Jij begon..quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:39 schreef angelfist het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan zeiken
Excuses aanvaard.. om sommige dingen in het leven moet je je gewoon niet druk maken, dit publieke forum waar elke mongool kan posten is er 1 van.quote:Ach ja, het spijt me en ik zal je niet meer lastig vallen met mijn saaie sleurverhaaltjes.
Dat telt niet!!!!!!quote:Zoenen: 1
Sex: 1
Kan het ook niet helpen dat ik al 5 jaar dezelfde heb
Het is in elk geval al zo lang geleden...quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:31 schreef Aurelium het volgende:
Zoenen: 5
Sex: 1 (of twee?? Weet niet meer of die ene nou van 2006 of 2005 was...)
Ja zeg, zit je me nou heel sarcastisch duidelijk te maken dat ik botte lul ben dat ik me niet meer kan herinneren of die ene nou in december 2005 of januari 2006 was?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:36 schreef angelfist het volgende:
[..]
Het is in elk geval al zo lang geleden...
Succes de rest van het jaar...
Nee hoor, ik bedoelde gewoon dat dat vast ook niet telt als je het niet meer weet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ja zeg, zit je me nou heel sarcastisch duidelijk te maken dat ik botte lul ben dat ik me niet meer kan herinneren of die ene nou in december 2005 of januari 2006 was?
Pardon mevrouw?quote:Op zaterdag 9 september 2006 11:58 schreef angelfist het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bedoelde gewoon dat dat vast ook niet telt als je het niet meer weet.
Net als een vaste vriend, telt ook niet.
Je was waarschijnlijk zat.
Ligt ook aan jou..quote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee maar komop... boven de 20...
zal wel aan mij liggen
Wát een mutsquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pardon mevrouw?
U hebt wel lef, om direct conclusies te trekken over mijn staat van bewustzijn toentertijd.
In tegenstelling tot wellicht vele vrouwen ben ik niet het type om mijn sexuele activiteiten stuk voor stuk in een speciaal doorvoor aangewend boekje of ander schriftelijk werk vast te leggen. Vandaar dus ook dat ik nu niet direct de exacte datum en tijdstip van handelen voor u paraat heb liggen.
Vergeeft u mij mijn gebrek aan deze kennis.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Zoenen: 0
Sex: 0
Afgezien van mijn vriendin dan
Whoopsy, jij sletje![]()
Of iemand waarmee hij in 2005 al gezoend had maar nog niet het bed mee had gedeeld voor het begin van dit jaar. Want ja ja mensen, dat zijn de regeltjesquote:
Idem hier, rustig geweest dit jaar (evenals de jaren daarvoor, gemiddelde komt steeds dichter bij 0)quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:
- Zoenen: 0
- Sex: 0
Geweldig jaar, dit.
Als je nou een agende koopt, dan kun je het voortaan bijhouden en aan mij verslag uitbrengen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:11 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Pardon mevrouw?
U hebt wel lef, om direct conclusies te trekken over mijn staat van bewustzijn toentertijd.
In tegenstelling tot wellicht vele vrouwen ben ik niet het type om mijn sexuele activiteiten stuk voor stuk in een speciaal doorvoor aangewend boekje of ander schriftelijk werk vast te leggen. Vandaar dus ook dat ik nu niet direct de exacte datum en tijdstip van handelen voor u paraat heb liggen.
Vergeeft u mij mijn gebrek aan deze kennis.
Ging wel lekker dan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:00 schreef compier het volgende:
zoenen 3
neuken 2
(had 2 lange vaste relaties)
lotgenootquote:Op zondag 17 december 2006 16:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ging wel lekker dan.![]()
Zoenen: 1
Seks: 1
Had een vriendje tot 2 weken terug.
maak er maar 7 vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:57 schreef weasel85 het volgende:
zoenen 10 oid ... sex 4 , zullen er nog wel 4 bijkomen denk ik, tot eind dec...
als je van de veluwe komt nietquote:Op maandag 18 december 2006 00:35 schreef Geqxon het volgende:
Telt familie ook mee?
nummertje trekken?quote:
je moet je Seventeen niet door mekaar halen met je echte levenquote:
Seks: 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Asmooh het volgende:
na topic: Hoeveel meisjes heb jij gepenetreerd..?
Besloot ik een andere aan te maken,
hoeveel jongens of meiden heb jij DIT jaar gehad, dus vanaf januari.
Gaat om het volgende:
- Zoenen
- Sex
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |