Welke bitterbal heeft je dat wijsgemaakt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef Incolumis het volgende:
PimP My Opel.. (deel2)
ik dacht dat dit een forum was waar je ten aller tijden je mening mag geven?
Precies, daar mag je klagen.quote:
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatstquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
Nou nou, wat een goed onderbouwende mening joah.
Jammer hoor. Als je een topic opent in PTA (maakt niet uit welke auto) komen er altijd van die zeikzakken die even moet klagen en kotsen.
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgdquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatst![]()
Den Neerlandsche Wetgevingquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Welke bitterbal heeft je dat wijsgemaakt?![]()
jaj ar dumpquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
durf te wedden als ik een topic over mijn auto plaats, dat er dan alleen maar positieve reacties worden geplaatst![]()
Nee hoor. Dan kom ik even kotsen, alleen maar omdat jij het bentquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Incolumis het volgende:
[..]
man ik kom niet in deze contreienquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgd
Hoe wil je mij daar precies mee chanterenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon chanteren met ijsmeis.zip.
hangt van het jaar af natuurlijk, die ouwe shit is natuurlijk drie keer niksquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan kom ik even kotsen, alleen maar omdat jij het bent.
En er zijn genoeg mensen die een Honda Civic drie keer niks vinden.
maar fok valt onder corrupte admins en danny. dus geen wetgevingenquote:
Daar mocht men ook niet meer zo belachelijk reageren, muahahaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dan heb je duidelijk ijs der honda topic niet gevolgd
Hij wilt je online gooienquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe wil je mij daar precies mee chanteren?
ja hoe? zij heeft em zelf online gezet!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoe wil je mij daar precies mee chanteren?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hoe? zij heeft em zelf online gezet!![]()
die 5.7L V8 staat zeker voor de hoeveelheid ijs in je hart?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:47 schreef WesHell het volgende:
Incolumis ik mag je niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |