Welke bitterbal heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef Incolumis het volgende:
PimP My Opel.. (deel2)
ik dacht dat dit een forum was waar je ten aller tijden je mening mag geven?
Precies, daar mag je klagen.quote:
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatstquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou, wat een goed onderbouwende mening joah.
Jammer hoor. Als je een topic opent in PTA (maakt niet uit welke auto) komen er altijd van die zeikzakken die even moet klagen en kotsen.
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgdquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatst![]()
Den Neerlandsche Wetgevingquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Welke bitterbal heeft je dat wijsgemaakt?![]()
jaj ar dumpquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatst![]()
Nee hoor. Dan kom ik even kotsen, alleen maar omdat jij het bentquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
man ik kom niet in deze contreienquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgd
Hoe wil je mij daar precies mee chanterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon chanteren met ijsmeis.zip.
hangt van het jaar af natuurlijk, die ouwe shit is natuurlijk drie keer niksquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan kom ik even kotsen, alleen maar omdat jij het bent.
En er zijn genoeg mensen die een Honda Civic drie keer niks vinden.
maar fok valt onder corrupte admins en danny. dus geen wetgevingenquote:
Daar mocht men ook niet meer zo belachelijk reageren, muahahaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgd
Hij wilt je online gooienquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe wil je mij daar precies mee chanteren?
ja hoe? zij heeft em zelf online gezet!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe wil je mij daar precies mee chanteren?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hoe? zij heeft em zelf online gezet!![]()
die 5.7L V8 staat zeker voor de hoeveelheid ijs in je hart?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:47 schreef WesHell het volgende:
Incolumis ik mag je niet...
ik vind jou ook een hufterquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:47 schreef WesHell het volgende:
Incolumis ik mag je niet...
Ho ho. Ik vind de Eupfel ook niks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Je eigen mening geven op Fok! mag .... mits deze in overeenstemming is met de mening van de mods.
Ik wist niet dat het FOK!Forum, met zijn compleet eigen regels en moderatiesysteem, expliciet in de Nederlandsche Wetboeken vermeld werd als een virtueel oord "waar je ten aller tijden je mening mag geven"?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Incolumis het volgende:
Den Neerlandsche Wetgeving
inderdaad,quote:
Staat al een foto van ergens in KDP alleen die is gecensueerdquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Scorpie het volgende:
ik heb geen harige ass, jij vlegelquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:50 schreef IJsmuts het volgende:
owow harige aap, jij bent gewoon jaloers op asmooh dat hij lekker ongegeneerd durft te cruisen in zn uber omgebouwde opel![]()
bij deze dus een schop onder je harige ass![]()
wat ben jij eigenlijk voor een assmooh kontelikker?quote:
hey val em niet aan he!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wat ben jij eigenlijk voor een assmooh kontelikker?
idd norrit, dat ben ik. + dat asmooh en ik allebei neger zijn, bloedband etcquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hey val em niet aan he!
hij is een ubercoole player met supergeile snor![]()
fawakka dushi!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
idd norrit, dat ben ik. + dat asmooh en ik allebei neger zijn, bloedband etc![]()
+ asmooh post tenminste topics over zn eigen kar![]()
doen alle negers kontlikken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:04 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sneller leerling, jij komt er wel kerel!![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee hoor, alleen als ze homo zijn![]()
als je dit ook in 1 x snapt ga je het echt maken!![]()
Tsk. Nikky kwam geheel vrijwillig naar PTAquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:11 schreef stinkie het volgende:
lief zijn he, anders gaat ze nikky weer roepen
Hierquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik voel me dom. Wat is ijsmeis.rar en kan iemand dan zeggen waar ik dat kan downloaden?
nou, inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:12 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja kerel, domme vragen, domme antwoorden!![]()
zuur he?!
Ik klikte lekke rnietquote:
is het misschien niet iets voor je om er kleine vergoedingen voor te vragen, je kan je er moeilijk nog meer om schamen, en dan kan je er misschien nog wat munt uit slaanquote:
Gewoon op tubgirl zoeken met google, gaat het wel goedkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik voel me dom. Wat is ijsmeis.rar en kan iemand dan zeggen waar ik dat kan downloaden?
Aan de andere kant: er zijn zat users die het Ashmoosh afraden,want:quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou, wat een goed onderbouwende mening joah.
Jammer hoor. Als je een topic opent in PTA (maakt niet uit welke auto) komen er altijd van die zeikzakken die even moet klagen en kotsen.
Dus omdat andere FOK!kers dat graag doen moet het maar geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de andere kant: er zijn zat users die het Ashmoosh afraden,want:
-oude auto.
-je hoort hem roesten
-Opel staat vaak met pech langs de weg.
Helaas duld onze Fok!tuner geen enkele kritiek en hij maakt zich mijns inziens volledig belachelijk in de OP van deel 2.Dat is namelijk vragen om reacties van Fok!kertjes die dat juist leuk vinden;snel aangebrande mensen etteren.
En het is en blijft een discussieforum,als ik het een domme investering vind mag ik dat zeggen en is het zeker geen off-topic gelul.
En wat je laatste opmerking treft:lieve Ijsmeis,het is Fok!Wat verwacht je anders?Jij weet ook wel dat Fokkers anderen graag te grazen mogen nemen.
Zo'n zinnige post in ONZ is dat niet erg offtopic?![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Scorpie het volgende:
Dat is het toch al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus omdat andere FOK!kers dat graag doen moet het maar geaccepteerd worden?
Als we dat deden werd heel FOK! onder gebaggerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het toch al?![]()
Zoals ik zei;hij vraagt er met zo'n OP wel een beetje om.![]()
Hoeveel geld krijg ik van je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Nolius het volgende:
Opel kopen, iemand?
Nee joh, hij is er zo een van 'Vrouwen? Wat is dat?'quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:11 schreef Nolius het volgende:
Ja, waarom zou je als gezonde jongeman zorgen maken over vrouwen.
Nee, over auto's, daar moet je je druk over maken
Hoezo vondquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
Ik vond je tieten wel lekker hoor, ijsmeis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |