Gewoon op tubgirl zoeken met google, gaat het wel goedkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik voel me dom. Wat is ijsmeis.rar en kan iemand dan zeggen waar ik dat kan downloaden?
Aan de andere kant: er zijn zat users die het Ashmoosh afraden,want:quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou, wat een goed onderbouwende mening joah.
Jammer hoor. Als je een topic opent in PTA (maakt niet uit welke auto) komen er altijd van die zeikzakken die even moet klagen en kotsen.
Dus omdat andere FOK!kers dat graag doen moet het maar geaccepteerd wordenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan de andere kant: er zijn zat users die het Ashmoosh afraden,want:
-oude auto.
-je hoort hem roesten
-Opel staat vaak met pech langs de weg.
Helaas duld onze Fok!tuner geen enkele kritiek en hij maakt zich mijns inziens volledig belachelijk in de OP van deel 2.Dat is namelijk vragen om reacties van Fok!kertjes die dat juist leuk vinden;snel aangebrande mensen etteren.
En het is en blijft een discussieforum,als ik het een domme investering vind mag ik dat zeggen en is het zeker geen off-topic gelul.
En wat je laatste opmerking treft:lieve Ijsmeis,het is Fok!Wat verwacht je anders?Jij weet ook wel dat Fokkers anderen graag te grazen mogen nemen.
Zo'n zinnige post in ONZ is dat niet erg offtopic?![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon chanteren met ijsmeis.zip.
Dat is het toch al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus omdat andere FOK!kers dat graag doen moet het maar geaccepteerd worden?
Als we dat deden werd heel FOK! onder gebaggerd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het toch al?![]()
Zoals ik zei;hij vraagt er met zo'n OP wel een beetje om.![]()
Hoeveel geld krijg ik van je?quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:31 schreef Nolius het volgende:
Opel kopen, iemand?
Nee joh, hij is er zo een van 'Vrouwen? Wat is dat?'quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:11 schreef Nolius het volgende:
Ja, waarom zou je als gezonde jongeman zorgen maken over vrouwen.
Nee, over auto's, daar moet je je druk over maken
Hoezo vondquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:04 schreef mcDavid het volgende:
Ik vond je tieten wel lekker hoor, ijsmeis!
Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef razzberry het volgende:
[..]
Omdat er nu textiel overheen zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |