vrijdag is ook tofquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
Overigens, heb ik ontdekt dat vrijdag voor mij ook wel haalbaar is. Dus als ik kom, voor mij hoeft het niet per se op zaterdag.
JD is boos op mij..
Ik bedoel, hij is niet zo blij dat de meet deels vanwege mij op zaterdag is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
vrijdag is ook tof
en wat heb je nu weer uitgespookt
Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen leest maar mooi m'n laatste 2 posts in het dichte deel.
volgens mij had je niet helemaal in de gaten hoeveel bier ik precies gehad hadquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
ja dronken makkelijk.. nuchter worden wat lastig
eenschquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedereen leest maar mooi m'n laatste 2 posts in het dichte deel.
Mocht het zo zijn dat er echt meer mensen op vrijdag wel kunnen, gooien we het op vrijdag. En anders. Sja. We steken wel een kaarsje op ofzo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel, hij is niet zo blij dat de meet deels vanwege mij op zaterdag is.
Whehe. Volgens mij zijn het vooralsnog meer mensen die op zaterdag kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn dat er echt meer mensen op vrijdag wel kunnen, gooien we het op vrijdag. En anders. Sja. We steken wel een kaarsje op ofzo.
Verdorie, ik ging net Stofje vragen of hij op vrijdag wel kanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:46 schreef Litso het volgende:
Op vrijdag werk ik.
heerlijk als je er zo op in gaatquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
volgens mij had je niet helemaal in de gaten hoeveel bier ik precies gehad had
enne alsf jij zo nuchter wasoke je was wel minder brak, maartoch
Die is tof ja.quote:
Ik ben sinds een tijdje echt helemaal gek op Pixelart. Ik wil zoiets ook maken.quote:
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed inquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben sinds een tijdje echt helemaal gek op Pixelart. Ik wil zoiets ook maken..
Stuur eens door dan. Ik maak 'm wel af.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb een jaartje terug ofzo ook eens een poging gewaagd. Lukte wel maar ben gestopt omdat ik het echt kutwerk vond..
aard van het beestje, kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:47 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
heerlijk als je er zo op in gaat
en nee nuchter was niemand meer
Alles ervan is weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Stuur eens door dan. Ik maak 'm wel af.
En dan alles enkelt in primaire kleuren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed in
C of c?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je C eens om tips vragen, die is daar echt fucking goed in
nee hoor, zal ff voorbeeldje zoekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En dan alles enkelt in primaire kleuren.
Ik neem aan cerror. Kleine c dus.quote:
quote:
en deze zocht ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan cerror. Kleine c dus..
Tof!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
en deze zocht ik
[afbeelding]
Door jou gemaakt? Apparte style, alles een beetje breed ofzo. Wel tof.quote:
Ik had hem al eens gezien ja. Tof.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
[..]
en deze zocht ik
[afbeelding]
Mja, dat is mijn eerste werk he.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Door jou gemaakt? Apparte style, alles een beetje breed ofzo. Wel tof.
Verneukt perspectief?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje verneukt perspectief daar links, beetje jammer, verder erg tof
Nu je het zegt. Maar ik heb deze gemaakt met deze tutorial en daar stond het precies zo.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:06 schreef killswitch het volgende:
het ziet er uit alsof de afzuigkap boven het gasfornuis zit, maar dat kan niet aangezien daar al een rose kastje recht boven zit
in de tutorial zit dezelfde foutquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Maar ik heb deze gemaakt met deze tutorial en daar stond het precies zo.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
in de tutorial zit dezelfde fout
en ik heb van alles geen verstandquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Hihi, die lovepixelgasten denken dat je voetbal 7 tegen 7 speelt.. Of er moeten toevallig 8 mensen in het 16meter gebied staan waar de bal niet is.
.
das niet geheel waarquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
en ik heb van alles geen verstand![]()
Whehe die zag ik ook ja. Die parade is ook geniaal. Alles erin. OOk een leuke opgave: Zoek een poppetje dat ergens anders ook staat precies hetzelfde. HHij mag dus niet de andere kant op kijken of staan. Moet dezelfde kleren aanhebben etc etc. VOlgens mij is dat best wel moeilijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben zelfs aan de hoertjes gedacht!
In een veld van koolzaad. Licht glooiend?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Ik moet eigenlijk eens een foto van mezelf maken, heel chique met dieprode lippenstift, een glas Bordeaux en een sigaret met zo'n plastic dingetje eraan.
en alle mannen hier het hoofd op hol brengen zekerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
Ik moet eigenlijk eens een foto van mezelf maken, heel chique met dieprode lippenstift, een glas Bordeaux en een sigaret met zo'n plastic dingetje eraan.
nou ze weten gewoon niet dat ik hier de hele dag zit te internetten, vandaag een enorme baaldag heb... en ik geen reet uitvoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
je bent nog niet ontslagen op je werk dus je zal vast wel iets goed doen
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
In een veld van koolzaad. Licht glooiend?
bij een openhaard in een eeuwenoude bibliotheek met van die hele hoge boekenkasten en zon trappetje op wielenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.
En die fauteuil dan, in dat veld? Met zon?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een lederen fauteuil.
Tof idee. Heb jij een goede fotocamera?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
En die fauteuil dan, in dat veld? Met zon?
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
bij een openhaard in een eeuwenoude bibliotheek met van die hele hoge boekenkasten en zon trappetje op wielen
Goed. Met die term kan ik weinig. Hij is niet 'topnotch', maar ook niet dramatisch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof idee. Heb jij een goede fotocamera?
Ik heb wel gesolliciteerd bij een boekwinkel! Maar ja, ze nemen me toch niet aan. Anders had ik al wel wat gehoord.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.
wie heeft het over een bibliotheek damequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Chowi is toch geen bibliotheekdame. Dat zijn altijd frigude dames met een knot.
Hm, zolang het niet dramatisch is, vind ik het best.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Goed. Met die term kan ik weinig. Hij is niet 'topnotch', maar ook niet dramatisch.
Als ze je niet willen zeg je gewoon dat je mod bent op Fok. Als ze niet weten wat Fok is tyf je ze door een bushokje!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb wel gesolliciteerd bij een boekwinkel! Maar ja, ze nemen me toch niet aan. Anders had ik al wel wat gehoord.
Okay, ik ben jong en een dame. Maar beslist niet rijk en bezit dus ook geen privé bibliotheek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie heeft het over een bibliotheek dame
ik heb het over een rijke jonge dame van stand die in haar prive bibliotheek zit
Ja, dan maak je de indruk dat je gestoord bent en al je tijd aan het internet spendeert.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ze je niet willen zeg je gewoon dat je mod bent op Fok. Als ze niet weten wat Fok is tyf je ze door een bushokje!
Dan schiet ik de plaatjes wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, zolang het niet dramatisch is, vind ik het best.
Chique!quote:
Ik zei toch dat je het alleen moet doen als ze je weigeren. Stel ze zijn user zijn ze bang voor slotjes. Kennen ze ze niet, tja, wat doen we met newbies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dan maak je de indruk dat je gestoord bent en al je tijd aan het internet spendeert.
Een helpende hand is nooit weg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
hulp nodig bij de uitlichting?
Ja, maar je wéét toch dat ik niet zo ben!quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het alleen moet doen als ze je weigeren. Stel ze zijn user zijn ze bang voor slotjes. Kennen ze ze niet, tja, wat doen we met newbies..
Vieze Nederlander.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een pindakaas-periode.
ze hebben hier een ijswinkel waar ze pindakaas ijs met stukjes walnoot hebbenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat klinkt nog slechter als pepernootijs.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze hebben hier een ijswinkel waar ze pindakaas ijs met stukjes walnoot hebben
Mijn pot hebben?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar je wéét toch dat ik niet zo ben!
en stiekem is het best lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat klinkt nog slechter als pepernootijs.
Tijd-management.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.pointsincase.com/columns/nathan/3-1-06.htm
Handig.
wist je dat nog nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.pointsincase.com/columns/nathan/3-1-06.htm
Handig.
Johnandjohn.quote:
Je gaat er nog eens aan onderdoor mên!quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat er nog eens aan onderdoor mên!
quote:
ALLEMAAL WAAR!quote:
Volgens mij zijn 4 van de 5 nu al voor vrijdag. Ongeveer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Over de meet, ik had het wél liever op vrijdag.
Die van mij was het waarste.quote:
Hallo? Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 4 van de 5 nu al voor vrijdag. Ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |