het volgende:
Meesterlijk om op deze manier te winnen![]()
![]()
dat vloeken deed ik ook altijd gewoon hard op in me cabrioquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:56 schreef Fugie het volgende:
ja je moet die kakkerlakken diein de weg zitten gewoon flink de waarheid zeggen soms.
Ik vermaak mezelf ook altijd prima in de auto, beetje maffe beken trekken en uitgebreid meezingen/slaan/trommelen
Krijg ik die 30%?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je mag bij mij wil lenen, 30% rente![]()
Humor is dat jaquote:Op woensdag 6 september 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat vloeken deed ik ook altijd gewoon hard op in me cabrio
zag je soms mensen zo kijken van dat hoorde ik
Mooi man
heeft ie je al een verjaarsdagkadootje gegeven?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie je al een verjaarsdagkadootje gegeven?
Golf Type 1quote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Humor is dat ja
Ik wist niet eens dat je een cabrio had trouwens, wat voor een was het?
Golf éénquote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Humor is dat ja
Ik wist niet eens dat je een cabrio had trouwens, wat voor een was het?
Inclusief rolkooi, exclusief overbodige bagagequote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Golf Type 1Mijn god wat verlang ik naar een golf type 1 GTI met dak
![]()
Mijn aanwezigheid is genoeg voor derquote:Op woensdag 6 september 2006 18:25 schreef lipje het volgende:
[..]
heeft ie je al een verjaarsdagkadootje gegeven?
Je was er geeneensquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is genoeg voor der![]()
bijvoorbeeld jaquote:Op woensdag 6 september 2006 18:30 schreef lipje het volgende:
[..]
Inclusief rolkooi, exclusief overbodige bagage
Nicequote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Edit die heb ik gehad trouwens he, zag vorige week toevallig een leuk meisje er in rijden dus hij is inmiddels weer 2 eigenaren verderZag er nog perfect uit
![]()
weet er 2 te koopquote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
kwanta kosta?!quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet er 2 te koop![]()
volledig origineel en vrijwel in nieuwstaat
quote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weet er 2 te koop![]()
volledig origineel en vrijwel in nieuwstaat
En dan met een rot onderdeel wat je gemist hebt een paar K aan vangrail meenemen?quote:Op woensdag 6 september 2006 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
bijvoorbeeld jaik vind het wel zulke geweldig mooie wagens
![]()
Alleen zo'n bak vinden is wel lastigof je moet een mega rotte kopen en dan alles reviseren enzo.
Gewoon over het algemeenquote:Op woensdag 6 september 2006 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij hebt het over aanwezigheid, you tell me.
07:00.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gewoon over het algemeenAangezien je me niet uitnodigt om op wereldreis te gaan dan kom ik ook niet langs natuurlijk
![]()
Nee zou dan ook geen ringbak worden hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 18:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En dan met een rot onderdeel wat je gemist hebt een paar K aan vangrail meenemen?
Zo'n type I GTI is wel erg mooi voor de ring, maar er zijn zat goedkopere oplossingen
Ik dusquote:Op woensdag 6 september 2006 18:33 schreef lipje het volgende:
wie maakt 1156?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |