vrijdag is ook tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Overigens, heb ik ontdekt dat vrijdag voor mij ook wel haalbaar is. Dus als ik kom, voor mij hoeft het niet per se op zaterdag.
JD is boos op mij..
Ik bedoel, hij is niet zo blij dat de meet deels vanwege mij op zaterdag is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
vrijdag is ook tof
en wat heb je nu weer uitgespookt
Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen leest maar mooi m'n laatste 2 posts in het dichte deel.
volgens mij had je niet helemaal in de gaten hoeveel bier ik precies gehad hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dronken makkelijk.. nuchter worden wat lastig
eenschquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen leest maar mooi m'n laatste 2 posts in het dichte deel.
Mocht het zo zijn dat er echt meer mensen op vrijdag wel kunnen, gooien we het op vrijdag. En anders. Sja. We steken wel een kaarsje op ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is niet zo blij dat de meet deels vanwege mij op zaterdag is.
Whehe. Volgens mij zijn het vooralsnog meer mensen die op zaterdag kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat er echt meer mensen op vrijdag wel kunnen, gooien we het op vrijdag. En anders. Sja. We steken wel een kaarsje op ofzo.
Verdorie, ik ging net Stofje vragen of hij op vrijdag wel kanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Op vrijdag werk ik.
heerlijk als je er zo op in gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij had je niet helemaal in de gaten hoeveel bier ik precies gehad had
enne alsf jij zo nuchter wasoke je was wel minder brak, maartoch
Die is tof ja.quote:
Ik ben sinds een tijdje echt helemaal gek op Pixelart. Ik wil zoiets ook maken.quote:
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed inquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben sinds een tijdje echt helemaal gek op Pixelart. Ik wil zoiets ook maken..
Stuur eens door dan. Ik maak 'm wel af.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb een jaartje terug ofzo ook eens een poging gewaagd. Lukte wel maar ben gestopt omdat ik het echt kutwerk vond..
aard van het beestje, kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
heerlijk als je er zo op in gaat
en nee nuchter was niemand meer
Alles ervan is weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stuur eens door dan. Ik maak 'm wel af.
En dan alles enkelt in primaire kleuren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed in
C of c?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed in
nee hoor, zal ff voorbeeldje zoekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan alles enkelt in primaire kleuren.
Ik neem aan cerror. Kleine c dus.quote:
quote:
en deze zocht ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan cerror. Kleine c dus..
Tof!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
en deze zocht ik
[afbeelding]
Door jou gemaakt? Apparte style, alles een beetje breed ofzo. Wel tof.quote:
Ik had hem al eens gezien ja. Tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
en deze zocht ik
[afbeelding]
Mja, dat is mijn eerste werk he.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Door jou gemaakt? Apparte style, alles een beetje breed ofzo. Wel tof.
Verneukt perspectief?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje verneukt perspectief daar links, beetje jammer, verder erg tof
Nu je het zegt. Maar ik heb deze gemaakt met deze tutorial en daar stond het precies zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef killswitch het volgende:
het ziet er uit alsof de afzuigkap boven het gasfornuis zit, maar dat kan niet aangezien daar al een rose kastje recht boven zit
in de tutorial zit dezelfde foutquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar ik heb deze gemaakt met deze tutorial en daar stond het precies zo.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
in de tutorial zit dezelfde fout
en ik heb van alles geen verstandquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Hihi, die lovepixelgasten denken dat je voetbal 7 tegen 7 speelt.. Of er moeten toevallig 8 mensen in het 16meter gebied staan waar de bal niet is.
.
das niet geheel waarquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en ik heb van alles geen verstand![]()
Whehe die zag ik ook ja. Die parade is ook geniaal. Alles erin. OOk een leuke opgave: Zoek een poppetje dat ergens anders ook staat precies hetzelfde. HHij mag dus niet de andere kant op kijken of staan. Moet dezelfde kleren aanhebben etc etc. VOlgens mij is dat best wel moeilijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben zelfs aan de hoertjes gedacht!
In een veld van koolzaad. Licht glooiend?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Ik moet eigenlijk eens een foto van mezelf maken, heel chique met dieprode lippenstift, een glas Bordeaux en een sigaret met zo'n plastic dingetje eraan.
en alle mannen hier het hoofd op hol brengen zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Ik moet eigenlijk eens een foto van mezelf maken, heel chique met dieprode lippenstift, een glas Bordeaux en een sigaret met zo'n plastic dingetje eraan.
nou ze weten gewoon niet dat ik hier de hele dag zit te internetten, vandaag een enorme baaldag heb... en ik geen reet uitvoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent nog niet ontslagen op je werk dus je zal vast wel iets goed doen
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
In een veld van koolzaad. Licht glooiend?
bij een openhaard in een eeuwenoude bibliotheek met van die hele hoge boekenkasten en zon trappetje op wielenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.
En die fauteuil dan, in dat veld? Met zon?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.
Tof idee. Heb jij een goede fotocamera?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
En die fauteuil dan, in dat veld? Met zon?
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
bij een openhaard in een eeuwenoude bibliotheek met van die hele hoge boekenkasten en zon trappetje op wielen
Goed. Met die term kan ik weinig. Hij is niet 'topnotch', maar ook niet dramatisch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof idee. Heb jij een goede fotocamera?
Ik heb wel gesolliciteerd bij een boekwinkel! Maar ja, ze nemen me toch niet aan. Anders had ik al wel wat gehoord.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.
wie heeft het over een bibliotheek damequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.
Hm, zolang het niet dramatisch is, vind ik het best.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed. Met die term kan ik weinig. Hij is niet 'topnotch', maar ook niet dramatisch.
Als ze je niet willen zeg je gewoon dat je mod bent op Fok. Als ze niet weten wat Fok is tyf je ze door een bushokje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb wel gesolliciteerd bij een boekwinkel! Maar ja, ze nemen me toch niet aan. Anders had ik al wel wat gehoord.
Okay, ik ben jong en een dame. Maar beslist niet rijk en bezit dus ook geen privé bibliotheek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie heeft het over een bibliotheek dame
ik heb het over een rijke jonge dame van stand die in haar prive bibliotheek zit
Ja, dan maak je de indruk dat je gestoord bent en al je tijd aan het internet spendeert.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze je niet willen zeg je gewoon dat je mod bent op Fok. Als ze niet weten wat Fok is tyf je ze door een bushokje!
Dan schiet ik de plaatjes wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, zolang het niet dramatisch is, vind ik het best.
Chique!quote:
Ik zei toch dat je het alleen moet doen als ze je weigeren. Stel ze zijn user zijn ze bang voor slotjes. Kennen ze ze niet, tja, wat doen we met newbies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan maak je de indruk dat je gestoord bent en al je tijd aan het internet spendeert.
Een helpende hand is nooit weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
hulp nodig bij de uitlichting?
Ja, maar je wéét toch dat ik niet zo ben!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het alleen moet doen als ze je weigeren. Stel ze zijn user zijn ze bang voor slotjes. Kennen ze ze niet, tja, wat doen we met newbies..
Vieze Nederlander.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een pindakaas-periode.
ze hebben hier een ijswinkel waar ze pindakaas ijs met stukjes walnoot hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat klinkt nog slechter als pepernootijs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze hebben hier een ijswinkel waar ze pindakaas ijs met stukjes walnoot hebben
Mijn pot hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar je wéét toch dat ik niet zo ben!
en stiekem is het best lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat klinkt nog slechter als pepernootijs.
Tijd-management.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.pointsincase.com/columns/nathan/3-1-06.htm
Handig.
wist je dat nog nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.pointsincase.com/columns/nathan/3-1-06.htm
Handig.
Johnandjohn.quote:
Je gaat er nog eens aan onderdoor mên!quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat er nog eens aan onderdoor mên!
quote:
ALLEMAAL WAAR!quote:
Volgens mij zijn 4 van de 5 nu al voor vrijdag. Ongeveer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Over de meet, ik had het wél liever op vrijdag.
Die van mij was het waarste.quote:
Hallo? Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 4 van de 5 nu al voor vrijdag. Ongeveer.
mij maakt het niet uit welke dag hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 4 van de 5 nu al voor vrijdag. Ongeveer.
quote:
Ja. Vrijdag. Verplaatsen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Overigens, heb ik ontdekt dat vrijdag voor mij ook wel haalbaar is. Dus als ik kom, voor mij hoeft het niet per se op zaterdag.
JD is boos op mij..
Ik herken dat menneke!quote:
Zie je! Alles wat ik zeg is waar!quote:
No shit! Het is u met een elviskapsel.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:42 schreef Misstique het volgende:
Jullie gaan veel te hard!
quote:
"Okay."quote:
Ja of niet natuurlijk.quote:
Ow kut ja, daar ben ik mod van.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef SPK het volgende:
Het is echt nationale mongolen dag in Onzin
Wat een kuttopics overal
Hier ook al?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Chowi het volgende:
Hey Lloyd! I'm ready to be heartbroken!![]()
.
Ja goed idee welquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
hoppa alles dichttyfen, behalve bef dan
Ja, ik moet een Lloyd vinden. Als je de eerste L nou in een F verandert, dan kan ik het aan Snakey vragen.quote:
Ik doe best veul!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:51 schreef SPK het volgende:
[..]
Ja doe jij ook weinig aan
Of je moet hersendonoren gaan zoeken
Lloydquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik moet een Lloyd vinden. Als je de eerste L nou in een F verandert, dan kan ik het aan Snakey vragen.
Tupac gaat mijn hart breken?quote:
Vond dat anti-dWc en aanverwante users topic ook wel wat hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:56 schreef SPK het volgende:
Mja nu moet ik toch wel lachen om dat kanker topic ook
Oh die had ik niet gezien nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Vond dat anti-dWc en aanverwante users topic ook wel wat hebben.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
Jodenmonumenten zijn grappig.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
Of te laagquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
je humor is van een te hoog niveau
Ik snap 'm ook niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:05 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[afbeelding]
Kor Sobibor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet helemaal geloof ik.
De avonturen van Kor Sobibor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:14 schreef SPK het volgende:
Jah en dan
Als in een naam, zou het wel grappig zijn
De wattes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:02 schreef rompompom het volgende:
SVP-dip.
kor sobibor deed toch de sorbo reclamesquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
De avonturen van Kor Sobibor!
Strafkampanekdote's!
Naja, je grap sloeg niet echt in hè.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Strafkampanekdote's!
Godallemaggie's ik snap hem dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:16 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Strafkampanekdote's!
Mwah.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Misstique het volgende:
Is het al bijna weekend?
We zijn al bijna op de helft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:42 schreef Misstique het volgende:
Is het al bijna weekend?
ken het gevoelquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
Morgen is mijn vakantie definitief voorbij..
geniet ervan meis.. als je weer moet.. is het alsof je geen vakantie gehad hebtquote:
Hier hetzelfde. en morgen heb ik een dag die er zo uit ziet:quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ken het gevoel
ben nu alweer aan vakantie toe![]()
Ahuh ik weet hetquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
geniet ervan meis.. als je weer moet.. is het alsof je geen vakantie gehad hebt
dat geldt voor mij in elk geval zo
Ik verveel me doodquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ahuh ik weet het. alleen er is zoo weinig te doen
!
ow dat is 12 uur les?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. en morgen heb ik een dag die er zo uit ziet:
eerste uur tot 12e uur..
ja ik baalde in mijn afgelopen week ook wel een beetje.. jammer van het weer enzo.. en met een ontsteking in mijn knie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ahuh ik weet het. alleen er is zoo weinig te doen
!
wil je wat aandacht?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:16 schreef Bizznitch het volgende:
Gaap!
Die van mij is reedsch eeuwen voorbij men!quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:45 schreef Chowi het volgende:
Morgen is mijn vakantie definitief voorbij..
Ik had tijdens lowlands darmontstekingquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:23 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja ik baalde in mijn afgelopen week ook wel een beetje.. jammer van het weer enzo.. en met een ontsteking in mijn knie.
en ja op zich is het werken wel weer regelmaat in elk geval.. kan ik me weer iedere week focussen op het weekend
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
wil je wat aandacht?
jij kent ze hier allemaal.. trommel ze op
ja dat is zeker balenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik had tijdens lowlands darmontsteking! Dát is balen
!
sja misschien dat we het hier nog beetje gezellig kunnen maken enzoquote:
Jawel dat wel hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dat is zeker balen![]()
nog wel een beetje kunnen genieten van de muziek?![]()
Al sla je me dood. Zo'n iemand.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Misstique het volgende:
Rare vraag mss, maar wie is A-E nou weer?
gezelliequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef ehqo het volgende:
Ik vind het zo saai om te openen met een begroeting, dus doe ik het zo.
Het?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Slarioux het volgende:
Het is mij.
Ik probeer er altijd aandacht mee te trekken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef ehqo het volgende:
Ik vind het zo saai om te openen met een begroeting, dus doe ik het zo.
hmmz vervelend lijkt me.. dus gedoemd tot erg vaak gezond eten dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:31 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jawel dat wel hoor! alleen bij erg vet eten en alcohol nuttigen kreeg ik helse buikpijn
.
Duidelijk.quote:
Zonder tieten wel ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik probeer er altijd aandacht mee te trekken.
Het vasthouden daarvan, is lastiger.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Misstique het volgende:
een iemand om mee te beginnenquote:
Dus dáarom post je zo snel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
[..]
een iemand om mee te beginnen
kennen jullie PS?
ik ben dochter van![]()
tijd niet gepost.. voorheen ooit in Nachtbar
geloof er geen donder vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik ben frigide.
Ah. Daar komt iemand die aandacht goed vast kan houden. Observeren die hap.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik ben frigide.
c_c. We hebben de meet terugverplaatst naar vrijdag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo. Ik ben frigide.
c_c, hét voorbeeld op gebied van aandachsthoereren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Daar komt iemand die aandacht goed vast kan houden. Observeren die hap.
Laat ik het zo zeggen, je houdt het tempo aardig bij.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
c_c. We hebben de meet terugverplaatst naar vrijdag.
Maak nu eens een radslag terwijl je een kort rokje draagt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
c_c, hét voorbeeld op gebied van aandachsthoereren.
doe mijn uiterste bestquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, je houdt het tempo aardig bij..
"What a big one!"quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
c_c, hét voorbeeld op gebied van aandachsthoereren.
Deze vrijdag is iig wel tof. Kanoën in België.quote:
precies.. en ik ben het weer tegengekomen.. en dacht laat ik eens een poging wagen mee te doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef pc-fr34k het volgende:
We zijn inderdaad niet zo snel meer, maar het is iig beter dan in het begin toen het er om ging dat je het topic vol kreeg. Nu hebben we eigenlijk een vast "groepje" over gehouden.
Ha, die verwachtte ik al. Ik heb je nog nooit gezien, zelfs niet op een foto. Maar ik vind van niet.quote:
You go girl. Vind wel dat je gelijk hebt hoor, je zet je in en moet dan gek worden van het heen en weer geschuif.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
De meet is gewoon op zaterdag 16 september. Als er mensen zielig smoezen gaan verzinnen om dan toch maar niet te komen kan de meet m'n rug op en vermaak ik me wel alleen in Utrecht. Verzetten gaat ook niet gebeuren. Live with it.
Alleen. Dat kan helemaal niet samen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
De meet is gewoon op zaterdag 16 september. Als er mensen zielig smoezen gaan verzinnen om dan toch maar niet te komen kan de meet m'n rug op en vermaak ik me wel alleen in Utrecht. Verzetten gaat ook niet gebeuren. Live with it.
Ik zie het verband niet maar het staat tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben in een Stalin-bui. Komt door de pindakaas.
De maîtresse van rompompom.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:32 schreef Misstique het volgende:
ik vind je coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben in een Stalin-bui. Komt door de pindakaas.
Utrecht is echt wel stom. En veuls te ver weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik reken op het feit dat Litso er hoe dan ook is, dus ik vermaak me wel, die dagquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Alleen. Dat kan helemaal niet samen.
En het perron naar Rotterdam is moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is echt wel stom. En veuls te ver weg.
Zaterdag 14.gifquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Look at me, not giving a damn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zo van je damn wat give je hem?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Look at me, not giving a damn.
Jij bent stom!quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Vast ende zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik reken op het feit dat Litso er hoe dan ook is, dus ik vermaak me wel, die dag. Maar jij komt sowieso ook wel hè?
.
Je bedoelt: "ik kom niet, want de meet is de 15e"quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is iig een bekende van RPP van een ander forum én de dochter van PSquote:
Flikker op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bedoelt: "ik kom niet, want de meet is de 15e"
quote:
Ja wat?quote:
Hij weet wie het zegtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
die zal RPP leuk vinden
RPP ken ik via Essel, hij heeft daar tijdje gepost.. en het heel gezellig gemaakt, maar daar liep het ook niet erg
Sommigen die werken wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wat?
jij bent de enige met een uitgesproken voorkeur voor zaterdag. De rest wil vrijdag of maakt het niet uit. Beetje sociaal zijn kan geen kwaad hoor!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef Misstique het volgende:
De mcD meet is dus vrijdag. De rest komt zaterdag.
sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:55 schreef SPK het volgende:
Dat Essel toch weer iedere keer he`
Nee, de meet was zaterdag, jij wil vrijdag en de rest maakt het niks uit. Oh en ik wil ook zaterdag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wat?
jij bent de enige met een uitgesproken voorkeur voor zaterdag. De rest wil vrijdag of maakt het niet uit. Beetje sociaal zijn kan geen kwaad hoor!
Niet mij bespringen hè. Dan klap ik dicht en ga ik schorvoeten in een hoekje. Wel met bier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef Misstique het volgende:
Dago en ik komen wss ook zaterdag, nog ff verifiëren, 90% zeker iig.
Ik ken je helemaal niet.quote:
Nee hoor jij mag alles zeggen,jij ziet me nog posten tenminstequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:57 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
sorry![]()
zal volgende keer zeggen 'ander forum'
Ik bespring mensen altijd heel rustig. Vrees niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niet mij bespringen hè. Dan klap ik dicht en ga ik schorvoeten in een hoekje. Wel met bier.
klopt.. is de moeite verder ook niet hoorquote:
Ja hoi. Ik bén sociaal. Ik druk het vandaag even niet zo goed uit, maar ik heb tot nu toe de meeste meets moeten regelen omdat men maar iets roept en dan gewoon niets doet. Nee, ik ben niet de enige. Litso moet vrijdag werken, net als Mt. Tal heeft ook liever zaterdag en voor Chowi komt het ook beter uit. Als het op vrijdag zou kunnen had ik het toch echt wel op vrijdag gedaan, omdat dat me reiskosten scheelt. De enige die een uitgesproken voorkeur voor vrijdag hebben zijn jij en JD. Vooralsnog is het dus socialer om het op zaterdag te houden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja wat?
ah is dat hetquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:58 schreef SPK het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag alles zeggen,jij ziet me nog posten tenminste
Bitchquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik bén sociaal. Ik druk het vandaag even niet zo goed uit, maar ik heb tot nu toe de meeste meets moeten regelen omdat men maar iets roept en dan gewoon niets doet. Nee, ik ben niet de enige. Litso moet vrijdag werken, net als Mt. Tal heeft ook liever zaterdag en voor Chowi komt het ook beter uit. Als het op vrijdag zou kunnen had ik het toch echt wel op vrijdag gedaan, omdat dat me reiskosten scheelt. De enige die een uitgesproken voorkeur voor vrijdag hebben zijn jij en JD. Vooralsnog is het dus socialer om het op zaterdag te houden.
Ik ben het zat dat mensen op het laatste moment afzeggen, of nóg irritanter, gewoon niets van zich laten horen en niet verschijnen. Dat alleen zou al een reden zijn om hem niet speciaal voor JD op vrijdag te zetten.
Call me a bitch.
tja ik ben de beroerdste niet... en nieuwsgierig aangelegd dus zie graag allesquote:
me 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tja ik ben de beroerdste niet... en nieuwsgierig aangelegd dus zie graag alles
Nee, dat ben ik al.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
tja ik ben de beroerdste niet...
Soort open msn in het grootquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
dan blijven wij voor elkaar niet onopgemerkt
Jij krijgt ahoy vol johquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt me op dat hoe sneller BeF gaat, hoe minder er daadwerkelijk gezegd wordt. Wat een postdiarree.
Jammerlijke ontwikkeling idd.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Valt me op dat hoe sneller BeF gaat, hoe minder er daadwerkelijk gezegd wordt. Wat een postdiarree.
Schopje FC kan ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:14 schreef Litso het volgende:
Goed plan MT.
Bevestigt mijn punt wel mooi. Men voert hier maar van die non-gesprekken met oneliners waar niémand enig idee heeft waar het over gaat. Niet geheel de bedoeling van een SC op een forum.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je snapt die hele opmerking niet
En wie zijn daar volgens u schuldig aan dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bevestigt mijn punt wel mooi. Men voert hier maar van die non-gesprekken met oneliners waar niémand enig idee heeft waar het over gaat. Niet geheel de bedoeling van een SC op een forum.
Hoeft al niet meer hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien lijkt het me beter als ik mijn meet combineer met de c_c meet op zaterdag.
Was dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien lijkt het me beter als ik mijn meet combineer met de c_c meet op zaterdag.
Zo blijkens het is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bevestigt mijn punt wel mooi. Men voert hier maar van die non-gesprekken met oneliners waar niémand enig idee heeft waar het over gaat. Niet geheel de bedoeling van een SC op een forum.
Zie je mij iemand beschuldigen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En wie zijn daar volgens u schuldig aan dan?
Nou je zegt het niet voor niets op dat moment denk ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je mij iemand beschuldigen?
Als je je niet specificeert scheer je ons over 1 kam en valt het onder discriminatie!quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zie je mij iemand beschuldigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |