Daar laat jij je toch niet door belemmeren, bengelquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
ik wou ook nog wat hugo gepatenteerde hi res fotos erbij doen maja, dan krijg ik weer op me flikker dat de plaatjes te groot zijn
Die melding is eruit gesloopt volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Fugie het volgende:
ik wou ook nog wat hugo gepatenteerde hi res fotos erbij doen maja, dan krijg ik weer op me flikker dat de plaatjes te groot zijn
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die melding is eruit gesloopt volgens mij.
Die moeten niet huillie-en, want het mag tegenwoordig gewoon.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.
idd, lekker boeiend dat ze zon blauw dingetje eronder zettenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij heeft het over jankerds van vleesch en bloed.
Ja maar dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef Fugie het volgende:
is dat nou en sleurhutaansluitpunt aan de achterkant middenonder![]()
nee joh, maar ik wil wel eens zien wat voor aerodynamische sleurhut creatie ferrari daarvoor heeft gebouwd!quote:
wheheh ben je dan ff geownedquote:'Als je mijn shirt zo graag wil hebben, geef ik je het wel na de wedstrijd'', beet Zidane zijn tegenstander toe nadat die aan het tricot had getrokken. ''Ik heb liever je zus'', antwoordde Materazzi.
Ja voor onze kleinequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Daar kunnen we wel een mooi bed van maken.
Deesquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee joh, maar ik wil wel eens zien wat voor aerodynamische sleurhut creatie ferrari daarvoor heeft gebouwd!
Ik prefereer een mini-KIP met uitklapbaar dakquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dees
[afbeelding]
door de druppelvorm dus zo'n beetje weerstandloos en aerodynamisch volledig aansluitend bij de FXX. De bodemplaat van deze caravan heeft een diffusor die weer aansluit op die de FXX.
Anne IS al kleinquote:
Damn, da's hard werken.... Waarom niet iets waar je je opleiding bij kunt gebruiken...?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker is alles goed! Morgen heb ik een medische keuring, en als ik daar door heen kom heb ik ook een nieuwe baan, als stukadoor!
Met jou dan?
Ik vind het ook prachtig, maar niet in een studentenkamer van 20m2...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind donkere kleuren best mooi eigenlijk in een kamer, maakt het vaak wat knusser als je beetje leuk met licht aan de gang gaat![]()
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is keesquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het ook prachtig, maar niet in een studentenkamer van 20m2...
wat lul je dan vaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is kees![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, daar zou ik zelf ook niet zoveel moeite voor doen, gewoon wit en klaar is keesHugo![]()
Neu, zoals ik Bara's verhaal lees: voor een (studenten)kamer is't niet zo erg om alles wit te doen, bij meerdere kamers mag je best afwisselenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef Fugie het volgende:
wat lul je dan vaag
ow ik dacht dat ik het niet snaptequote:Op dinsdag 5 september 2006 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, zoals ik Bara's verhaal lees: voor een (studenten)kamer is't niet zo erg om alles wit te doen, bij meerdere kamers mag je best afwisselen
Mooie pics van die FXX trouwens
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind donkere kleuren best mooi eigenlijk in een kamer, maakt het vaak wat knusser als je beetje leuk met licht aan de gang gaat![]()
Gelukkig maar, nog tips om me af te reageren op asocialen in een ibiza?quote:
Mja voor studentenkamer ga je niet kweetniet hoeveel euro uitgeven aan verlichting om alles perfect te krijgen. In je koopwoning doe je dat natuurlijk welquote:
tjek oftie in de versnelling staat, kan je hem wegduwenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog tips om me af te reageren op asocialen in een ibiza?
afgezien van Carmageddon...
je moet wel een big pimpin studentenkamer hebben, dus dat doe je welquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja voor studentenkamer ga je niet kweetniet hoeveel euro uitgeven aan verlichting om alles perfect te krijgen. In je koopwoning doe je dat natuurlijk wel![]()
en twee groenequote:
Dat werkt helaas niet gezien de auto's van de buren daar staan... anders had ik hem er wel een paar cm voor geparkeerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjek oftie in de versnelling staat, kan je hem wegduwen
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee dat klopt niet, jij bent anders dus moet een andere reden hebben
Is die plek van jou?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Fucking pauper Ibiza rijders die hun auto natuurlijk net voor mijn huis neerzetten en niet op een van de vele plekken niet voor een huis die nog vrij zijn
Vind je't gek...quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mja, eigenlijk ben ik zwaar gothic en ligt er een pentagram in het midden van de kamer waarin ik klokslag 12 uur elke nacht een kikker ritueel om het leven breng om zo een offer te brengen aan mijn denkbeeldige meester![]()
maar als ik dat zo meedeel, geloven jullie mij niet![]()
precies liever kleine meisjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vind je't gek...
Wie offert er nu een kikker
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:52 schreef hermandeperman het volgende:
Is die plek van jou?
ik vind dat je moeilijk doetquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.
Als een van mijn buren bij mij voor de deur parkeerd vind ik dat niet erg, dan parkeer ik bij hun voor de deurDit is echter bezoek en er waren toen ik aan kwam rijden nog minstens drie (onderhand dus twee) plekken niet voor een huis over. Dan kun je imho ook de moeite nemen om een paar meter verderop te parkeren, dat doet mijn bezoek ook.
Valt wel mee, 't is niet alsof ik hier zoquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:21 schreef lipje het volgende:
Als ie er niet over liep te klagen was ie nu stil![]()
Hoi paladijn,quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Kadaster-gezien niet, de straat/stoep is van de gemeente. 't is meer een kwestie van fatsoen/sociaal gedrag.
Als een van mijn buren bij mij voor de deur parkeerd vind ik dat niet erg, dan parkeer ik bij hun voor de deurDit is echter bezoek en er waren toen ik aan kwam rijden nog minstens drie (onderhand dus twee) plekken niet voor een huis over. Dan kun je imho ook de moeite nemen om een paar meter verderop te parkeren, dat doet mijn bezoek ook.
"ik vind dat je moeilijk doet" betekend niet dat ik een volledige detail beschrijving verlangquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi paladijn,
Pak een emmer verf en een wast, en verf met KOEIENLETTERS de letters N en P op je oh zo prachtige stoepetje.
Dit is nu zeker al de 10e keer dat je loopt te kankeren op het parkeergedrag van anderen op jouw oh zo prachtige stoepetje, terwijl je oh zo prachtige stoepetje niet eens van jou is, en je zelf duidelijk aangeeft dat er nog meer dan voldoende parkeerplek is in de buurt van je huis.
Ik vind dat je zielig doet.
Groetjes,
Herman.
is nu ook geen weer om er mee te toerenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
goed
404 staat in de stalling
Hoi Herman,quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi paladijn,
Pak een emmer verf en een wast, en verf met KOEIENLETTERS de letters N en P op je oh zo prachtige stoepetje.
Dit is nu zeker al de 10e keer dat je loopt te kankeren op het parkeergedrag van anderen op jouw oh zo prachtige stoepetje, terwijl je oh zo prachtige stoepetje niet eens van jou is, en je zelf duidelijk aangeeft dat er nog meer dan voldoende parkeerplek is in de buurt van je huis.
Ik vind dat je zielig doet.
Groetjes,
Herman.
Ik krijg het een dezer dagen wel te horen als een van de buren weer een sociaal gesprekje aanknooptquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:35 schreef vlad het volgende:
[..]
"ik vind dat je moeilijk doet" betekend niet dat ik een volledige detail beschrijving verlang![]()
maar goed, spreek die mensen erop aan zou ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:41 schreef Nolius het volgende:
Ik mag van ijsmeis mijn negatieve mening niet geven :( :(
Graag gekilled![]()
Nee vertel, vertel, vertelquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoi Herman,
Het staat je, als altijd, vrij om je niet te ergeren aan een fok-post of mening die je niet bevalt.
Mijn mening over jou was je al bekend, dacht ik zo.
Groetjes,
Paal.
Ik ben de relaxedheid zelvequote:Op dinsdag 5 september 2006 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik krijg het een dezer dagen wel te horen als een van de buren weer een sociaal gesprekje aanknooptEnige nadeel is dat dat op een of andere manier nooit een van de buren is waar ze bij op bezoek zijn
Ik maak me er verder niet druk over eigenlijk, het was meer een kortstondige uiting van lichte frustratie. Als je je om elk klein dingetje (hoi Herman!) al druk maakt in het leven...
je bent een oetlulquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee vertel, vertel, vertel![]()
Je krijgt er bijna een strakke plasser van?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee vertel, vertel, vertel![]()
Maar onzinnig gejank over een onzintopic van een ozinuser in PTA dan?quote:
Neenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je krijgt er bijna een strakke plasser van?
Ik had gewoon graag dat je je nog eens onzin zou uitkramenquote:Ik vind het eerlijk gezegd redelijk bizar dat je er wel in slaagt overdreven tellingen van opmerkingen mijnerzijds te fabriceren, maar dat mijn toch wel regelmatig voorbij gekomen mening over jou je totaal onbekend is.
Ja dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen
[..]
Ik had gewoon graag dat je je nog eens onzin zou uitkramen
Omdat ik er na 2 à 3 jaar school al helemaal geen zin meer in hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn, da's hard werken.... Waarom niet iets waar je je opleiding bij kunt gebruiken...?
VERTEL NOU GEWOOONquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd redelijk bizar dat je er wel in slaagt overdreven tellingen van opmerkingen mijnerzijds te fabriceren, maar dat mijn toch wel regelmatig voorbij gekomen mening over jou je totaal onbekend is.
permbanquote:
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?quote:
Nee vertel gewoon in 1 woord wat je van herman denktquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?
moeite??? gewoon simpel.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pfff, moet ik weer moeite doen om iets te dichten wat hem aan zijn reet roest?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Omdat ik er na 2 à 3 jaar school al helemaal geen zin meer in had
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee vertel gewoon in 1 woord wat je van herman denkt![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moeite??? gewoon simpel.....
hermandeperman je bent een Statler / Waldorf(doorhalen wat niet van toepassing is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |